אהבה ראשונה פרק נ"א

בקי 16/09/2011 500 צפיות אין תגובות

החיים נכנסו לשיגרה אצל משפחת ברק. ההורים הלכו מדי יום לנהל את משרד עורכי הדין שלהם כשהוא כולל מספר רב של עו"ד, מתמחים, וכמובן הפקידה הותיקה הכל כך מסורה : תיקי.

יעל נקלטה בלי בעיות בכלל בכתה ט' הכתה הגבוהה בחטיבת הביניים וגם אביבי המתוקה הוקפצה ישר לגן חובה כשבשנה הבאה עלינו לטובה, היא תלך בשמחה לבי"ס גרץ בכיתה א.'

יובל ויעל המשיכו להתכתב ומפעם לפעם עוביו של המכתב שנתקבל מיובל היה עב כרס יותר ויותר. כמובן שיעל ענתה לו לבטח, באותו עובי ואולי אפילו גבוה ממנו , אך את זאת זהר ויוני לא ראו מכיוון שהיא הקפידה לשלוח בעצמה את המכתבים ליובל שלה.

באחד הימים צלצלה רינת זיו אמו של יובל לדרוש בשלומם של משפחת ברק וכן להזמין אותם בהזדמנות הראשונה לבקר בביתה שבאוסטרליה. זהר ענתה לה שהיא מקבלת את ההזמנה שלה בהמון אהבה אך עקב המרחק הרב הטיסה כל כך ארוכה בשלב הזה לצערה הם לא יוכלו לממש אבל בעתיד הכל פתוח. ובאותה הזדמנות הזמינה אותה להתארח בביתם יחד עם בתה וכמובן אם יובל יוכל להצטרף זה יעשה פלאים במצב רוחה של יעל.

רינת לאחר כמה חדשים צלצלה לזהר והודיעה לה חגיגית כי הם יתארחו אצלה באם זה נוח יחד עם אחותו הקטנה של יובל ו- ♥♥♥ עצמו.

"וואו צעקה זהר וואו איזו בשורה נפלאה את מבשרת לי נפלא, בבקשה מתי אתם אמורים להגיע לארץ ?

"בעוד כשבועיים אם זה בסדר מבחינתך" "זה לא רק בסדר , זה בסדר גמור!! ותגיעו לכבוד חג הפסח , מדהים, ." רינת יום לפני שאתם עולים על המטוס אודה לך שתיידעו אותנו כדי שנבוא לנתב"ג לפגוש את כולכם"..

יעל חזרה מהגימנסייה ומצאה את זהר בבית. "מה קרה מאמי, את לא מרגישה טוב" "אני מרגישה מצויין – יש לי הפתעה גדולה לגלות לך" בעוד כשבועיים בערך יתארחו בביתנו "יובל, אחותו ורינת אמו"

"מההההההההההההההההההההההההההההההההההה אני לא מאמינה את בטוחה" "זה מה שהיא אמרה לי היום" וואוו איזה כייף , הם מנצלים את הפגרה מבית הספר לרגל חג הפסח הממשמש ובא ויוכלו לשהות אצלנו כמה ימיים טובים , נכון?,, "ודאי יעל כמה שהם ירצו הדירה שלנו גדולה כך שיש לנו מקום בשפע לארח אותם"

בשורה טובה יותר לא יכלה יעל לקבל היא כל כך שמחה שסוף סוף תוכל לחבק חזק חזק את יובל ואולי אפילו תתן לו נשיקה קטנה על הלחי , אולי"

זהר ויוני נפגשו לערוך קניות לכבוד החג ולכבוד האורחים הצפויים להגיע ולצורך זה רוקנו את חצי הסופר, נקווה שנשאר משהו גם לקונים האחרים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך