אהבה מעבר לסורגים

בקי 18/08/2011 517 צפיות אין תגובות

פרק מ'

הימים חלפו ביעף, אמי ושלומי כל אחד מהם עשה מדידה של החליפות ושמלות הכלה , הם הלכו לתיקי בבית המלון וסגרו על "המנות" וכל הכיבוד על "עיצוב האולם" וכן סגרו עם התזמורת והזמר. באותו יום קיבלו מעטפות מבית המלון ואמי דאגה לעיצוב יפהפה של ההזמנות לחתונה ופנתה לבית דפוס שידפיס 150 הזמנות כאלה.

כל ההזמנות חולקו .לחלק מהמוזמנים שלחו שליחים, לא לפני שצלצלו באופן אישי, וביקשו שיהיו נוכחים ביומם החשוב הזה. "לכמה מוזמנים, נסעו בעצמם להזמינם, (כל האחים של שלומי אסתי ורותי, ולמאמי כמובן עם מספר הזמנות שתזמין את חזי ושלושת ילדיו, לאומן מרמלה אמי נסעה אישית אליו וביקשה מאד מאד שיכבד אותה בנוכחותו יחד עם בת זוגו ביום הגדול שלי. וכמובן הראתה לו את הצמיד שעיצב במיוחד בשבילה שנתן לה במתנה והיא אינה מורידה אותה מידה.

אני רוצה לומר לך משהו אדוני האהוב , ביום החתונה שלנו בשעה 19.00, אני אשלח אליך מונית כדי שתסיע אותך ואת בת זוגתך ישר לבית המלון , והיא תבוא להחזיר אתכם הביתה, רק תן לי את הכתובת מאין היא תאסף אתכם. אנחנו נהיה בפתח החנות תגידי לו רח' רש"י פינת ויצמן . וו/או אני ממש מתרגש,כלה יפהפייה שלי, גם אני מתרגשת מעצם האירוע , וכשאראה אותך בין האורחים, אחוש ביטחון גמור." את יודעת מותק ,אני חושב שאת מתאימה ל"פוליטיקה" כי לדבר זה הספצייאליטה שלך. תודה אחשוב על כך.

היא הזמינה לבוקר של החתונה בבית המלון שני מקומות לספא, כולל עיסוי ופינוקים מפינוקים שונים, והבחורה שרשמה לפניה את הזמנתה , שאלה, באם היא מעוניינת שמכון היופי בבית המלון, יעצב לה את השיער וכן יאפר אותה?" לאחר שנייה של מחשבה הודתה אמי לאותה בחורה, וכן ביקשה כי תעביר אותה לתיקי.

תיקי ענתה לטלפון, ואמי זיהתה את עצמה. תיקי שמחה לשמוע אותה. "במה אפשר לעזור לכלה שלנו היפהפייה?" תיקי עלה בראשי כעת לאחר שנשאלתי אם אני מעוניינת בשירותי המספרה שלכם " זאת אינני מעוניינת , אך אני מבקשת ממך לשריין לבן זוגי ולי אחת הסוויטות היותר יפה ונעימה שלכם , והכוונה שלי שהיא תועמד לרשותינו משעות הבוקר של החתונה "לאחר שנשוב מהספא והעיסוי" ושתשאר ברשותנו ל- 3 ימים נוספים.

תיקי ענתה לאמי שהיא בשמחה תשריין את הסוויטה שמתפנה יום לפני החתונה שלכם , ולכן נוכל להכין אותה לחתן ולכלה "אמי נפרדה מתיקי ועשתה את הסימן V גם את המשימה הזאת השלמתי.

הימים כאמור חלפו להם מהר מהר ובעוד 3 ימים (הייתם מאמינים כי נותרו רק 3 ימים לחתונה של אמי ושלומי אהובינו? כן זה המצב. אמי בכל זאת חשבה לגבי התסרוקת שלה , והחליטה להתייעץ עם מאמי. היא צלצלה אליה ומקולה בקע אשר רב ושביעות רצון" היי מאמי שלום בינתי "מתרגשת?" "כן" ומה שלום חזי" שאלה אמי, מצויין. תודה שהשארתם לי הזמנות לחזי ו- ל 3 ילדיו עם בני זוגם (יפה מאד מאד אמי יה בינתי) בשמחה מאמי, הלוא לא יעלה על הדעת שאם החתן לא תקבל מס הזמנות בהן תוכל להזמין את מי שאהבה נפשה".

מאמי , פנתה אמי לחנה , רציתי להתייעץ איתך בענין תסרוקת ואיפור שלי בערב החתונה" אמי , את שואלת אותי ואני משיבה לך: "תישארי כמו שאת מהממת, יפהפייה והכל טבעי. בדיוק כך חשבתי לנהוג, מעולה יפהפייה שלי,לאחר הספא וכל הפינוקים עם שלומי כפרה על שניכם, תעלו לסוויטה שעשית מאד בחכמה להזמין אותה, תחפפי את שיערך ותני לו להתייבש טבעי, בלי שום תסרוקות, והאיפור שלך זה עצם היותך כה צעירה וכה מקסימה.

תודה מאמי, בדיוק כך חשבתי גם אני. ועוד משהו אמי תדאגי ששמלות הכלה וכל האביזרים הנילווים כלומר בראש וראשונה ההינומה ,מאמי התלהבה אמי אין לך מושג איזו הינומה יפהפייה יש ל,ממש מרגש" וכי חשבתי אחרת" וכן החליפות של שלומי כך ששעה לפני קבלת הפנים שניכם תתלבשו בניחותא ,בלי לחץ , ותוכלו שלובי זרוע לרדת לאולם השמחות היפהפה שמתאים לזוג המקסים הזה.

וואו נחרדה אמי, לא הזכרתי לרב לאו וואו, היא צלצלה מיד לרבנית רבקה , כלתו של כב' הרב לאו, והיא הרגיעה את אמי מה שאני רושמת לכב' הרב זה באחריות שלמה. והרבנית רבקה נכון שבעלך ואת תבואו ל"התרגש איתנו ביום הגדול והמיוחד הזה", כן גב' אמי כב' הרב לאו וכן הרבנית לאו בעלי ואני כולנו נשתתף בשמחתכם ביום הכה חשוב ומרגש וכפי שאמרתי לך איננו נוהגים כך, אך איתך הטלפתיה הייתה בלתי רגילה. תודה כב' הרבנית אשמח מאד מאד מאד לראותכם.

וואו הודתה אמי לאלוהים, תודה שהזכרתי לי וכמה מרגש מי יהיה בין אורחינו הרבים.

אמי סגרה תא הטלפון ומיד עשתה סבב טלפונים לחנות של שמלות הכלה וכן לגבי החליפות וכל יתר האביזרים עבור שלומי ושניהם הרגיעו אותי שביום החתונה בבקר כל הפריטים יסופקו להם. אך לפתע אמי נזכרה שלמתי רק על חשבון הקנייה, בשני המקומות הרגיעו אותה שאינם חוששים לתשלום ומאחלים להם מזל טוב ושיכנסו כשיתאפשר להם, אין שום בעייה.

אוקיי אמי חייכה לעצמה הכלה המתוקה , היא צלצלה לשלומי וביקשה ממנו לסגור את הבאסטה כבר עכשיו , אבל אמי זה לא מוקדם מדי ? מוקדם למה , תקשיב טוב , תבקש מרבקה המזכירה המתוקה (תודה לאל שהיא לא צעירה חחחח) ושלומי לא יכול היה שלא לשמוע את צחוקה של הגברת הראשונה שלו לשמור על הממלכה כולה, וכמובן לחזור ולהזמין אותה לחתונה שלנו יחד עם בן זוגה. אבל אמי חילקתי את ההזמנות כבר לפני שבוע "אוקיי אז תעבור בין העובדים ותזכיר להם לבל ישכחו ובוא הביתה ע כ ש י ו! כן גבירתי הגנרלית".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך