I.L.B
מואהה! 3>

♥ LOVE YA ♥

אהבה צרות אחרות המשך 11

I.L.B 06/12/2012 1064 צפיות 7 תגובות
מואהה! 3>

♥ LOVE YA ♥

"איזה שמוק!" צעקתי לה בהבעה נגעלת "נכון? הוא כל כך שמוק! והוא אפילו יותר משמוק! הוא..הוא..שמוקיסט!" הדר צעקה בכעס כשחיילים הולכים ושבים מסתכלים עליה בהבעה מוזרה "הדר מאמי.." מלמלתי לה ובאתי לגעת בידה "אוקיי לא.." מלמלתי והחזרתי את ידי שנגעה ברוטב "לכי להתקלח..אני אטפל בזה" חייכתי אליה וניגבתי את ידי על חולצתי תוך כדי "לא..הפעם..אני איתך" היא מלמלה בכעס והתקדמה אל עבר המקלחות "אוי גאד" נאנחתי והסתכלתי עליה מתקדמת בכעס אל עבר המקלחות "קראת לי?" שמעתי את תום והרגשתי את נשימתו נחה על צווארי "אולי.." חייכתי והסתובבתי אליו "אה אז ללכת?" הוא שאל והתרחק קצת "לא!" צעקתי והמשכתי "כאילו..מה שבא לך.." הסתכלתי עליו ושנינו פתחנו בצחוק "אני חושב שאני אשאר.." הוא הידק את אחיזתו במותניי בכדי למשוך אותי כמה שיותר קרוב אליו "מה את עושה היום בערב?" הוא שאל והתחלנו להתקדם אל עבר הדשא שלידנו "אממ ישנה למה?" ישבנו על הדשא הירוק ונשענתי על ידיי "סתם.." הוא אמר וקירב אותי אליו "לא סתם שואלים בן אדם מה הוא עושה בלילה..אלא אם כן זה רוצח פסיכופטי או פדופיל מטריד.." הסתכלתי עליו מחכה לתשובה "איה!" הוא צעק וכל הפרצופים הסתכלו עלינו "אני מצטער היא פשוט פגעה נורא!" הוא צעק ואני צחקתי והמשכתי "יותר מידי פטל אנשים! יותר מידי פטל!" הנחתי את ראשי על חזהו ועצמתי את עיניי "היי אל תשני עליי!" הוא צעק מנסה לקום "אתה תוכל לקום רק אחרי שאני אתעורר.." חיבקתי אותו חזק וחייכתי עם עיניים עצומות "אם הנסיכה אומרת..מי אני שאגיד לא?" הוא נכנע והחל ללטף את ראשי "בבקשה אל תגיד שאני נסיכה ואתה נסיך.." אמרתי לו מציצה אליו "למה?" הוא שאל לא מבין "כי אם אני נסיכה ואתה נסיך אנחנו אחים וזה יוצר מצב מטריד\מביך\מוזר" שנינו צחקנו והוא המשיך "צודקת..בואי פשוט נישאר מחוץ למשפחת המלוכה!" הוא חייך אליי ושנינו עברנו לישיבה "אז..חזרנו לשאלה הראשונה..מה את עושה היום בלילה?" הוא שאל משחק בדשא "וחזרנו לתשובה הראשונה..ישנה למה?" נשענתי על ידי ושיחקתי בדשא גם מסתכלת עליו ומחזירה את מבטי אל הדשא "בא לך אולי ש..נצא..לדייט ראשון או משהו? אולי סרט?" הוא שאל מציץ אליי מידי פעם "אני אשמח לצאת איתך לדייט ראשון או משו" חייכתי אליו וקמתי מהדשא "לאן את הולכת?" הוא שאל מסתכל אליי מלמטה "להתארגן?" אמרתי לו והתקדמתי אל עבר מעונות הבנות..
~נקודת מבט דור~
"היי" נכנסתי לחדר בהבעה כעוסה היישר אל עבר המיטה שלי "אחי..אתה גאון! המבט שלה כששפכתי עליה את הרוטב!" זיו החל לצחוק בקולניות ואט אט הפסיק כשראה את הבעתי "מה קרה?" הוא שאל והתיישב על המיטה הסמוכה לי "כשאני אתפוס אותו.." מלמלתי בכעס ודמיינתי איך אני תופס את הראש הבלונדיני שלו ומשפץ את הפנים שלו מחדש "את מי?" בן זו…" באתי לקלל אותו אך ריסנתי את עצמי "אחי אתה לא ברור..על מי אתה מדבר" זיו הסתכל עליי מחכה לתשובה "החתיכת הומו הזה!" סיננתי בכעס וזרקתי את הדבר הראשון שהיה בהישג ידי "דור! מה קרה?" זיו שאל אותי וקם באחת "אני הולך למרר לו את החיים פה!" צעקתי ובאתי לצאת מהחדר "דור..על מי.אתה מדבר?" זיו הסתכל עליי והחזיק בידי "על הטירון הזה שמתעסק איתה! על מי עוד אני יכול לדבר?" צעקתי לו ושמתי את ידי על עורפי "מה זה אכפת לך?" זיו שאל והמשיך כשהוא חוזר לשכב על מיטתו "הוא לא מהווה עלייך איום..נכון?" זיו שאל וחיוך קטן עלה על פניו "אתה רוצה לומר לי..שבזמן שאתה מנסה להשיג אותה מהדלת האחורית..הוא משיג אותה מהדלת הראשית!" זיו שאל והתפקע מצחוק "תודה.." מלמלתי לו ובאתי ללכת "לא לא חכה!" זיו צעק וקם אל עברי "למרות שהמצב הזה די משעשע..תמשיך בשלך.." זיו אמר ותפח על שכמי "מה זאת אומרת?" שאלתי אותו לא מבין "הרי השבוע כולם יוצאים הביתה..וזה ברור שהוא כבר הזמין אותה לדייט והוא לא מבזבז זמן אז..במקום לשבש לו את הכל..קח לו את המרכיב העיקר..אותה " זיו אמר וחייך "מה לקחת זיו?" שאלתי אותו במבט בוחן "כלום!" הוא צחק והמשיך כשהוא מסתובב בחדר "תגרום לה לקנא..והיא כבר תחזור אלייך" הוא חייך חיוך ערמומי ונשכב על מיטתו "או.." חייכתי ויצאתי מן החדר במהירות "דור?" שמעתי את זיו קורא לי אך התעלמתי..
~נקודת מבט ליה~
"וואו! המקום הזה מדהים!" הסתכלתי בתדהמה על המקום שתום הביא אותי אליו "רוצה לשתות?" הוא שאל והושיט אליי את ידו "כן.." חייכתי אליו והתקדמנו אל עבר המדורה הגדולה שבערה במרכז "וואו!" אמרתי שוב והסתכלתי על קרחת היער שנמצאנו בה,על המנורות שקישטו את העצים הערומים מעלים הוא צחק והסתכל איתי על המקום "יש פה חיילים שאני מכירה" הסתכלתי עליו מנסה להבין מה הולך פה "זה מין מקום כזה לכל הצעירים..אפילו המפק- – " הוא בא להשלים את המשפט אך קטעתי אותו לפני שהספיק "שנלך לטייל קצת?" שאלתי אותו והתקדמנו אל עבר השביל שהוביל אל תוך היער "המקום הזה.." מלמלתי שוב אחרי כמה דקות "תני לי לנחש..מדהים?" הוא שאל ושנינו צחקנו "אני מצטערת שאני גיליתי את המקום הזה רק היום.." חייכתי בביישנות "היי.." הוא עצר ואני אחריו "מה? יש לי משהו בשיער?" שאלתי אותו והעברתי את ידי על שיער האסוף "כן.." הוא אמר והושיט את ידו אל עבר הסיכה שאספה את שיערי בטבעיות "עכשיו הכל בסדר" הוא נדע בשיערי הפזור ואמר "נמאס לי לראות אותך כל הזמן עם שיער אסוף..זה בסדר שעשיתי את זה? להחזיר את הסיכה?" הוא שאל אותי כשאני מחייכת אליו בחולמניות **אני כבר רואה את זה! בית קטן עם גג אדום..גדר לבנה..שני ילדים..כלב..אוי גאד.. *~* ** "לא לא..זה בסדר.." חייכתי אליו וסידרתי את שיערי קצת כשהרגשתי את מגע ידו על לחיי "אני מצטער.." הוא מלמל והתקרב אליי "אני לא יכול התאפק.." הוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי,השפתיים הרכות האדמדמות האלו.."רגע.." התנתקתי ממנו "מה קרה? אנחנו זזים יותר מידי מהר? יש לי ריח רע מהפה? הייתי אגרסיבי מידי?" הוא החל במטח שאלות ואני צחקתי בביישנות "לא לא..הכל היה בסדר..אבל נראה לי שכדי שנחזור לכולם.."חייכתי אליו "אין בעיה.." הוא שילב את ידו בידי והסתובבנו חזרה אל קרחת היער "מה הולך שם?" שאלתי אותו כששמעתי קולות צחוק רמים בוקעים מאחורי העצים "בואי נבדוק.." הוא אמר וראיתי התקהלות גדולה סביב המדורה " ..ואז היא החליקה היישר אל תוך הבריכה!" ראיתי את דור מספר בדיחה וצוחק בקולניות יחד עם כולם "מה לעזאזל הולך פה?" שאלתי את תום "זה מין מעגל כזה שמספרים פה דברים..פדיחות..בדיחות..סיפורים..הכל" הסתכלתי על כולם ועל דור שחייך והסתכל עליי "והנה גיבורת הסיפור.." הוא אמר וכולם הסתכלו עליי צוחקים "מוזר..דמיינתי אותה יותר יפה.." אמרה איזו אחת שישבה ליד דור ששם את ידה על רגלה "מטריד שדמיינת אותי.." אמרתי לה וחיוכה נמחק ממבטה "היי..די לריב בנות.." דור אמר וחייך חיוך לבן "בואי שבי איתנו.." הוא אמר והסתכל עליי "ליז.." הוא המשיך את משפטו והסתכל על הבחורה חומת השיער שעמדה בצד "אממ אוקיי.." היא חייכה בהתרגשות וישבה ליד דור "תיזהרי..הוא נושך.." אמרתי לה והסתכלתי במבט חודר על דור "תקשיבי לה..היא יודעת על מה היא מדברת.." הוא אמר ובאחת נשמעה מקהלת צחוק אחת גדולה "מה שתגיד..אבל פעם הבאה שאתה מסמס לי 'ערה?' בשתיים בלילה ומתחיל לחפור תזכור שקרמה איז א ביצ'" אמרת לו ושמעתי את כולם צוחקים


תגובות (7)

מדהים !!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי :)

06/12/2012 06:21

תתממשייככיי!!!

06/12/2012 06:23

המשך!!!

06/12/2012 06:24

סיפור סיפור ארוך מתארת אותו בתיאורים מדהימים – אהבתי מאד ומבקשת כי תמשיכי ממני בקי ♥♥

06/12/2012 06:29

ת-מ-ש-י-כ-י!

06/12/2012 08:55

תמישכיייייייייייייייייי !!

07/12/2012 07:42

יייווואווווו איך התגעגעתי לסיייפורר המושלם הזההההה!!!
השלמתי את כל הפרקים שפיספסתי ;]
אז..אמממ מה שנשאר לי להגיד זה רק..
ת-מ-ש-י-כ-י-!

08/12/2012 13:27
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך