Dead_angel
נמממ יצא לי קצר אבל מבטיחה לשפר :]
מחר פרק הבא

אחוות טהורי הדם-פרק אחד [עלול להכיל אקט מיני]

Dead_angel 21/06/2013 888 צפיות 15 תגובות
נמממ יצא לי קצר אבל מבטיחה לשפר :]
מחר פרק הבא

=נקודת מבט קאת'=
לילה,השעה 12 בדיוק,חושך מוחלט בחוץ,מצמרר.
מילאתי את כוס הקפה שלי מראש כי ידעתי שאני ישאר פה לפחות עד השעה 2 בלילה.
הכתבות שכתבו "החברה המקצוענים" כך כינה אותם ריק,היו זקוקות לתיקון קיצוני,שלקחו שעות רבות.
אני לא מבינה למה לי הוא לא נתן להיות כתבת במדור פשע ,הרי אני יודעת את העבודה יותר טוב מהם,אבל לא הוא שם אותי בתור "מתקנת" הכתבות שלהם.
אבל לא משנה מה ידעתי שעדיף שלא נדבר על זה כי זה יגרור לריב מיותר שיוביל אותי לפיטורים,וממש הייתי צריכה את הכסף הזה.
"איך מתקדם בייב?" שאל ריק,בוחן את גובי או יותר נכון את מחשוף חולצת הוי שלי
"בסדר" השבתי האדישות והמשכתי בעבודתי המשעממת.
"את יודעת יש דרך אחרת שתקבלי ממני קידום" אמר והביט בפני,עושה תנועה מגונה עם פיו.
"אני מוותרת על זה ריק" חייכתי אליו חיוך מאולץ והמשכתי בעבודתי.
ריק בא מאחורי כיסאי וחיבק אותי "למה את עקשנית כלכך" עביר את שפתיו על צווארי בנשיקות קטנות.
קפצתי במהירות ממקומי,גבי כאב מהכיסא הלא נוח שהוקצה לי מהמשרד .
"ריק איך אשתך תגיב על זה שאתה מנסה להשכיב אותי?" הבטתי במט כועס,מתכננת איך לרצוח את החרמן הזה.
"טוב הבנתי אותך,אם תצטרכי אותי אני בבר שממול" חייך חיוך עצבני ופסע לכיוון הדלת,פותח אותה וטורק בחוזקה
"יותר נכון מועדון חשפניות זולות" סיננתי .
חזרתי לערמת הדפים והתחלתי להקיף את הטעויות ולתקן אותם כשגירגור רעב תקף אותי.
"אוי שוב אני רעבה?רק לפני שעה אכלתי ארוחה דאמט" התרוממתי בכעס מהכיסא וצעדתי לכיוון המטבח,פותחת את הארון ומוציאה את המנה הראמן להכנה מהירה של ג'רי,הזללן של המשרד.
שפכתי את התכולה לקערה ומזגתי מים רותחים לתוכה,מחכה מעט ושופכת לאחר דקה את תכולת המים.
"אני עוד היה שמנה בגלל הרעב המטופש הזה" חשבתי לעצמי בכעס בעודי זוללת מאה גרם של אוכל תעשייתי.
"פיו לפחות זה נרגע" סיננתי לעצמי בעודי ממשיכה לתקן את הכתבה של שבוע הבא.
"סיימתי" צעקתי בעליזות בלי חשש שישמעו אותי כי אני לבד במשרד.
הבטתי לשעון התלוי על הקיר שמול משרדי הקטן,השעה הייתה 2 וחצי וכמובן שוב הרעב תקף אותי.
הוצאתי מתיקי הקטן את הנייד שלי,HTC שלקח לי חודשיים לחסוך אליו וחייגתי למסעדה האסייתית שחמש רחובות מפה "שלום אני רוצה להזמין נודלס עם חתיכות שרימפס"
"כן אני רוצה take away" חייכתי כמו מטופשת,מפנטזת על אוכל.
קמתי בזהירות מכסאי שגרם לגבי לכאוב,לוקחת את ערמת הדפים ומניחה על שולחנו של ריק שכנראה מאוד נהנה עם אחת החשפניות שם עם הוא עוד לא חזר.
הלכתי לכיוון הדלת,רגלי כאבו מלהסתובב עם עקבים כל היום.
"נראה לי אני יוותר על מונית" חשבתי לעצמי לאחר שנה של חיפוש מונית שתעצור לי בשעה כזאת.
הלכתי לכיוון המסעדה האסייתית שהודיעו לי כי הזמנתי מוכנה כשלפתע בחור אחד ניגש אלי.
"סליחה גברתי מה השעה" שאל בטון מחשיד,הדיף ריח חזק ורע של אלכוהול
"שתיים וחצי " סיננתי במעט פחד והגברתי את מהירות צעדיי
"לאן את חושבת שאת הולכת" תפס אותי האיש המוזר בחוזקה,מוביל אותי לסמטה חשוכה אחת מבין רבות שיש בעיר.
האיש עם ריח האלכוהול הצמיד אותי לקיר ולא נתן לי לזוז "בבקשה שחרר אותי" צעקתי
אך קולי היה צרוד מדמעות .כשבא האיש לנשק אותי הצלחתי לשחרר את ידי ולתת לו אגרוף לאף.
באתי לברוח אך הוא תפס בידי בחוזקה,מפשיט אותי ,מידי פעם סוטר לי שאני היה בשקט
ומדבר אלי בגסויות "החזה שלך מושלם" וממשש אותי בכל מקום אסור,פרטי.
לאחר שחדר לתוכי,ללא אמצעי מניעה צעקותיי נחלשו,גופי הרפה והכל נהיה שחור.
ניסיתי לקום מהעילפון אך לא הצלחתי,חיכיתי שהוא רק יגמור וילך,כך הפך הלילה לגרוע בחיי.
הלילה בו נאנסתי ואיש לא היה שם למענה או עזרה.
לאחר שהאיש הזר גער מעלי כשעה וגמר בתוכי, התלבש בחיפזון וברח ,אפילו לא מבזיק לעברי מבט ,לבדוק עם אני בסדר,אך לא ציפיתי זאת מאיש שכרגע אנס אותי.
התרוממתי בכאב,גופי צרב מהשריטות ושטפי דם שעיטרו את גופי,מיהרתי להתלבש ולרוץ חזרה לביתי,המקום המגונן מפני רוע,מקום מפלט.
נכנסתי במהירות הביתה,נועלת בחיפזון את כל המנעולים כזה פגע בי.
לאט לאט גבי נגרר על הדלת עד שיבתי,בוכה את נשמתי
לא הבנתי למה זה הגיע לי.
מיסטר טינקל,החתול הלבן שלי הגיע עלי,מתחכך ומחמם אותי,כאילו מבין את כאבי,מרגיע אותי.
אחרי שעה של בכי עזרתי אומץ והלכתי למקלחת,בלי להביט במראה ולראות אותי,את גופי הטמע.
מילאתי את האמבטיה במים רותחים וסבון ,בזהירות נכנסתי לבפנים ,שוקעת במחשבות רבות,פה ושם בוכה.
לאחר שעה במים שהתחילו להתקרר יצאתי בזהירות,פותחת את השסתום ונתת למים המלוכלכים להתנקז.
לבשתי מעלי את חלוק הרחצה הלבן שלי,מהדקת לגופי בתחושת פחד .
אך שוב הכה בי הרעב,נזכרתי כי לא הספקתי לאכול מאז המקרה .
גיחכתי לאור המקרה,נאנסתי,מישהו זר שיכול להיות עם מחלות חדר לתוכי ללא הגנה ומה שמעניין אותי זה אוכל.
ניגשתי למקפיא מוציאה חבילת מקרוני גבינה להכנה מהירה,מכניסה לתנור ומחכה מספר דקות.
לא עבר חמש דקות מאז שהאוכל היה מוכן וזללתי את כולו.
שמתי את הכלים בכיור הישן שלי והלכתי לכיוון המיטה,מקווה שהשינה תשכיח ממני את מאורות הלילה.


תגובות (15)

ממש יפה, מחכה להמשך…

21/06/2013 05:14

ואווווווו עכשיו קראתי את הפרק הראשון שלך וממש אהבתי את הסיפור
ואוו איזה מסכנה … תמשיכיייייי אני במתח…. מחכה להמשך ….
אוהבת שרית =)

21/06/2013 05:17

ותעשי את הפרק השני עם אפשר בבקשה יותר ארוך חחחח פליז……

21/06/2013 05:18

חחחח אני ינסה :]

21/06/2013 05:23

יפהיפיהה!!! רק נודלס עם חתיכות שרימפס? זה לא כשר. בכלל לא כשר. את יכולה כאילו שהיא תאכל אוכל כשר? כי זה לא נעים שכמעט כול מי שפה יהודי וחצי מהם דתיים והם רואים סיפור לא כשר. וגם אני יהודיה. תמשיכי בסיפור ומיד!!! חוץ מהקטע של השרימפס זה היה בסדר גמור. :)

21/06/2013 05:46

אהבתי מאודדד

21/06/2013 05:48

חחחח אני לא בדיוק שומרת כשרות אבל עם זה מפריע אני לא יכתוב דברים לא כשרים :]

21/06/2013 05:49

הקטע של השרימפס לא נורא כי זה רק סיפור ואת זה אומרת מישי שמקפידה על אוכל כשר

21/06/2013 05:51

סיפור יפה מחכה להמשך :)))

21/06/2013 06:12

רוצים אני ינסה לכתוב פרק עוד מעט? :]

21/06/2013 06:16

תמשיכייי :)

21/06/2013 06:50

גאדד תמשיכי !! מסכנה הבחורה, זה רק אני שמפריע לה יותר על הכשרות בסיפור מאשר האונס ? 0.0

21/06/2013 06:56

ואווו אהבתי… תמשייייכייי :))

21/06/2013 08:29

את יכולה לכתוב מה שבא לך, ובסרטים אוכלים בייקון, צלעות חזיר, אז את מכבה את הסרט, יוצאת מהקולנוע? לא! זה לא ביג דיל…
וואו, איזה כתיבה, איזה רמה, ואהבתי את שם החתול " מיסטר טינקל "
והכתיבה ברמה כול כך יפה, כול כך גבוהה, מדהימה, פשוט וואו.

22/06/2013 12:09

וואו חשבתי שהכתיבה שלי גרועה את האמת :[
אני לא כלכך טובה בעניין הפסיקים אבל משמח אותי הדעה שלך :]

22/06/2013 12:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך