בקי
נו מה דעתכם על שני הצעירים הללו ? אין מלים? נכון הצדק עמכם !!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 15/08/2011 685 צפיות 2 תגובות
נו מה דעתכם על שני הצעירים הללו ? אין מלים? נכון הצדק עמכם !!!!!!!!!

המשך התקציר:

ליורי בעלה של אמילייה נודע וזה לא הפליא אותו כי רעייתו הצעירה מנהלת רומן עם אחיו של שי שמרצה יחד אותו את עונשו והוא שפוט למאסר עולם. יורי החליט "לאפשר" לרעייתו הצעירה" לפתוח דף חדש ובמקום לשמוע חדשות לבקרים שהיא "חיה בחטא" שהיא מסתובבת עם אהובה שלח לרבנות רמלה בקשה לגט ולאחר מכן צלצל אליה ובקור רוח ובקורקטיות אמר לה שהוא החליט להתגרש ממנה והעתק מהבקשה לגירושין תגיעה אליה תוך זמן קצר ומה שעליה לעשות זה לחתום ולהגישה לרבנות.

פרק כ"ט

אמי חזרה ממאמי "עטורת מתנות" כשלמאמי יש בקשה אחת בלבד: היא רוצה נכד/ה מהר. היא נכנסה מעט לנוח, ומאחר שישנה טוב אמש ,היא לא הצליחה להרדם, אך לנוח זה גם משהו.

השעה הייתה 17.00," ואמי נכנסה להתקלח וחשבה חבל ששלומי לא לצידה." היא השתמשה בשמפו הכי טוב שהטיב עם שיערה , ובשמנים ארומטיים עם ניחוח משגע כך סיבנה את גופה ויצאה מחדר האמבטייה סמוקת לחיים ויפהפייה.

אמי טיפלה בראש וראשונה בשיערה ,כי הוא צריך להתייבש ,עד ששלומי יגיע , ולאחר שהספיגה אותו מספר פעמים במגבת , ייבשה את גופה ,ומרחה לאורכו קרם בריח קוקוס אקזוט נעים .בכך סיימה את טיפול היופי שלה והכל בשביל אהובה היקר. לאחר כמחצית השעה צלצל שלומי והודיע שעוד מעט הוא יוצא מהמשרד וישר יסע אליה וגם יעלה למעלה, כך שלא תדאג, מי הוא המצלצל ,כי המצלצל אהיה אני! יופי מאמי אחכה לך.. אמי לבשה בייבי דול מהממת ושמחה ששיערה כבר כמעט יבש.

קולו של שלומי וכוונתו לעלות לדירה שימח מאד מאד את אמי, וכן שמחה שיש לה בבית פירות טעימים, שתכבד את אהובה בטרם יצאו למסעדה. חלפו כ- 40 דקות לערך והצלצול בפעמון הדלת נישמע . ואמי רצה לפתוח ולהקביל את פני אהובה בנשיקה כמו שרק שניהם יודעים מה טעמה של נשיקה. אמי הבנתי שאת כבר לבושה ליציאה ? "כן", יופי מאמי בואי אלי בואי אלי, אני מתגעגע אלייך בטירוף , הוא משך אותה לעבר חדרה הקטנטנן ו, השכיב אותה בשיא העדינות על המיטה, ושם הוא שב, ושוב שב להביע את אהבתו שלא ידעה גבול.

"מאמי לחשה אמי'"' "אתה יודע שמאמי רוצה מהר מהר נכד או נכדה"' "אוקיי, אשמח להעניק לה אפילו תאומים". אתה יודע עוד משהו " שיש אפשרות סבירה ביותר שנהיה בהריון"! באמת? "כן" באמת' "כן",באמת , "וואו איזה כייף," וואו איך אני מצפה לראותך," החטובה שלי, מתעגלת ומתעגלת, עד שמביאה לאויר העולם תינוק או תינוקת, שיהיו כל כך יפים, כי כבר מעכשיו אמי ,אני אוהב אותם. הזוג המאוהב המשיך לממש את אהבתו הייחודית ואולי באמת בעוד 9 חדשים יביאו לעולם צאצא/ים .

"אוקיי חמודה שלי, תתלבשי בבקשה" ,: וההזמנה שלי בעינה עומדת".אמי התחילה להתלבש מולו ,והוא פשוט לא הפסיק לומר, " כמה את מקסימה, כמה אני אוהב, אותך, כמה "היה מוותר על המסעדה" , "מאמי אין לי בעייה להשאר בויצמן 20 יחד איתך ," יש גם מחר יום , "אמי את מתכוונת ברצינות? הלו "התכוננת כמו כלה ביום חתונתה , "סליחה, ביום חתונתי, תצטרך לשלוף המון המון המון שקלים, כי שנינו ביחד נתפנק לנו בספא של המלון שבו נתחתן , וכמובן נקבל עיסוי טוב טוב ומלוא החופן פינוקים" ווואו איך אני מחכה לזה אמרה אמי.

"אמי ילדתי ,הכל תלוי מתי תקבלי את הגט ", "ולפי זה נקבע את המקום שבו תרצי להיות לי לאשה. "הוא הצמיד אותה לחזהו ,ושני לבבות צעירים ומאוהבים, פעמו בקצב אחיד , קצב שרק מתי מעט זוכים לחוש, את הפעימות של שניהם. "שלומי לקח אותה, בחום ,באהבה ובערגה ושניהם נישבו, נשבו בתוכה של האהבה , בלי שום אפשרות להיפרד זה מזו.

אולי הצליחו לעצום עין לשעה שעתיים ואולי לא אך מה שבטוח שאת הלילה הזה בחיים לא ישכחו.

המשך יבוא


תגובות (2)

אני מתה על הרומן הזה הזוג הזה ממש מקסים :) תמשיכי :) ותודה על התגובה לסיפורי =)

15/08/2011 18:26

היי מירי תודה רבה מתוקה.

בקשר לתגובה שלי לסיפור שלך זו תגובה מעמק הלב ,אך הרווחת אותה ביושר ולא בחסד, את כותבת מהמם , פשוט תמשיכי, כפי שאמרתי לך מיליון פעמים (בסוף אמאס עלייך) את חייבת לכתוב, להביע את עצמך ותצאי רק מורווחות ללא שום ספק.
בהצלחה בהמשך!!!!!!!!!
בקי

15/08/2011 19:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך