אהבה ראשונה פרק נ'

בקי 16/09/2011 520 צפיות אין תגובות

הימים חלפו כעין שיגרה ויעל אמורה כבר היום לשוב ארצה ,אחר שבועיים בלימודים אינטנסיביים בפריז באוניברסיטת אוקספורד.

זהר שמחה כל כך שהילדה סוף סוף תגיע הביתה,והיא מתה לתת לה חיבוק ענק ענק. בעוד שבוע היא אמורה לשוב לגימנסיה לכתה ט' וגם לכך זהר הייתה מאד מאד גאה בבתה

בשעה 20.00 נחת המטוס מפריז,וכמובן אביבי יוני וזהר המתינו לה באולם הגדול. הוסיפה אביבי עוד מימד מעניין , היא ביקשה מזהר שתכתוב על בריסטול "ברוכה הבאה יעלי המתוקה שלנו" והיא כמובן הניפה אותו גבוה גבוה כמה שהייתה יכולה ובדקה השין ביקשה מיוני שירים אותה בזרועותיו כדי שיעל תראה מרחוק כמה אנו התגעגענו אליה. והנה יעלי צועדת לקראתם ובמקום לצחוק הילדה בוכה , וואו אמרה אביבי אולי היא כועסת עלינו? לא מאמי היא פשוט שמחה שאנו כולנו ממתינים לה.

יעל הגיעה למשפחתה וכולם חיבקו אותה בחיבוקים חזקים וכל כך מביעים את הגעגוע שלהם כלפיה.

משפחת ברק בהרכב מלא שבה הביתה כשיעלי לא מפסיקה לספר מה היה, ואיך עברה את השבועיים הללו וכי היא מקווה שהתעודה שתשלח בדאר ישר לגימנסייה כמו התעודה מלונדון תהיה מלווה בשבחים, כי היא חושבת שהייתה מצויינת.

המשפחה שבה הביתה וכאן המתינה לה הפתעה – מכתב עב כרס מיובל –

"וואו מאמי ראית יובל שלח לי מכתב , מאמי ראית" ,

"מובן שראיתי" את רשאית להכנס לחדרך לקרוא את המכתב בשקט אך קודם לכן בואי קנינו את העוגה שאת הכי אוהבת ותאכלי אותה יחד איתנו כאן , או בחדרך."

"אתם לא תעלבו אם אוכל אותה בחדרי נכון,?

"לא מה פתאום השיבו לה ואיחלו לו בתיאבון".

המכתב כל כך שימח אותה בו הוא כתב כמה התגעגע אליה וכי לצערו לא יוכל בעתיד הקרוב לעין לטלפן אליה וזאת בשל הקשיים שמערימה הנהלת בית הספר.

יעל ישבה מיד כאילו לא שבה עכשיו מ – טיסה של 5 שעות והחלה בכתיבה של מכתב ליובל שלה. המכתב ארך כ- 5 דפים ובסופו היא כתבה לו כך: "מכתב ששולחים בכתב יד נשאר אצל המקבל לעולמי עד"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך