בקי
תודה לאל שיש מ"מ לתיקי היא מנהלת את הענינים על הצד הטוב ביותר ♥♥♥

"אהבה ראשונה פרק מ"ט

בקי 16/09/2011 512 צפיות אין תגובות
תודה לאל שיש מ"מ לתיקי היא מנהלת את הענינים על הצד הטוב ביותר ♥♥♥

זהר ואביבי יצאו מביתם לעבר המשרד. כשנכנסה זהר למשרד חשבה: כמה צדק יוני כשביקש ממנה להגיע למשרד ולהשליט סדר על שולחנה. עברו וחלפו כבר 3 שעות של עבודה די מאומצת אך המחשבות האמיתיות הן בענין יעלי. כיצד הסתדרה ? האם החברה לחדר נחמדה. ואם כבר התחילה בלימודים באוקספורד,?

אביב נכנסה לחדר ואמרה:י אני כל כך רעבה, אולי תעזבי את השולחן שממילא הוא עדיין עמוס ותכיני לי משהו לאכול"

"וואו נכון השיבה לה זהר עוד מעט אגש למטבח ונראה מה יש במזווה, עוד שנייה בסדר חמודה"?

"כן" והיא יצאה מהחדר וחזרה לעמדה של תיקי שעכשיו היא בחופשהזהר נכנסה למטבח והכינה בשלוש צלחות עוגיות ושתייה קרה, ראשונה הגישה למ"מ המזכירה, שחייכה אליה לאות תודה, אחר כך ניגשה לחדור של יוני ואלולא פתיחת הדלת איש לא היה מבין שמישהו מסתתר בין כל התיקים. יוני שאלה זהר אתה בחיים? מי השואלת ? חחחח, הנה מאמי הבאת לך משהו קל לאכל ואת ארוחת הצהרים נאכל בבית, "תודה זהר" והיא שבה לחדרה כמובן גם לעצמה הכינה עוגיות ושתייה קלה.

הם המשיכו בעבודתם ולפתע צלצל הטלפון:

"שלום יעלי נשמע קולה החזק של אביב מה שלומך יעלי" כן טוב, יופי אני שמחה מאד הנה אמא רצה לעבר הטלפון : זהר לקחה את הדלת ועל פיה נערמו מיליון שאלות, "מה שלומך יעלי",

"מאמי הכל בסדר החברה שלי לחדר מהמממת, השיעור הראשון בין השעתיים הסתיים לפני דקות ספורות וזה דווקא מאד מעוניין אך החשוב מכל מאמי, לא תאמיני, יובל צלצל אלי והיתה לו אפשרות לשוחח עמי שיחה ארוכה ולא פעם אמר לי שהוא אוהב אותי מאד"

"אני מאושרת בשבילך השיבה זהר" ומה שלום אבא שאלה יעלי, בסדר גמור,

הטלפון נדם וזהר חזרה לחדרה ומחשבות עלו בראשה: האם זו האהבה הראשונה, אם היא תוביל להיות גם אחרונה ויתרחש משהו מדהים בין שניהם, בין האוהבים הצעירים ? יתכן מאד, אך אני מתפללת שלא תהיה חלילה וחס עגמת נפש לבתי שטוב לבה מרקיע לשמים , הלוואי והכל יזרום בשלווה ואהבה גדולה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך