בקי
מגע פיזי לדקותיים בין אמילייה לבעלה הפיח בהם הרבה תקוות הרבה כמיהות לעתיד ורוד יותר !!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 08/08/2011 556 צפיות אין תגובות
מגע פיזי לדקותיים בין אמילייה לבעלה הפיח בהם הרבה תקוות הרבה כמיהות לעתיד ורוד יותר !!!!!!!!!!!!!!

פרק ו'

אמיליה קבעה תור לגניקולוג לעוד שבועיים ורגש עמוק בתוכה התעורר וריגש אותה אולי "תהיה אמא"??? זה ממש משהו עילאי חשבה שאהיה אמא לתינוק או תינוקת קטנטנים (אך כשנזכרה היכן ואם בכלל תוכל להתייחד עם יורי שינה מיד את תחושתה ונהפכה "כמטוטלת" אמא – בא לי מאד מאד אך בית הכלא לוקח את כל היופי מהאפשרות להגיע לכך.

הקשר עם חנה התהדק עוד ועוד ופעמים רבות הזמינה אותה חנה לארוחת ערב שתסעד אתה ועם רותי בתה שנושאים רבים ומשותפים היו בינה לבין אמילייה.

ביום ראשון נסעו שתי הנשים יחדיו לבית הכלא. במהלך הנסיעה ביקשה חנה את אמילייה כי תתלווה אליה למרכז ברמלה כי היא רוצה לקנות לה בגד חדש לכבוד בר המצווה שיחול בדיוק בעוד שבוע.

"מאמי אין לי בעייה ,לבטח נלך שתינו ואני אהפוך אותך ל"שאפה" יקריתי אמרה חנה פעם באמת הייתי "שאפה" אך עם השנים, הטרדות, בעלי החולה זמן רב, והבום שקיבלתי כששי בני כלוא למאסר עולם" "תאמיני לי מאמי הוסיפה חנה גם כמו שאני נראית עכשיו זה ממש פלא עצם זה שאני שורדת"

חנה'לה כעסה עליה אמילייה "מה זאת אומרת פלא????? את אשה "גדולה מהחיים" ואנא תשתדלי לקחת מהם את כל "הצוף" אך את הרוע, הקנאה, השינאה תעיפי ממך והלאה"

"נכון את צודקת אמילייה את ממש צודקת. תמיד אזכר בך ובטוב ליבך מתוקה שלי"

האוטובוס עשה את דרכו לכיוון תחנה מרכזית חדשה של תל אביב ומשם לקחו שתי הנשים עוד אוטובוס כדי להגיע למקום ה"סגור ומסוגר" המקום הכה מפחיד ועצוב אך בין כתליו "נמצאים 2 האנשים הכי יקרים להן" כך שהאתר הזה "בית כלא" הופך לגבי דידן "עליה לרגל למקום שאוהבות לאהוב אותו".

בעוד כ-10 דקות יעצור האוטובוס ליד בית הכלא וליבותיהן של השתיים "פועמות ביתר מהירות" עצם ההרגשה להיפגש עם יקיריהן והעצבות הרבה שהם ישארו כלויים ושתיהן תחזורנה לבדן הביתה"!!!

השוער של בית הכלא חייך לעבר שתי הנשים וקיבל אותן בסבר פנים יפות, וביקש כפועל יוצא לאבטחה לראות בדיוק מה הן מביאות בתוך השקיות שבידיהן.

אמיליה נבדקה ראשונה והיא המתינה כמובן לחנה ולאחר שהוא בדק היטב את תיקה שהיה באמת עמוס מכל טוב הארץ אישר לה להכנס והיא מיד שלפה ממנו חבילה קטנה והגישה לו "תאכל עם כוס קפה חמוד שלי".

הוא חייך והודה לה מאד מאד לא התאפק ואמר: מאפה ידייך להתפאר אשה טובה".

הן נכנסו פנימה והגיעו לחדר הארחה שם מתקבצים כל המבקרים וניתנת להם אפשרות פעם בשבוע רק לראות את יקיריהם אך מגע פיזי בלתי מותר לחלוטין. שתיהן התיישבו מעבר לזכוכית והשומר נכנס לתאים של האסירים והוציא מהם את שי ואת יורי?

שתיהן ישבו מתוחות וחיכו ליקירהן והנה שני הגברים ביחד הגיעו לחדר הארחה. חנה אמרה ליורי אני שמחה לפגוש אותך איש יקר ויש לך אשה נפלאה , מקסימה , חברה אמיתית!!!!

תודה מאמי ענה לה יורי.

לאחר מכן התיישבה מול בנה שי שיופיו מסנוור את העיניים (פשוט להתאהב בו) והשיחה ביניהם "יצאה לדרכה,

גם אמילייה התיישבה מול יורי וסיפרה לו כי קבעה תור אצל "רופא נשים" לעוד שבועיים והלב שלה מאד משתוקק להיות "אמא" יופי מתוקה שלי את תראי שנוכל לממש את השאיפה שלנו להיות הורים בע"ה בהקדם ככל שניתן.

השומר עבר ליד יורי ולחש לו משהו על אוזנו. "אתה בטוח איש טוב " "ן אני בטוח". יורי סימן לאמילייה להכנס לתא הקטן הזה והוא יצטורף אליה. המגע הפיזי ביניהם לאחר שנתיים ימים היה מסעיר הם התנשקו . התחבקו ופשוט מיאנו להפרד. השומר דפק על דלת התא ואמילייה מיד יצאה ואחריה יצא יורי.

חנה לא ראתה את מה שקרה בין שניהם והשומר אמר ליורי שישתדל בשבוע הבא לאפשר לחנה לחבק את בנה אהובה.- רק בזהירות רק בזהירות התחנן יורי לבל חלילה וחס טוב ליבך יעלה לך ביוקר.

זמן הביקור תם ובלב כבד נאלצו שתי הנשים להפרד מיקירהן עד לשבוע הבא בלי נדר!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך