noazil111
כל יום אפרסם פרק חדש!

אווטאר הספר – ספר: 1 מים. פרק: 1 הילד בקרחון.

noazil111 25/11/2013 3489 צפיות 2 תגובות
כל יום אפרסם פרק חדש!

"סבתא שלי הייתה מספרת לי על הימים ההם, ימים של שלום. כשהאווטאר שמר על איזון בין שבטי המים, ממלכת האדמה, אומת האש ונוודי האוויר. אבל כל זה השתנה כשאומת האש החליטה לתקוף. רק האווטאר השולט בארבעת היסודות, רק הוא יכול היה לעצור את כשפי האש האכזריים. אבל כשהעולם היה זקוק לו יותר מאיי פעם, הוא נעלם. מאה שנים חלפו ואומת האש קרובה לניצחון במלחמה. לפני שנתיים אבי וגבריי השבט שלי יצאו לממלכת האדמה לעזור במלחמה נגד אומת האש, אחי ואני נשארנו לדאוג לשבט. יש אנשים המאמינים שהאווטאר לא יקום מחדש, שהמחזוריות נגמרה. אל אני לא איבדתי תקווה. אני עדיין מאמינה שאיך שהוא, האווטאר יחזור להציל את העולם." קטרה אמרה בתחילת הפרק.

"הפעם הוא לא יתחמק ממני" אמר סוקה רודף אחרי דג.
"סוקה! תסתכל! תפסתי אחד!" קטרה אמרה בשמחה כשהיא עושה כשפות מים על דג.
סוקה הושיט את החניט שלו ופוצץ את בועת ים של קטרה. קטרה התעצבנה וגם סוקה התעצבן והם התחילו לריב…. פתאום באה סערה וסחפה את סירתם הקטנה. "שמולה! שמולה!" קטרה צעקה אבל סוקה לא הקשיב ופנה ימינה. הם התנגשו בסלע ועפו על קרחון. כל אחד התעצבן על השני שזה באשמתו עד שקטרה איבדה ת'צפון. מרוב עצבנות היא פרקה לשנים בלי לשים לב קרחון גדול מאחוריהם. הקרחון הקטן שהם היו עליו נסחף מהר קדימה עד שנתקל במשהו, בקרחון לא טבעי ענק. בפנים הם ראו ילד. "הוא עדיין חיי!" אמרה קטרה בשמחה כשראתה זוהר מוזר בעיניו. היא התחילה לחפור בתוך הקרחון עד שהוא מתפרק בעצמו ושולח קרן אור מוזרה את השמיים.

במקום אחר, בספינה, נמצאים איש זקן ועצלן מאומת האש ונער עם צלקת. הנער אמר שזה זה אבל הזקן לא אמר התעניין ורצה להמשיך במשחקו. אבל הנער המשיך בעקבות האור ולא ויתר.

הילד התעורר והציג את עצמו. "אני אנג" הוא אמר. הוא הלך לצד השני של הקרחון ומתגלה מפלצת מוזרה. קטרה וסוקה הופתעו למראה המפלצת. אנג התעטש ועף עשרה מטרים באוויר. כך הם ידעו שהוא כשף אוויר. אנג והמפלצת שנקראת ביזון מעופף בשם 'אפה', לקחו את האחים אל השבט שלהם. אנג הכיר את הכפר ועיצבן את סוקה קשות. קטרה לימדה את אנג לתפוס פינגווין והדרך הם פגשו בספינת אומת האש נטושה. קטרה העדיפה שלא להתקרב אבל אנג שיכנע אותה שכן. הם נכנסו. קטרה גילתה שאנג לא ידע על המלחמה. הוא היה בתוך הקרחון מאה שנים. בזמן היציאה הם הפעילו מלכודת שאותתה לאומת האש.

בספינה, הנער ראה את האיתות ושט לכיוונו.


תגובות (2)

חחחחחחח זה מזכיר לי את גרסת התחילה של הכיתה שלי:
"סבון, ספוג, דוש, מטרייה.
לפני שנים רבות, ארבעת הכלים חיו בהרמוניה, עד שאומת הדוש החליטה לתקוף.
רק האביתר, היחיד שהיה יכול לשלוט בארבעת הכלים ולעצור אותם, נעלם.
מאה שנים חלפו, ואני ואחי מוקה מצאנו את האביתר הבא: כשף מטרייה צעיר (שלמרבה האירוניה גם קוראים לו אביתר).
נכון שכוחות המטרייה שלו גדולים, אבל יעבור הרבה זמן עד שיוכל להציל מישהו.
אבל אני מאמינה, שאביתר יכול להציל את העולם!"
אני והחברים שלי יצרנו את צוות אביתר. אנחנו משוגעים.
טוב, חפרתי. המשך!

25/11/2013 07:24

*חנית

22/12/2013 07:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך