hodayamauda
מתחשק לכם היום עוד פרק ? תזרקו רעיונות להמשך ואם יהיו כאן מספיק תגובות אני מעלה עוד אחד היום ♥

אוהבת אותך אפילו ש…פרק 12

hodayamauda 13/09/2013 1400 צפיות 6 תגובות
מתחשק לכם היום עוד פרק ? תזרקו רעיונות להמשך ואם יהיו כאן מספיק תגובות אני מעלה עוד אחד היום ♥

פרק 12

" שני ?" היא אמרה והביטה בי בשוק מוחלט. זיהיתי גם כעס.
" לא תקשיבי זה ממש לא מה שאת חושבת " מיהרתי להסביר. גם לירן הוסיף " שלא תביני לא נכון לא עשינו שום דבר רע , פשוט את לא הבנת מה קרה " שיהיה בריא זה . במצבים של לחץ הוא מתחיל לחרבש לפעמים. עוד תכונה חמודה אצלו.
נועה הביטה בנו " הדבר היחיד שאני רואה זה שאתה לירן בוגד בוגד באלמוג ואת איתו ביחד שני !! מה עובר עליכם ? " היא כעסה מאוד. כמעט ושחכתי שהיא לא יודעת על הפרידה שלהם.
" נועה אני ואלמוג נפרדנו אני לא זבל " הוא אמר ושם את התיק על גבו, כעוס. הבנתי אותו , נוע איכשהו האשימה אותו בבגידה. שמה שבאמת קרה זה שאלמוג בגדה בו , ועוד שכבה עם מישהו.
הוא נתן לנוע מבט אחרון " תשאלי לפני שאת ישר מאשימה , סעמק.. " סינן והלך משם לכיתה.
היא הביטה בי קצת מבולבלת " מתי הם נפרדו לעזאזל ומה הבעיה שלו ? "
" הוא שבור נועה הוא אוהב אותה את לא חושבת ? ולמה נראה לך שאני הייתי מתנשקת איתו אם הם היו ביחד ממתי אני כזאת ? " התעצבנתי קצת על חוסר הרגש שהיא הפגינה.
" תעשו מה שבא לכם, אבל לי הוא לא היה נראה שבור בנשיקה הזאת . לכי תדעי אולי הוא גמר איתה כדי להיות איתך " היא אמרה . אוף מה היא מבינה בכלל ? היא לא יודעת מה היא אומרת. ואפילו אני לא יודעת למה התנשקנו בכלל. זאת הייתה טעות. ללא ספק.
" נועה את לא יודעת למה הם נפרדו ואיך אז אל תגידי סתם "
" בסדר בואי לכיתה " היא סגרה את הנושא ונכנסנו לכיתה. פאק למה התנשקתי איתו בכלל ????

בהפסקה הבאה אלמוג כבר הספיקה לעדכן את נועה בפרידה שלה ושל לירן. כמובן שהיא סיפרה לה את הגירסה המיתבכיינת זאת שהיא ספרה לי . נבלה, אני באמת לא יודעת מה נהיה ממנה. קשה לי לזהות בה את אלמוג הישנה. השקטה וביישנית שלא הייתה עושה דבר כזה גם תמורת מיליון דולר. אנשים משתנים.
אז , אחרי שנועה שמעה את אלמוג מתבכיינת על לירן וכמה שהוא זבל שהוא גמר איתה רק בגלל קנאה מטופשת והיא לא עשתה כלום. תמימה שכמותה. בקיצור נועה התחילה לדפוק לי מבטים כעוסים ומאשימים. ואני באותו הרגע רציתי רק לדפוק לאלמוג את הראש בקיר. שקרנית.

השיעור האחרון היה שעת חינוך או בשבילי שעת שינה. הנחתי את הראש על השולחן מנסה לישון למרות כל הרעש שבכיתה.
" טוב אז יש לי כמה הודעות היום… ביום ראשון הקרוב אנחנו יוצאים לטיול שנתי " הפ הפ הפ מה אני שומעת כאן ? הרמתי את הראש מיד והתחלתי להקשיב.
זה באילת, אוי איזה כיף. כמה שמתאים לי עכשיו אילת. זה שלושה ימים. החלום שלי אשכרה מתחיל לקום לתחייה. וזה בקרוב !!!!! עוד יומיים .
רוב הכיתה גם שמחו כמוני. כמובן אילת עיר החטאים, מי יסרב לזה ?
נועה ואלמוג חייכו אלי במבטים של ' הולכים לתקוף כל דבר שזז ' ואני צחקתי. לא שוכחת לאלמוג את ההתנהגות שלה. היא עוד תשלם על זה .
רגע פאק, לירן. מה אנחנו עכשיו אחרי הנשיקה הזאת ? אני מאוד מקווה שהוא לא חושב שחזרנו , כי אם כן ממש אבל ממש הלך עלי.
שלא תבינו לא נכון נהניתי בנשיקה שלנו, אבל לא יודעת זה לא כמו פעם . אני לא נמשכת אליו כמו אז כשהיינו ביחד. ואני לא רוצה אותו למשהו רציני . זה נשמע רע. היה נחמד היה נעים אבל אני לא יעשה משהו שאני יתחרט עליו. זה היה בלהט הרגע וזהו. שום לחזור.
" שני ? " פתאום ראיתי אותו מולי. כמה זמן הוא כבר כאן ? אוי הכיתה ריקה בטח לא שמעתי את הצילצול. מה להגיד לו ? הוא מסתכל עלי. בטח לא מבין על מה אני חושבת כל כך חזק. מעניין איך אני נראי מהצד שהוא עומד מולי מחכה שאני יענה לו ויפסיק להתנהג כמו מוזרה שחושבת כל כך הרבה . טוב די . תעני לו.
" אה הי לירן " מה הי מה ???? למה אני כזאת מטומטמת לפעמים עם התשובות שלי.
" תקשיבי אני לא יודע איך להגיד את זה כל כך אבל.. "
" אני לא רוצה לחזור !! " נפלט לי . פאק מטומטמת מה עובר עלי היום ?
" חח יופי אז אני שמח ששנינו לא פיתחנו ציפיות לא נכונות " רגע , גם הוא לא רצה לחזור ?
אז מה זה אומר על הנשיקה שלנו ? הוא ניצל אותי? זה היה סטוץ. בן כלב. עכשיו אני באמת עצבנית. חשבתי שזה מרגש. בן כלב. כשאני לא רציתי זה היה משהו אחר וכמובן שזה מקל עלי שהוא לא רוצה לחזור גם אבל יש גם את הצד השני של למה הוא התנשק איתי בכלל ??
" אז ניצלת אותי ? " שוב נפלט לי. אני באמת חייבת ללמוד לשלוט על הפה שלי. בשתי המובנים. בן כלב.
" לא מה יש לך ?? " הוא לא הבין. עכשיו הוא משחק לי אותה האאא
" טוב בי " קמתי מהמקום שלי ויצאתי מהכיתה. אין לי כוח אליו.

היום אני ונועה יוצאות למסיבה. תכננתי לדפוק הופעה שהרבה זמן לא דפקתי. בר אמור להיות שם..
עדיין אכפת לי ממנו לא משנה מה . אני ובר זה משהו שאי אפשר באמת להבין. זה חזק. גם ירדן הולך להיות שם. אי אפשר להשוות אותו לבר כמובן, ולמרות הקטע שגיליתי שהוא ילד של פיס אנד לאב עם כל החברות הלא רציניות שלו. עדיין אני רוצה אותו קצת . בכל זאת, זה ירדן.
נועה באה אלי בתשע להתחיל להתארגן. גם אלמוג באה איתה . שונאת אותה.

" אני רואה שאת כבר לא שבורה כל כך אם החלטת לבוא למסיבה איתנו " אמרתי לאלמוג ונשקתי לה כשהיא נכנסה לחדר שלי. שתישרף.
" לא….האמת שהחלטתי לנסות לשנות אווירה קצת. לשכוח ממה שלירן עשה לי " היא אמרה בקול עצוב ומזויף. שקרנית שקרנית שקרנית. נועה תקעה בי מבט מאשים. אם היא רק הייתה יודעת את כל הסיפור.
" אני קראתי לה לבוא איתנו .. היא באמת חייבת לשכוח ממנו קצת הוא לא שווה אותה " היא חיבקה את אלמוג. אוי אני מתחילה להיות עצבנית כאן. שקרניתתתת !!!
" טוב בסדר בואו תעזרו לי מה ללבוש " העברתי נושא כדי לא להרוס לעצמי את הערב.
שתיהן היו לבושות בשמלות. אלמוג בירוקה ונועה בשחורה.
נועה הוציאה לי מהארון שתי שמלות כאופציות . אחת כחולה ואחת אדומה. החלטתי להיות נועזת היום. אדום. ככה אין מצב שאני לא יבלוט. תיכננתי לשתות היום. והרבה. לשכוח הכל.
אז שמתי את השמלה עלי. היא הייתה בגזרה כזאת שהגב פתוח והיא חושפת רצועת בטן שמרחוק נראית כמו חצאית וגופיה וחתיכת בד קטנה מאחורה מחברת בין שתי החלקים.
אודם אדום אדום. מראה חתולי בעיניים. עקב שחור וחדש שקניתי לא מזמן. כמה זמן לא הייתי יפה ככה.
" את בשיא שלך היום שניייי " נועה אמרה ואלמוג שקרה. כמה כיף לשמוע. בדיוק מה שרציתי להיות היום.
בעשר וחצי יצאנו. הייתה הסעה מאורגנת כי כולם תכננו לשתות היום .
בהסעה ראיתי הרבה ילדים מהשכבה. ראיתי את בר. את לירן. את ירדן. פתאום לא היה לי כוח אל כולם. רציתי לגוון קצת. נמאס לי מהבנים של השכבה.
מישהו בהסעה מזג לכולם כוסות וודקה רדבול. נועה הביאה לכולנו כוס.
" לחיי אילת " אמרתי ושתיתי כמעט חצי כוס בלגימה אחת.
" לחיי הרווקות " אלמוג אמרה. כלבה קטנה זאת.
" לחיינו " נועה אמרה והתעצבתי לרגע כשנזכרתי. עוד מעט היא לא תהיה כאן איתי.
חיבקתי אותה והיא הבינה למה. מתברר שהיא ספרה גם לאלמוג כי היא הצטרפה לחיבוק שלנו. זונה.

נכנסו למסיבה. מלא אנשים מלא רעש מלא שתייה. אני אוהבת לפעמים להשחרר ככה. עושה לי טוב לפרוק.
" באה לרקוד ? " נועה שאלה .
" לא אני הולכת לתדלק את עצמי קודם " חייכתי והלכתי להתיישב בבר.
" מה בשבילך ? " הוא חייך אלי במבט כובש.
אוי מה זה הדבר היפה הזה.
" לגונה כחולה ואותך בצד " חייכתי לעיינים הכחולות שלו.
הערב שלי רק מתחיל….


תגובות (6)

שבר יראה ויהרוס לה ושתמשיכי

13/09/2013 04:10

יואו יואו יואו! תמשיכייייי עוד פרק לפנייי כיפור או במוצאי כיפווור דחוף!
בבקשה שבר יהיה בפרק הבא

13/09/2013 05:21

תמשייכיי! אהבתי

13/09/2013 05:57

עוד פרק!!!
ושבר רואה אותה ואת הברמן מתנשקים ומתחיל לקנאות..

13/09/2013 06:20

לא בר !!! את צריכה להיות עם לירן :$ הכי חמוד !!!
תממשייככיי

13/09/2013 08:51

לא בר !!! את צריכה להיות עם לירן :$ הכי חמוד !!!
תממשייככיי

13/09/2013 08:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך