rachel the killer
אני וריקי כותבות את ההמשך ביחד עכשיו ומתכננות פרק ארוך מאוד!

אהבה שטנית פרק 13 קצרצר..

rachel the killer 14/03/2014 601 צפיות 11 תגובות
אני וריקי כותבות את ההמשך ביחד עכשיו ומתכננות פרק ארוך מאוד!

"עכשיו יש לה יכולת לעבור ממקום למקום בזמן החלום." לחש תיאוס והקרין את דמותה המטושטשת של ויטה, ראשה היה אחוז בידיה של בלה והחליק כל פעם לרצפה כאילו הוא לא מוחשי לחלוטין.
"היא עדיין לא שולטת בה, זה מסוכן יותר בשבילה מאשר בשבילנו." אמר לוציפר.
"אתה צודק, היא נמצאת בסכנת חיים דרך אגב." אמר תיאוס וכיבה את ההקרנה כדי שלוציפר לא יראה את ויטה מתעוותת בכאבים.
"רגע, מה?!" לוציפר הזדקף ועיניו נפערו באימה.
"אל תדאג, יש לה חברים חכמים, הם יצליחו להבין בקרוב מה עליהם לעשות כדי להציל אותה. הרי כשלימדת את אוטיזי הוא בטוח סיפר כמה דברים על היכולות שעליהם דיברתם לאיזמו, לא?" תיאוס חייך.
"אתה צודק, היא תשרוד." עודד את עצמו לוציפר ונשען אחורה.
"ועדיין, אתה זוכר מה אנחנו עושים ברגע שהיא תצליח לחזור לפה, נכון?" תיאוס לא וויתר.
"נשלח אותה לחזית, נהרוג אותה, שלא תאיים על כיסא המלכות שלי כמנהיג המתים." אמר לוציפר בקול מסומם משהו.
"נכון מאוד אדוני." לחש תיאוס.
"ואוטיזי, מה עם אוטיזי? איפה הוא?" שאל לוציפר.
"אני אנסה לאתר אותו בכוחותיי אך אני חושש שנוכחותה של המלאכית הטיפשית הזאת בסביבתו משבש את היכולת שלי לאתר אותו, ברגע שראינו את המלאכית פוגשת בו האיכות כבר נהרסה, אני מניח שזה באשמתה." אמר תיאוס.
"תמשיך לנסות, אני חייב לדעת שהיא לא פוגעת בו." אמר לוציפר.
"בקשר לזה אין לך מה לדאוג אדוני, למען האמת, אין לך כבר צורך לדאוג בקשר לכלום." חייך תיאוס ויצא מהחדר.


תגובות (11)

עוד פרק!!!!!!! אז שאת וריקי תכתבו מהר!!

14/03/2014 19:32

    אבל ריקי לא מחוברת רוב הזמן.
    רוצה לכתוב איתי בינתיים?

    14/03/2014 19:35

    כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    14/03/2014 19:39

    לריקי לא אכפת, נכון?

    14/03/2014 19:39

    אני מקווה שלא. היא לא מחוברת בשביל לשאול אותה.

    14/03/2014 19:40

    מחר בבוקר את יכולה להיות מחוברת? אני אשלח לך עכשיו מייל עם המסמך שבו אני וריקי התחלנו לכתוב את ההמשך ונמשיך אותו מחר בבוקר, הולך?

    14/03/2014 19:41

    אוקיי.
    אני אהיה מחוברת אבל תנסי לתפוס את ריקי כי לא כל כך נעים לי לעשות את זה.. אני רוצה לעשות את זה רק אם היא מסכימה וזה לא יפה אם היא לא מסכימה…

    14/03/2014 19:47

    ברור.
    את יודעת מה האימייל שלי נכון?

    14/03/2014 19:49

לא… תשלחי לי צור קשר בבוקר

14/03/2014 20:18

עכשיו נזכרתי בסנואו, מה קורה איתו באמת?
לא הזכרת אותו כבר איזה שמונה פרקים.

15/03/2014 18:18

    סונאו ייכנס לאחר הפרק שאני ותולעת סיפורים כותבות עכשיו.. היא עוזרת לי ביחד עם ריקי לכתוב את הפרק הבא כי אני תקועה איתו, עוד שתי פרקים בערך סונאו ייכנס, אפילו מצאתי לו זיווג.

    15/03/2014 18:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך