בקי
רציתי לאחרל לזהר ויעל טיסה נעימה לפריז וכן הצלחה במהלך השבועיים הקרובים באוניברסטת אוקספורד.

רציתי להוסיף עוד משהו "כשהפרוטה מצוייה בכיס החיים קלים יותר, נוחים יותר, מהנים יותר ומשפחת ברק שלנו אינה יכולה להתלונן על מצבה הכספי!!!

אהבה ראשונה פרק ל"ט

בקי 13/09/2011 484 צפיות אין תגובות
רציתי לאחרל לזהר ויעל טיסה נעימה לפריז וכן הצלחה במהלך השבועיים הקרובים באוניברסטת אוקספורד.

רציתי להוסיף עוד משהו "כשהפרוטה מצוייה בכיס החיים קלים יותר, נוחים יותר, מהנים יותר ומשפחת ברק שלנו אינה יכולה להתלונן על מצבה הכספי!!!

משפחת ברק בילתה שבוע מהנה במלון "גלי כנרת" שבטבריה. מצב רוחם של כל המשפחה היה מהמם, ויעלי לאחר שיחת הטלפון עם יובל היתה ברקיע השביעי וכל הזמן חייכה, צחקה וחשה בעננים.
בחלוף השבוע , חזרו הביתה, שמחים מאד מאד. ביום המחרת זהר ויוני הלכו למשרדם והבנות כמובן נישארו ישנות קרוב לוודאי עד שעות הצהרים המאוחרות.

בכל רגע פנוי כתבה יעל עוד שורה במכתב ליובל וכל כך קיוותה שאולי הוא יוכל להתקשר אליה שוב.

החיים חזררו למסלולם הרגיל ומחר אמורה יעל לטוס לפריז במיכללת סורבון. הפתעה גדולה ציפתה הן ליעל והן לזהר. כששבו ההורים בשעות אחה"צ המוקדמות הבייתה , כדי לעזור ליעל לארוז את הבגדים וכל החפצים שרצתה לקחת עמה, יוני מגיש מעטפה ליעל ומעטפה לזהר. הן פתחו את המעטפות שבידיהן וההפתעה הייתה אדירה: בכל אחת מהמעטפות היה כרטיס טיסה לפריז.

"יוני השתגעת , למה אני צריכה לנסוע לפריז?" שאלה זהר

" מאחר ואני נסעתי ללונדון וכעת הגיע תורך ללוות את המתוקה שלנו לפריז, לשהות לצידה בפנימיה שהיא אמורה להעביר שם שבועיים ולאחר שתהיי רגועה שהילדה שלנו מסודרת , את יכולה לשוב הביתה , נקבל אותך בשמחה, אך אם בא לך להסתובב קצת בפריז קחי את הזמן"

"וואו היממת אותי , תודה בעלי היקר , תודה אני כל כך אוהבת ומעריכה אותך, תודה מעמק הלב".

יעל כמעט סיימה להכין את הטרול שלה וזהר גם החלה להתארגן כדי לצאת מחר בבקר מוקדם כי הטיסה שלהן נקבעה לשעה 10.00 ועליהן להיות בנתב"ג בשעה 08.00.

"ומה אתי שאלה אביבי" מתי אני אסע עם יעלי? גם אני רוצה לטוס עם אחותי! זה לא פייר"

יעל חיבקה את אחותה הקטנה חזק חזק והבטיחה לה בפעם הבאה ניסע כולנו כל המשפחה לחו"ל, אני מבטיחה לך.

"יוני אמרה זהר, אתה לא יכול ללוות אותנו לנתב"ג, כי אביבי ישנה עד מאוחר, אנחנו נזמין כבר מונית שתגיעה לאסוף אותנו בשעה 07.15. עדיף שנהיה מוקדם מאשר מאוחר, וכמובן למשרד תלך רק לאחר שאביבי תתעורר ותקח אותה איתך. יש לי הצעה בשבילך המשיכה זהר , אתה יכול לצלצל לאחר המתמחים שיביאו לך עבודה הביתה באם אתה לחוץ" יוני הנהנן בראשו לאות הסכמה.

שני טרולים ושני תיקי צד הוצבו בכניסה מוכנים ומזומנים למחר בבקר לטיסה שלהן לפריז, זהר כיוונה את השעון המעורר שיעיר אותן בשעה 06.30 כדי להתארגן בניחותה וכן לשתות משהו ולהיות מוכנות למונית שתסיעה את שתיהן לנתב"ג.

המשך יבוא!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך