בקי
אמיליה כל כך אוהבת את האשה הזו ומאד הצטערה שלא תסענה מחר ביחד לבית הכלא.

אהבה מעבר לסורגים

בקי 07/08/2011 611 צפיות 6 תגובות
אמיליה כל כך אוהבת את האשה הזו ומאד הצטערה שלא תסענה מחר ביחד לבית הכלא.

פרק ד'

הימים חלפו מהר ומדי פעם אמילייה הייתה מבקרת את חנה ופותחת את סגור ליבה.

"במוצ"ש הפתעה – חנה באה לבקר את אמילייה היא נתקבלה על ידה כמו "מלכה" את הכל בשבילי אמרה לה אמילייה."

"יש לך דירה בונבוניירה צחקה חנה איזה יופי ממש תענוג. תודה מאמי ענתה לה אמילייה אבל כמובן אין אפשרות ולו קטנטונת להשוות את הדירה הבוהקת שלך לדירה זו. אך גם זה טוב.!!!!""

"את צודקת כפי שהפתגם אומר" ביתי הוא מבצרי" זה כל כך אמיתי פתגם שנראה לי שזה עוד מתקופת חז"ל.

אמיליה רצה למטבח ושלפה מהמקרר 2 ארטיקים מלאים בשוקולד והביאה לאורחת המאד אהובה ומיוחסת ולעצמה. "חנה'לה צחקה אמיליה לא הבאת קפה נכון ? " "נכון" אוקיי ועוגיות גם לא נכון ??? " "נכון אז הנה משהו שיקרר אותנו קצת. מעולה אמרה לה חנה זה ממש בא לי בזמן."

"אמילייה אמרה חנה אני באתי במיוחד לומר לך שמחר לא אסע לבית הסוהר" למה מאמי את לא מרגישה טוב" ? "אי אפשר לומר ממש לא מרגישה טוב אך אני זקוקה למנוחה ולכן בקשה ענקית לי אלייך "תבקשי בטובך את אחד הסוהרים כולם מכירים אותי ותמיד חולקים לי כבוד תבקשי שיקראו לשי אבוקסיס ואני הבאתי אתי כאן -.200 ₪ תואילי לתת לו והנה המעטפה וכמו כן כתבתי לו מספר מלים שלא ידאג כי אני לא במיטבי ולכן כתבתי לו שהזמינה אותי אחת הנשים שעבדתי אצלן לבוצ"ר לרגל יום הולדתו של בעלה ולא יכולתי לסרב"

"את רואה למה אני כל כך אוהבת אותך מאמי כי את אשה משכמך ומעלה חושבת על כל אחד ואלוהים יתן לך בריאות טובה ותאריכי ימים"

תודה אמילייה שלי המתוקה "איזה יהלום מצאתי לי בתור שכנה "תודה לאל עליון".

"אוקיי עכשיו אחזור לביתי ואם ירצה השם בשבוע הבא ניסע יחד בסדר ??????? בסדר גמור מאמי" "ועוד משהו בקשר ליורי שלך תגידי לו שהכל בסדר מבחינתך ולאחר שתדעי בדיוק מה קורה איתך וזה יקח כמה חדשים תגידי לו לבל ישלה את עצמו שזה "זבנג וגמרנו" ואז תתייעצו בענין הכל כך רציני."

"ועוד משהו אחרון חחחחחחחחח "אמיליה אמרה לה חנה" "בינתיים את צריכה ללכת לרופא נשים שיבדוק אותך ותספרי לו בלי בושה על כל ההתנהלות והוא יבדוק אותך וקרוב לוודאי ישלח אותך למספר בדיקות לפי שיקול דעתו"

"תודה מאמי נישקה אותה אמילייה וליוותה אותה לדלת היציאה ולא נכנסה פנימה עד שלא ראתה שהיא ירדה והוסיפה לאחל לה רפואה שלמה וכי היא אוהבת אותה מאד מאד"

המשך יבוא


תגובות (6)

תודה מאמי מודה לך מעמק הלב

ערב טוב בברכה בקי

07/08/2011 20:57

אהבתי מאוד את הסיפור
זה ממש מיוחד ומרתק איך שתי השכנות נפגשו…

07/08/2011 21:27

ערב טוב נופר

את חיממת לי את הלב כשהגבת בצורה יפהפייה על הרומן החדש שלי!!! אין לי מושג לאן הוא יקח אותי בהמשך מאחר ואת לבטח מתארת לעצמך שאני כותבת ישר בלי שום טיוטא או ראשי פרקים, וכולי תקווה שהוא ינווט אותי לשביעות רצונכן של כל החמודות שמגיבות לסיפורים שלי בכזו חמימות , תודה מעמק לבי ונשמתי

תודות בקי

ממני בקי

07/08/2011 23:15

אהבתי את הרעיון של הרומן !
בטח כבר ציינתי שאני מתה על הרומנים שלך =)
ואני מאוד אוהבת לקורא את הרומנים החדשים שלך וגם להזכר ברומנים הישנים
אני מקוווה שבעלה של אמיליה השתחרר כמה שיותר מהר מיבית הסוער למרות שנותרו לו עוד הרבה שנים :) ובקיצור תמשיכי לכתוב את היצירות המדהימות שלך ואני ימישיך לקרוא =)
בברכה מירי =)

08/08/2011 00:02

בקר טוב מירי המתוקה

תודה רבה רבה על התגובות שלך החמות.נראה לאן רומן זה יקח אותנן יש לי בראש איזה רעיון ואולי אממש אותו ואז זה באמת יהיה מעניין.

מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ממני בקי

08/08/2011 08:40

היי מירי החביבה

אני רוצה לכתוב לך כמה מלים ב"צור קשר" תעני לי אם את בודקת מדי פעם את האתר הזה?

ממתינה לתשובתך תודה בקי

08/08/2011 16:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך