בקי
הרומן הגיע לסיומו וגם אני קצת עצובה כי כל כך אהבתי לאהוב אותו. מזל טוב אמי ושלומי ואולי תואילו להזמין אותנו בעוד כ-8 חדשים לברית של אברהם אבינו, או לבריתה של שרה אמנו.

ב ה צ ל ח ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 19/08/2011 775 צפיות 5 תגובות
הרומן הגיע לסיומו וגם אני קצת עצובה כי כל כך אהבתי לאהוב אותו. מזל טוב אמי ושלומי ואולי תואילו להזמין אותנו בעוד כ-8 חדשים לברית של אברהם אבינו, או לבריתה של שרה אמנו.

ב ה צ ל ח ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק מ' ואחרון

ה ח ת ו נ ה

היום הגדול הגיע אמי ושלומי שמו פעמיהם לעבר המלון המאד יוקרתי " דן פנורמה"

הסוויטה שהזמינה אמי מבעוד מועד הייתה מוכנה ומזומנה לרשותם. שניהם נכנסו אליה ,והופתעו ,כמה זרי פרחים, סלסלות פירות , ושוקולדים טופלרון" קידם את פניהם.

נשמעה נקישה בדלת, שלומי פתח והשליח עם החליפות וכל האביזרים הנילווים הגיע ומסר לשלומי את הכל לידיו וכמובן איחל לו "מזל טוב" וזכה לתשר לא מבוטל" לא חלפו מספר דקות ושוב נשמעה נקישה בדלת ופעם הגיע השליח עם שמלות החופה של אמי וכל מה שנילווה אליהם וגם הוא כקודמו איחל המון מזל טוב "ולא יצא בידים ריקות".

אמי מתוקה שלי בואי תראי איזה שלל קיבלנו על הבקר. אמי התקרבה לאהובה כשהיא לבושה בבגד ים מיני קטנטנן בדרך לספא. הספא יכול לחכות חייך שלומי, ושניהם נצמדו כהרגלם והנשיקות הגיעו במלוא החושניות, האהבה הרבה והתאווה ביניהם "וגבו משניהם שעתיים לפחות שעתיים של אשר עילאי בין כתלי הסוויטה המלכותית שהם נמצאים בה.

אקצר ברשותכם , ואקח אתכם ישר לאולם המרכזי ,בערב החשוב והיקר של הכלה והחתן שהגיע לשיאו. התזמורת ניגנה את מרש החתונה ולצלילוו נכנס הזוג הצעיר לאולם, שהיה מלא "מפה לפה" באורחים המתפעלים מיופיים הנדיר של הזוג המלכותי". הרב לאו צעד לעברם , וזה האות שהתזמורת לרגע מרגש זה סיימה את נגינתה. הרב לאו בקולו המרנין הזמין את הזוג להגיע לחופה שהתנוססה בכבוד רב במרכז האולם.

החופה שניהל הרב לאו, יחד עם בנו בכורו , כשהרבניות מקדמות בברכה ענקית את הזוג הצעיר שעוד רגע ישבע אמונים , וריגשו אותם יותר ויותר. החופה ארכה זמן רב מאחר וכל אחד מהרבנים הפליא לתאר את המזל האדיר שלהם שהפגיש ביניהם והנה הגיעו למסד כדת משה וישראל את אהבתם הרבה.זו לזה.

החופה הסתיימה בשבירת הכוס ע"י שלומי וכל האורחים הריעו לזוג הצעיר ושמחו בשמחתם.

התזמורת פתחה את הערב בוואלס כשהזמר מזמין את הזוג הטרי והפעם בתור הבעל ואשתו לכבד את האורחים בריקוד סולו, וכמובן חבל"ז, שניהם חוללו על הרחבה , כרקדנים מקצועניים.התזמורת המשיכה בטנגו סוחף וביקשה גם מהקהל להצטרף לרחבה. אמי ושלומי פיזית היו באולם, המפואר, אך בתוך תוכם לא הבינו כלל, מה עובר עליהם הם , היו "ברקיע השביעי" ואם יש רקיע שמיני ? אזי שם שהו.

שניהם יצאו באמצע החתונה מהאולם ועלו לסוויטה כדי להחליף את השמלה והחליפה בפריט השני כשהצבע תכלת שלט בשטח , ושניהם היו נראים עוד יותר ויותר מרשימים מקודם. הצלם שתיעד את כל הערב הודיע לתזמורת לקדם בברכה חמה את הזוג הצעיר ואכן שניהם נכנסו שוב לאולם ויופיים היה מסחרר.

הרב לאו, בנו , והרבניות , ניגשו אליהם בדרכם החוצה ולחצו את ידיהם בחום, כשהרבנית לאו מגישה להם שי צנוע והוא ברכת הבית " רבקה הרבנית לא התאפקה , ונישקה בחום את הכלה המיוחדת.

המסיבה נכנסה לשעות הבקר המוקדמות כשהאורחים פשוט ממאנים ללכת הביתה, הם רקדו שוב ושוב, חיבקו את הזוג הצעיר, נהנו מהתרכובות שהוגשו להם וכאמור כל דבר טוב מגיע לסיומו , אך לפני שהתפזרו כל אחד לדרכו ביקשה אמי מהתזמורת לומר כמה מלים. "היפהפייה בתכלת עלתה על הבמה , והאורחים השתתקו ."וכך אמרה": אורחי היקרים , מודה לכם מעמק הלב , כי כיבדתם אותנו בשמחתנו הענקית – תבורכו., לבעלי הטרי, אהוב לבי לעד, מודה לריבון עולם כי הפגיש אותי עמו , ובכך תמה תקופה קשה שחייתי בה לימים זוהרים מלאי אהבה והערצה" תודה שלומי אהובי". אני מבקשת להודות למאמי האשה המכובדת, האשה שאהבתי לאהוב, ולקדם בברכה את חזי ומשפחתו כי הפכנו למשפחה אחת גדולה, . ובסיומו של ערב נפלא שכזה אני (וכמובן גם בעלי יסכים לכך) ובכן אנו תורמים את כל המתנות שזכינו לקבל מכם וכן את מה שהצטבר בכספת של האולם "למעון לנשים מוכות" להביא מעט לרווחה את חייהם.

למיותר לציין שמחיאות הכפיים היו מעל למשוער, ועכשיו הודיע הזמר של התזמורת לריקוד אחרון בערב המיוחד והאלגנטי הזה, אני מבקש להזמין את הבעל ורעייתו הטרייה לרחבת הריקודים " לטנגו ארגנטיאני" "אמי ושלומי אבוקסיס הרחבה שלכם., ,שניהם מחובקים ומאוהבים צעדו ויופיים האדיר מלווה אותם' ופצחו בטנגו המרגש הזה שבוצע ע"י התזמורת והזמר שלה' בצורה מדהימה, מרגשת וייחודית.

במחיאות כפיים סוערות , הודו המוזמנים לזוג הצעיר, על הערב הבלתי ישכח , שהייתה להם הזכות והמזל לבלות במחיצתם , והזכרון מערב זה הם לוקחים הן פיזית, כשהכוונה כמובן לכיפות שקיבל כל אחד מהם ולבקבוקי הבושם שלעולם נשאר בראש הבשמים והוא "שאנל 5" שקיבלה כ אורחת כתשורה, ונפשית החתונה תחקק בתוכם עד כלות.

אמי ושלומי היקרים, . תרשו לי בבקשה, להודות לשניכם , כי איפשרתם לי ללוות רת חייכם פרק זמן ארוך, ומלא הפתעות, ואהבה, ולהגיע לסופו של הרומן שלי, כשלכבוד הסיום משנה אני את השם "אהבה מעבר לסורגים" בשם החדש שמתאים לדעתי יותר והוא "ס י נ ד ר ל ה" ומאחלת לגיבורי סיפרי המון בהצלחה המון אהבה, ואגלה לכולכם כי הכלה היפהפייה נושאת ברחמה עובר קטנטנן שיצא לאויר העולם בעוד 8 חדשים לערך. מזל טוב"!!!!

זהו "תם ונישלם" באשר ואהבה סיפור זה ומקווה שנהנתם לעקוב אחריו.

תודה רבה רבה רבה בקי!!!


תגובות (5)

אני לא מאמינה פרק אחרון !!! את חייבת להמשיך עם הרומנים שלך !! אני לא מסוגלת שלא ליראות בקי ברישמית הסיפורים האחרונים !! את באמת חייבת להמשיך לכתוב רומן נוסף אני מאוד אהבתי את הרומן רומן האבה ,גם את אהבה בשחקים וגם את אהבה מעבר לסורגים ויש עוד מקום לעוד מלא שמות של רומנים שלך ! סורי על החפירה =)

19/08/2011 13:20

שבת ברוכה למירי המתוקה שלי!!!!

מי כמוך יודעת לתת הרגשה עילאית לבקי? רק את!!!

הרומן הבא כבר נרקם בראש ואוטוטו אוציא אותו פועל.
בינתיים שלחתי הבקר לחברי המערכת "משהו מהמם לדעתי וזה יום הולדת לנשיא המדינה במלאת לו 88 שנים!!!!!!!

מקווה מאד מאד מאד שיעלו אותו להדפסה.

מאחלת לך מתוקה שלי שבת נעימה, שלווה ותהני על כל צעד ושעל שבו תצעדי!!!!!!

באהבה בקי

נ.ב. "את בכלל לא חופרת – נהפוך את רק מפרגנת וזו גדולתך תודה רבי!!!!!!

19/08/2011 13:30

אני לא מאמינה שהיא בהריון !! את יוכלה לראות את כל מה שכתבתי בתגובה למעלה כהמשך לתגובה הזו :)

19/08/2011 13:35

אני מחזק את mari, ומתבאס על זה שהסיפור נגמר, אבל לפחות הוא נגמר עם רגש ועם תחושה טובה, וכמו שאומרים, ״כל סיום הוא התחלה חדשה״
שיהיה בהצלחה!
:-)

21/08/2011 02:11

לא שמתי לב שהמשכת.. וואי אהבתי מאוד ואני גם די עצובה שהסיפור נגמר…
את כותבת ממש יפה ואני מקווה שתמשיכי לכתוב עוד הרבה סיפורים מדהימים :) 

22/08/2011 17:12
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך