אהבה ראשונה פרק ל"א

בקי 10/09/2011 518 צפיות אין תגובות

אהבה ראשונה פרק ל"א

רינת הגיעה למשרד ונתקבלה באהבה רבה ע"י יוני ורינת נישקה נישקה את זהר שהייתה כמובן בחדר.

"אינני יודעת אם אי פעם אזכה להשיב לכם כגמולכם"

"ודאי שתוכלי צחק יוני, תזמיני אותנו לדיסני אך זה יקרה בע"ה כשהילדים שלנו יפגשו שנית לאחר הנתק הארוך.

ועכשיו לענייננו אני הכנתי כבר טיוטא ומיד היא תודפס וכן התחלתי למלא את הטפסים שלך והמכתב המלווה הוא שאינך מוותרת על אזרחותך בארץ. האזרחות בישראל מלווה אותך ובני משפחתך ואת כל תושבי הארץ לעולם.

זהר ביקשה מתיקי אם אפשר להכין 3 כוסות קפה ומשהו לנשנש.

המזכירה הוותיקה כיבדה מיד את רצונה של זהר אך ביקשה להמתין רק שתי דקות כדי שתסיים את המכתב עבור רינת. "אין בעיה אמרה זהר" והמשיכה לשוחח עם רינת.

תיקי . הגיעה עם מגש כשעליו 3 כוסות קפה וכן עוגיות חמאה במיוחד לדיאטה, חחח. יחד עם זאת היא הביאה גם את המכתב לשגרירות בעניין חמותה של יעלי.

יוני הסביר לרינת בדיוק את פשר המכתב , וכן את מילויים של הטפסים על ידו , כמובן רק מה שצריך ולא מעבר לזה ואת תואילי בטובך לחתום במקום שמתבקשת חתימה ובתור עדים שאת חתמת על הטפסים אצל עו"ד ונוטריון אבקש מתיקי שתכנס וכן זאביק המתמחה הצעיר והחמוד. ואכן שניהם נכנסו ועל תיקי הייתה עוד טיוטא קצרה להדפיס, שהיא וזאביק נכחו בעת חתימתה של רינת על הטפסים.

תיקי הגיעה עם ההדפסה לחדרו של יוני וכן ביקשה מזאביק להכנס לבוס, ושניהם חתמו כי היו עדים לחתימתה של רינת זיו. כן זה שמה המלא רינת זיו.

זהר שאלה את רינת מתי היא אמורה לחזור והיא ענתה לה שמחרתיים היא צריכה להיות בנתב"ג בשעה 04.00 והטיסה קרוב לודאי תצא לדרכה בשעה 06.00

"יוני אמרה רינת אני רוצה לשלם לכם על הטובה הבלתי רגילה שעשיתם זהר ואתה , פשוט אלוהים שלח אותי ישר אליכם והנה אני יוצאת מכאן עם מסמכים ערוכים היטב והתו שמסמל כי אתם עורכי דין נוטריון טבוע עליהם.

יוני אמר לרינת מבני משפחה לא נהוג לגבות כספים , אך מה שחשוב יותר הוא שתתני לי את הכתובת המדויקת שלכם וכן איך יעל תוכל לייצור קשר עם יובל ? מה מס' הטלפון הן שלך בדירה והן הנייד שיש ליובל.

"יוני הנה הכתובת שלנו ומס' הטלפון הן בבית והן הנייד שלי, ליובל אין טלפון נייד, שם מקפידים ומחמירים עם התלמידים ואף אחד אינו מורשה לקחת נייד. אם חלילה קורה משהו אזי המזכירות מיד מעדכנת את המשפחה וכן יש אפשרות אחת לשבוע לצלצל הביתה".

" אוקיי אז ככה, יעלי תכתוב מכתב ממוען לביתך עבור יובל וכשיגיע לחופשה ועוד טרם החופשה כשהוא יצלצל אלייך מבית הספר תיידעי אותו על הקשר שלך איתנו וכי מכתב מיעל בדרך אליו.""

ודאי ודאי תודה רבה לכם, אין לי מלים להודות, ואצלצל אליכם כשאגיעה הביתה."

יוני וזהר ליוו את רינת ואיחלו לה טיסה נעימה ואם היא צריכה משהו שלא תתבייש לצלצל ויעזרו לה ככל שאפשר.

אביבי רצה לעבר הדלת :

"רינת אני ציירתי לך ציור בבקשה"

"אני בכלל לא ידעתי שאת נמצאת כאן מתוקה שלי"

היא נישקה לילדה המתוקה כל כך והודתה לה על הציור המהמם ,

"אביבי כשתבואי לבקר אותנו באוסטרליה, תראי את הציור שלך תלוי על הקיר בחדר של יובל" אוקיי ענתה הילדה רק רגע היא חזרה למשרד וחתמה על הציור ובקשה מתיקי שתרשום את תאריך היום.

"אבל אביבי את הבטחת לי שהציור הוא בשבילי אמרה תיקי"

"אני מיד אצייר לך אותו ציור יפהפה נכון תיקי"? "ברור".

רגע לפני שתסגר הדלת של המעלית הלוקחת את רינת למטה זהר הכינסה לידה 2 שטרות של -.200 ש"ח כל אחד, ודלת המעלית נסגרה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך