אהבה מעבר לסורגים

בקי 18/08/2011 581 צפיות אין תגובות

פרק ל"ח

אמי חזרה הביתה, וחשבה "אפילו לבזבז כסף – גם מעייף" היא החליטה להכנס לנוח והטלפון צלצל, היי בינתי נשמע קולה האהוב של מאמי" היי מאמי מה שלומך"? "מעולה" וואו , איזה כייף לשמוע אותך כל
כך שמחה, אמי המשיכה מאמי, "היה לי בילוי עם חזי מהאגדות." הוא קנה כרטיסים לסרט ובא לאסוף אותי בסביבות השעה 1,8.00 הוא לא עלה למעלה, וביקש ממני שארד למטה, ירדתי וצחקתי המשיכה מאמי , "מה קרה מר חזי אתה לא יכול לעלות במדרגות?" אם אעלה אלייך מיד תתחילי לכבד אותי ולפנק אותי"אז לא נספיק להנות,

ירדתי למטה בינתי והוא בא עם אוטו מאד יפה לא בטוחה שזה שלו אך לא שאלתי ולאחר גינוני טקס של "הפולנים" חחח יצאנו לדרך. הכרטיסים לקולנוע היו רק "כיסוי" כי נכנסנו לבית קפה מאד יפה, נראה לי שהוא חדש , ושם בינתי לא תאמיני , שם ישבו לפחות 10 אנשים ומחאו כפיים ,כשנכנסו וכל אחד מהם ניגש ונתן לי נשיקה. לא הבנתי מה קורה פה? ילדי היקרים פתח חזי , אל תהממו את החברה שלי ואל תביכו אותה, בבקשה, שבי מתוקה הושיב אותי חזי ,בראש השולחן.

חנה'לה אלה הם 3 ילדי, אלמוג, רונן ו- תמר ובני זוגם, יוני, אבי ושני והנה את גם מכירה את 3 נכדי שהם אהבת נפשי, תכלת, אודם וספיר. קמתי מעל הכסא ואמרתי לכולם:" לכבוד לי להכיר את המשפחה של בן זוגי לאחר היכרות של פעמים מספר, נראה לי שנמשיך להיות חברים אך בינתיים אין לי תשובה מדוייקת והבטחה ברורה. אני מאד נהנית עם אביכם הוא אדם טוב, הוא אדם טוב ומה לעשות לא הכל מושלם הוא פולני חחחחחח. כל המשפחה התפרצה בחוק אדיר.

מאמי ,וואו אני לא מאמינה שמיד רצה להכיר אותך לבני משפחתו איזה יופי, ואומר לך עוד משהו מאמי: אתמול כששלומי הגיע הביתה, סיפרתי לו כמה התרגשת על "האיפרייה שאתה הקמתי במו 10 אצבעותיך" ולא תאמיני מה הוא ענה לי: הלוואי ואמא שלה הייתה מוצאת לה איזה חבר לחיים, מישהו שתוכל לשוחח עמו, ללכת לסרטים ופשוט לצאת קצת מהבית כי היציאה היחידה שלה זה בימי א' והוא הוסיף ואמר לי "מי כמוך יודעת איזה כאב לב מקבלים הן בכניסה והן ביציאה".

מאמי רציתי לגלות לו ולבטח היה שמח מאד מאד אך כיבדתי את המלה שלך ועכשיו ברשותך כשיבוא הביתה מותר לי לגלות לו" לא רק שמותר לך אלא את חייבת לעשות בשבילי את השירות הזה. הוא יהיה הראשון שידע ויחד נטכס עיצה איך להודיע לאחרים.

יופי יופי מאמי שלי, תהני מכל רגע בחיים, הקרבת מספיק והגיע גם יומך לרוות ולו מעט אשר. תודה נשמה שלי "אני כל כך אוהבת אותך" ויש לכך מיליון סיבות. ביי בינתי ביי מאמי ורק בשמחות.

לא חלפה ולו שנייה צלצלה אמי לשלומי ושאלה אותו באם הוא עסוק ? מה קרה יפה שלי מצאת גם איזה מקום שמוכרים עניבות לחתן ? "זה לא מצחיק" אך לשאלתך כו" באותה חנות של החליפות יש לו את כל מה שחתן צריך ליומו הגדול" אבל שלומי חיים שלי, לא בשביל זה צלצלתי. הרגע נפרדתי ממאמי לאחר ששוחחנו די הרבה, "אמי היא חולה" שלומי אתה ממש מעצבן ,

" למה תמיד הראש שלך הולך למקומות אפלים " אוקיי סליחה, "קיבלתי". תקשיב אתה , זוכר כשבקישתי את הפקיד מהרבנות שיעלה למאמי ויתן לה את הגט?" כן אז הוא למעלה וכנראה התעייף מהמדרגות וביקש קצת לשבת ולנוח ומאמי כמו שרק מאמי יודעת הכינה לו שתייה וכיבדה אותו במאפה ידיה להתפאר,

"ומרגע זה התחיל ביניהם "סיפור אהבה" באמת" ממש באמת? אני ידעתי הראשונה אך כיבדתי את בקשתה בשלב זה לא להגיד לאף אחד. היא יצאה עמו מספר פעמים ומאד נהנהתה, עכשיו ,אתמול היא לא רצתה להשאר ללון אצלנו , כשליוויתי אותה לתחנה אמרה לי שהוא צריך לבוא בשעה 17.00 והיא רוצה להתכונן לבואו,. עכשיו בא הדובדבן "הוא לקח אותו לאיזה בית קפה בלוד ושם התקבלתי כמו מלכה ע"י ילדיו ובני זוגם וגם על ידי 3 נכדיו. הם היו אמד מאד נחמדים אליה ובילתה ערב ממש מהנה. עכשיו כשהיא צלצלה אלי סיפרתי לה על השיחה בינינו אמש בקשר אליה, והיא בקשה ממני שאטקס עצה כדאי להודיע ליתר בני המשפחה" הבטחתי לה שנדבר ואחזור אליה.

אמי אני מאד מאד שמח בשבילה "כאילו מישאלת לבי התגשמה" "ועוד יותר לא מאמין ,כיצד את היפה שלי , נכנסת למשפחה

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך