Shush
תגיבוווווווו!

אחד באפריל-פרק 2-קצר אבל שווה!!!!!!!!!

Shush 01/04/2013 579 צפיות 2 תגובות
תגיבוווווווו!

״where the worst moment arrives״ היא שאלה אותי, ואני בהיתי בה, ״מה????״ ״את באמת לא מבינה?״ שאלתי אותה ״נווו, את יודעת שאני גרועה בחידות…״ ענתה ״ אוקי, עדן, אבל אני הבנתי,זה אומר ש-״לא יכולתי לסיים כי היא שמה את ידה על פי.
״חכי חכי חכי,יש לי רעיון,אולי נחכה עד שאחד באפריל יעבור כי אם זה היה בסוף מתיחה, אנחנו סתם נצא דפוקות, בסדר?״ והיא הורידה את ידה מפי ״אוקי….״ אמרתי וראיתי שהיא מתחילה ללכת לעבר הדלת,״רגע, חכי,אני מפחדת, בקשה אל תלכי…״ יבבתי לעברה ״בסדר, תני לי רק להגיד לאמא שלי…״
ראינו איזה חמש סרטים, אבל הם לא ענינו אותי ממש, כול הזמן הסתכלתי על הדלת מחכה שההורים שלי יכנסו ויצעקו ׳אאאאאאאחד באפריל!!!!׳ אבל הם לא.
בערך באחת עשרה בלילה עדן ספק שאלה ספק צעקה אלי ״בכלל שמעת מה שאמרתי?!?!?!?!?!?״ הסתכלתי עליה ״לא, סליחה, אני מצטערת, מה אמרת?״שאלתי אותה, והפעם התרכזתי בה ולא בדלת.״אמרתי שאני…..כזה…….את יודעת…..מחבבת את…… נו…….אהההה……..מחבבת את דן״ דן הוא אחד מהבנים בכיתה, הוא לא הכי חתיך אבל הוא, בסדר, וכול מי שאי פעם היתה איתו מספרת שהוא ממש רגיש. ״מה??????קדימה תני לי פרטים״ עד לעשרה לשתיים עשרה דיברנו על בנים ואז נעמדנו מול השעון וחיכינו.
דקה לשתיים עשרה, חצי דקה,עשר שניות,חמש שניות.
ופתאום…


תגובות (2)

נוו תמשיכי אני במתח
אוהבת שרית

01/04/2013 13:27

משווולם!
תמשיכי(:

01/04/2013 13:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך