אהבה מעבר לסורגים

בקי 07/08/2011 548 צפיות אין תגובות

פרק ד'

הימים זרמו ואמילייה מדי פעם קפצה לבקר את חנה כי חשה כלפיה אהבה בלתי ניתנת להסבר.

במוצ"ש לפתע אורחת מכובדת מגיעה לביתה: "חנה מאמי ברוכה הבאה" מה שלומך" וואו איך אני שמחה לארח אותך". בואי שבי בבקשה במרפסת שם עכשיו "הבריזה" בעיצומה והנה מאמי שבי על הכורסא הזו היא הכי נוחה. "תודה נשמה שלי השיבה לה חנה יש לך דירה כמו בונבוניירה " "ממש יופי של דירה" תודה חנה'לה אך מי יכול להשתוות בנקיון הבוהק של דירתך" ?

אמיליה ביקה סליחה ומיד הלכה למטבח פתחה את המקרר והביאה שני ארטיקים מלאים שוקולד. בבקשה הגישה על צלחת לחנה" "מה אני יכולה להגיש לך ??? קפה הבאת מהבית ???? לא "יופי" עוגיות הפעת מהבית ?" "לא " יופי אז אני יכולה לכבדך רק בארטיק" חחחחחחח " אמילייה מתוקה שלי אין לך מושג כמה מתאים לי עכשיו לאכול ארטיק כזה ואני מודה לך מאד"

אני באתי אלייך מאמי שלי כדי לומר לך שמחר לא אסע לבקר את בני ולכן יש לי בקשה ענקית אלייך!!! אנא כשתגיעי לשם תבקשי מאחד השומרים שכולם מכבדים ואוהבים אותי שיקראו לשי אבוקסיס והנה הבאתי לך מעטפה בה שמתי -.200 ש"ח שיהיה לו לקנות סיגריות וכל מה שליבו ירצה וכמו כן כתבתי לו מכתב בו אני מפרטת מדוע לא הגעתי "וכתבתי לו שאחת מהנשים שעבדתי אצלם מזמינה אותי למסיבת ההפתעה שהיא עושה לבעלה ולא יכולתי בשום אופן לסרב לה"

אז עכשיו בינינו את חולה חלילה וחס ? לא חולה אך מעט תשושה ועלי לנוח יותר ולקחת מעט "פסק זמן לבריאות שלי.

אוקיי מאמי את אומרת את האמת נכון? ודאי !!!! הסירי דאגה מליבך. ולפני לכתי אני רוצה שתגידי ליורי שלך שאת נכנסת ברצינות לנושא ההורות אך ראשית עלייך להבדק ע"י גניקולוג והוא לבטח ישלח "אותך לבדיקות וכן תאמרי לו שזה יקח זמן כי כאן לא מדובר על "זבנג וגמרנו ""
אמיליה נישקה לחנה וליוותה אותה לדלת היציאה וכל הזמן אמרה לה שהיא אוהבת אותה מאד ושתשמור על עצמה.

חנה הלכה לביתה ואמיליה נכנסה ישר למיטה היא חשה עייפות והחליטה לישון כמה שעות נוספות כדי שבבקר תהיה במיטבה להגיע לבית הסוהר.

היא קמה עם אור ראשון וחשה חזקה וזה שימח אותה מאד. לאחר שהכינה ליורי שלה חבילה עם ממתקים כפי שהוא אוהב יצאה לדרכה. היא הגיעה כעבר כשעתיים לבית הכלא והשומר חייך אליה ודרש בשלומה? תודה רבה ואתה? הכל בסדר.

אמילייה נכנסה לחדר האורחים והשומר קרא ליורי כי אשתו הגיעה. יורי יצא מאושר לקראתה ולמרות שהין אפשרות של מגע מינימלי ביניהם הוא שלח לה נשיקות באויר והרים את הטלפון כך שניהם יכולים לדבר אחד עם השנייה.

היא פתחה בכך שתתחיל לטפל בכל מה שצריך לגבי ההורות ומחר תקבע תור לגניקולוג שתספר לו את כל הענין וללא שום ספק הוא לאחר הבדיקה שלו ישלח אותה לעוד בדיקות ויביע את דעתו כשתיה לו תמונה ברורה". יורי שמח מכל הלב שאמיליה רוצה לשתף איתו פעולה. אבל יורי אמרה לו אמילייה : האם חשבת שאני לא רוצה להיות אמא"????????

לפני שהיא תשכח היא הוציאה מתיקה מעטפה וביקשה מהשומר שיקרא בבקשה לשי אבוקסיס . מי זה שאל יורי הוא בנה של חנה ושפוט למאסר עולם". אל חדר האורחים נכנס גבר מדהים ביופיו גבוה חסון גבר במלוא רמ"ח אבריו. יורי נתן לו את הטלפון ושי ישב ושאל מי את ? אני חברה מאד מאד מאד טובה של אמך חנה!!! והיא ביקשה ממני לתת לך מעטפה זו וכן התעקשה שאומר לך שכל מה שכתוב אמת!!!!!!!!! יש לך אמא מדהימה התקשרנו אחת לשנייה בשנייה קלה והנה אני כאן ואמסור לה את אהבתך וכי אתה מאמין לכל מה שכתוב נכון ???????? אם את אומרת אני כמובן מאמין". הוא הודה לה בשנית ונכנס חזרה פנימה. השומר פנה ליורי ורעייתו וביקש לסיים את הביקור. אמילייה קמה מיד ושלחה נשיקות באויר לבעלה אהוב ליבה./ דקה לפני שיצאה ביקשה מהשומר שיתקרב סמוך אליה ושאלה אותו מתי תוכל לאפשר לי וליורי להתנשק לא מעבר לזכוכית אלא כמו כל זוג רגיל?

"אם אאשר היום הפרנסה שלי תהיה בסימן שאלה אך בע"ה בשבוע הבא אשתדל לעשות איזה שהיא קומבינה"

"אדוני היקר חלילה וחס שאסכים ולו אחוז אחד כי תאבד את משרתך חלילה וחס!!!!!!!!!!!
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך