בקי
רעות שכזאת יקרה מפז מקסימות שתי הגיבורות בספרי זה אני פשוט התאהבתי בהן ולכן קלה עלי המלאכה לכתוב את הרומן הזה כי אוהבת אני את כולם כמו "לביאה את גוריה" מקסימים~~~~~~~~~~~

אהבה מעבר לסורגים

בקי 07/08/2011 543 צפיות אין תגובות
רעות שכזאת יקרה מפז מקסימות שתי הגיבורות בספרי זה אני פשוט התאהבתי בהן ולכן קלה עלי המלאכה לכתוב את הרומן הזה כי אוהבת אני את כולם כמו "לביאה את גוריה" מקסימים~~~~~~~~~~~

פרק ו'

אמיליה חזרה מבית הסהר וכל הדרך חשבה בינה לבין עצמו איזה גבר יפהפההוא בנה של חנה שנדון למאסר עולם. איזה בזבוז ? איך חנה "הגיבורה האמיתית חיה עם סבל שפוצע את ליבה כל פעם מחדש ??????

כשהגיע הביתה החליטה לא לעלות אלא לתת גיחה לחנה.

"היי קיבלה אותה חנה בחם ואהבה" "התלבטתי אם לבוא אלייך עכשיו כי חשבתי אולי את ישנה?" "יופי שבאת מאמי שלי אני משתדלת לא לישון באמצע היום כי הלילות הופכים אצלי ללילות לבנים נטולי שינה לחלוטין."

"חנה התחילה אמילייה לספר "ביקשתי מהשומר שיקרא לשי אבוקסיס ולחדר הארחה נכנס שחקן קולנוע , גבר יפה תואר גבר שלהתאהב בו זקוקוים רק לשנייה אחת" מסרתי לו בדיוק כפי שביקשת ממני וכן אמרתי לו שאנו חברות בלב ובנפש "וקצת היללתי אותך" חחחח מה פתאום קצת אמרתי לו את כל מה שאני חשה כלפיך וזה שימח אותו מאד הן על הקירבה הפיזית בין שתינו וכמובן על האהבה שדבקה בשתינו אשה כלפי רעותה!!!!!! ?

חנה מחתה דימעה מהלחי שלה כדי שחלילה אמיליה לא תרגיש אך אין מצב שאמיליה לא תרגיש "ואמיליה מיד קמה ממקומה התקרבה לעבר הכסא של חנה וליטפה את לחייה , הלחי שהייתה לחה ונוצצת "חנה את אשה גיבורה אנא אל תתני לשום דבר לדכא את מצב הרוח מאחר ותקשיבי טוב טוב למה שיש לי לומר לך "את עמוד השידרה של כל המשפחה בראש וראשונה של שי וכמובן של רותי המתוקה שכפי שהתבטאת "עופרת מונחת על ליבה מאז האירוע הכבד מנשוא ארע" ………………

…….."ועוד משהו מאמי שלי גם לגבי בנייך ובתך הרופאה הכל מושלם אצלם אך את זו שמניפה אותם אל על "את המנוף של כל השבט הנפלא שזכית בו בכבוד רב ולא בחסד ולכן בשבילך "להתפורר זו פשוט אשלייה אין לך את הלוקסוס הזה בתור אמא מהממת לשקוע בצער" לא מאמי את צריכה להמשיך מיד ולהיות את המנוף גם לשלומי וגם לפרופסור שהוא חתנך ועוד מעט צפוי לך אושר עילאי כשתראי את הנכד האהוב שלך חוגג בר"מצווה" נכנס לעול המצוות"

חנה מאמי שלי את שומעת אותי?????????? כן נשמה שלי שומעת ואז הבכי פרץ החוצה ואמילייה עודדה אותה תמשיכי לבכות יפה שלי זה יעזור לך ויקל עלייך את כל מה שהצטבר בליבך ובנשמתך"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך