אהבה מעבר לסורגים

בקי 17/08/2011 724 צפיות 2 תגובות

פרק ל"ז

אמי חזרה הביתה לאחר שמאמי נסעה והיא כל כך שמחה על הקשר שהולך ונרקם בין מאמי לבין הפקיד מהרבנות. היא הרהרה בינה לבין עצמה וחשבה כיצד היושב במרומים מחליט בשבילנו. זה משהו מדהים, אילו היא הייתה בבית, הפקיד היה עולה אליה ומוסר לה את הגט. אילו הפקידה מהרבנות, הייתה נענית להצעתה של אמי, שהאחרונה תשלח שליח מיוחד, עם מכתב אישי ,שהוא רשאי לקבל במקומה את הדאר, גם אז לא היה קורה כלום, ולבסוף , כשחשבה על האפשרות השלישית,

כי הפקיד יגיע לביתה של חנה ושלא ישלשל את המעטפה לת.ד., אלא יעלה אליה למעלה – נו מה דעתכם?? בינגו!! עלה עייף מהמדרגות, והיא מיד ביקשה ממנו, לשבת , ולנוח ומאחר שהיא אשה מאד פתוחה , מאד לבבית, מיד הכינה לו שתייה, וכמובן מהמאפים שלה, שפריכותם ידועה בכל רמלה , לוד והסביבה חחחח כיבדה אותו ביד רחבה הנה נרקם קשר יפה , בהצלחה ,מאמי!

אמי החליטה להיות עקרת בית למופת ובדקה מה שלומו של הפריזר הענק , הוא היה מלא מכל טוב הארץ, אך היא חשבה בכיוון אחר, פעם הכינה פיצה למסיבת הרווקות שהתארחו אצלה וזה יצא טעים , חבל"ז.

הגב' שינסה מתניים , שמחה שהמתכון ידוע לה היטב , ובשמחה התחילה להכין את הבצק, שאפתה אותו זמן קצר בתנור, ובינתיים הכינה את כל הרכיבים , היא הוציאה את הבצק מהתנור שכבר נהפך לזהבהב סידרה את כל הרכיבים עליו ושבה והכניסה לתנור את כל התבנית. השעה הייתה קרוב ל- 16.00. אמי החליטה ששלומי עבד מספיק היום וצלצלה אליו ובהתחנחנות שאלה אותו , אתה לא מתגעגע אלי" ואם אומר לך שאני בדרך הביתה" מה ? לא נכון כן נכון!!! תפתחי לי את הדלת. היא פתחה את הדלת נתלית עליו והשמחה הייתה ענקית איזו טלפתיה בין שני האנשים הכה יפים, מתוקים וכל המחמאות שבעולם מגיעות להם.

הוא נכנס וניחוח הפיצה דקדק באפו, מאמי מה את אופה? הסב בקשה מסביב לשולחן, היא הניחה לכל אחד מהם מפית גדולה ועליה צלחת וסקו"ם הוציאה שתייה קרה מהפריגידר ופתחה עם המון חשיבות את התנור ו- הפיצה יצאה לאויר העולם. וואו ,וואו , מלמל שלומי וואו, את יודעת להכין פיצה"? "כן" זו עובדה, "חבל אמר לה, על מה חבל, בדיוק ,אתמול, נשאלתי ע"י בעל הפיצריה, שסמוך למשרדים שלי ,אם אני מכיר מישהי, שיודעת להכין פיצה, ומשלמים סכום נאה , אז אילו ידעתי הייתי ממליץ עלייך.

'"די ,אל תתגרה בי, כי כידוע לך אני מזל שור, אל תשכח, השוורים, טובים טובים ,עד שעם הקרנים מנגחים , ואז, אין אחריות לשלומו של המנוגח. שלומי קם אליה, חיבק אותה, וכמובן הסביר לה שהוא חמד לצון, ונישק לה בחום ואהבה גדולה, ומה הגב' ליידי עונה לו: "אם לא הייתי בטוחה בכך אז באמת היית מרגיש את הקרניים השפיציות שלי.

הפיצה באמת הייתה מעדן , כל התבנית נאכלה כאילו לא בא אל קירבם. מאמי שלי ,אני באמת גאה בך, ויותר מזה מודה לך "אין לך מושג כמה זה היה במקום. למען האמת חשבתי להזמין אותך, לצאת לאכול משהו קל באיזו מסעדה ,ואת הפתעת אותי , יופי מתוקה שלי.. שלומי אתהי יודע כמה מאמי שמחה על הצלחתך, היא פשוט הייתה המומה מאשר, עילאי שגרמת לה, אשה מדהימה. והוא הוסיף הלוואי שתמצא לה איזה בן זוג שיטיילו יחדיו שישוחחו, פשוט שלא תצטרך להיות בין 4 הקירות, פרט לימי א' בשבוע שכל מלה מיותרת לגביו, מי כמוך טעמה את הטעם המר הזה.

שלומי ? בו ננוח קצת, היכן ננוח" היכן נחים כל האנשים, הא , מנוחה מסוג זה את מתכוונת " בוא כבר וסחבה אותה אליה.

המשך יבוא..


תגובות (2)

יפיפה מאוד אאבתי את יודאת באמת מה אי אמשמאות של אהאבה זה זה רגש אחי חזק שיש זה פשות בילתי ניתן לאבין מזה קיזה אחים קמו שאומרים תיחיה ותירה

23/08/2011 21:00

היי מישל

כל מלה בתגובה שלך "סלע" הכל אמת לאמיתה.

מודה לך על התגובה החמה שנובעת הישר מליבך.

עערב טוב ורק בשורות טובות אמן !!!!

ממני בקי

23/08/2011 21:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך