בקי
שלומי מחזר אחרי אמי ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! מי יודע ?????? נחיה ונראה!!!!!!!

אהבה מעבר סורגים

בקי 08/08/2011 539 צפיות אין תגובות
שלומי מחזר אחרי אמי ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! מי יודע ?????? נחיה ונראה!!!!!!!

פרק ט'

אמיליה ירדה מביתה של חנה וליבה "עבד שעות נוספות" "אלוהים איזה בן יש לחנה" גם שי הכלוא גבר מרשים אך שלומי זה משהו משהו.היא עלתה לדירתה והטלפון צלצל. מעבר לקו היה בעלה יורי. "היי מאמי מה שלומך מתוקה שלי ? היי יורי אני בסדר גמור ואתה ???? הכל אותו דבר אך אני מרגיש בסדר התיידדתי עם שי והוא סיפר לי את כל מה שעבר עליו ולא מצטער ולו לשנייה על המעשה שעשה ובכך הציל את אחותו הפרח של המשפחה שלו ועוד הוסיף אני החלטתי ל"תרום את חיי החופש:" ובחרתי בחיים ללא שום תכלית חיי אסיר שפוט לעדי עד". ואחותי חייבת להתחתן ולהביא ילדים. זה יהיה הסיפוק האמיתי שלי".

מה עוד חדש אצלך ??? הכל בסדר יורי קבעתי אצל הגניקולוג לעוד שבועיים וגם אני הידקתי את הקשרים עם השכנה שלנו חנה – אמו של שי – היא אשה מדהימה מלאת חכמת חיים ובמוצ"ש הבן שלה חוגג בר מצווה לבנו וחנה הזמינה אותי להשתתף בשמחתה.

יופי נהדר תלכי תצאי מהבית. איך הרגשת כשנסעת מכאן אתמול ? הרגשתי שאני מרחפת יורי שלי אני כל כך אוהבת אותך ועוד 8 שנים קשה לי עם זה אך אין ברירה. נכלאת כשהייתי בת 20 ואני כבר בת 22 ועוד 8 שנים אהיה כבר בת 30"

וואו תהיי מאד זקנה חחחחחחחחחחח מאמי אני מצפה בקוצר רוח ליום ראשון כשתבואי לבקר אותי והפעם השומר ישתדל לעזור לשי כדי שהוא ואמו יהיו שניות ספורות במגע אנושי ולא דרך הזכוכית המשוריינת " אגב את יודעת למה היא משוריינת "לא" "כי אחד האסירים ניפץ אותה כשחברו בא לבקרו והשומר הודיע שהביקור הסתיים אז "הדם עלה לו לראש וניפץ את הזכוכית".

"טוב מתוקה אני צריך לסיים ואחרי עומד שי שאישרו לו להתקשר לאמא שלו. י"ופי מתוקי תודה שצלצלת ותמסור לשי שאני מאד אוהבת את אמו והתחברתי אליה כך שהיא בידים טובות" חבל שזה לא אני בידיים הטובות שלך ביי והקשר נותק.

כעבור כמחצית השעה צלצלה חנה ובישרה לה בשמחה ששי צלצל אליה פעם ראשונה מאז נכלא בינתי אני כל כך התרגשתי וגם שלומי גם הוא דיבר איתו כמה מלים כל כך התרגשנו והיא התחילה לבכות. "מאמי בבקשה אל תבכי אל תדאיגי את הבן שלך ורותי "טוב את צודקת רותי באה לא מזמן אך לא רצתה לומר מלה לשי ואיש לא הכריח אותה. יש לך ד"ש משלומי ורותי תודה מאמי מסרי לשניהם ד"ש ממני וליל מנוחה נתראה מחר בלי נדר" בוודאי שרק נהיה בריאים. רגע בינתי שלומי רוצה לומר לך משהו: "כן שלומי והוא בקולו הגברי אמר -,

"אמי אני רוצה מאד להודות לך על הקירבה שיצרת בין אמי המלכה של כולנו ואת מקלה עלינו מאד מאד מעצם זה שאת גרה פיזית כל כך קרוב ואוהבת אותה והיא אותך אז אם תרצי פעם לצלצל אלי בענין אמא שלי אשמח מאד. את רוצה לרשום את מס' הטלפון שלי ? למען האמת שלומי אני כבר במיטה ואין לידי שום כלי כתיבה אז בפעם הבאה אוקיי? כן ודאי ושיהיה לך ליל מנוחה אמי המתוקה והקו נותק"

הוא קורא לי אמי איש לא כינה אותי כך אלוהים אני צריכה להיות חזקה מאד מאד מאד וחלילה לא להתגלץ חלילה וחס רוצה שהבר מצוה תעבור בשלום ולשוב הביתה וליום המחרת לנסוע עם חנה שלי לבקר את שי ואת יורי החמוד שבחמודים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך