Dead_angel
הפרק יצא לי די קצר ומעפן אבל מבטיחה שהפרק הבא היה יותר טוב .
אני ישמח לתגובות בונות ועצות לשיפור.
אל תפחדו לתת ביקורת :]

אחוות טהורי הדם-פרק חמש

Dead_angel 25/06/2013 870 צפיות 10 תגובות
הפרק יצא לי די קצר ומעפן אבל מבטיחה שהפרק הבא היה יותר טוב .
אני ישמח לתגובות בונות ועצות לשיפור.
אל תפחדו לתת ביקורת :]

-נקודת מבט אריק-

יצאתי ממכוניתי החדשה\ישנה בהתחשב ששייכת לביל,אשר הוריש לי.
היה לו טעם טוב לא יכולתי לשקר ואחרי שראיתי את ביתו הענקי ידעתי זאת בוודאות.
הבית עוצב בהשראת תקופת הרנסנס,זאת אומרת הרבה עץ ויצירות אומנות שבשווים יכולים לפתור את משבר הכלכלה .
נכנסתי לבית דרך דלת העץ הענקית,מוריד ממני את המעיל הנוטף מים מי הגשם הזועמים שבחוץ,תולה על המטלה והולך למצוא משהו לאכול,
נכנסתי למטבח רחב ידיים,כמו הבית מעוצב גם הוא בתקופה הרנסנס .
הושטתי את ידי למקרר הרחב כששיעול מזויף עצר אותי,הסתובבתי והבטתי באיש זקן בעל שיער מאפיר ועיניים ירוקות,נמוך מתבונן בי בחיוך וקופץ במקום בריקוד מוזר.
"אתה המאסטר החדש?אז ביל הצליח?" צרח מאושר,גורם לי לקלל את היכולת של המין שלי לשמוע פי מיליון מבני אדם.
"ומי אתה?" שאלתי בהססנות,שם את היד שרק לפני שנייה נשלחה למקרר ומגרד את עורפי.
"אני אדריאן ואני היה הגוגל,רב המשרתים שלך " חייך חיוך רחב,כלכך רחב שפחדתי לרגע כי אבלע אותי ללא היסוס.
"אוקי אדריאן נמ…יש פה משהו לאכול?לשתות?" שאלתי בהססנות,מתיישב על כיסא הבר.
"כן הכנתי בשבילך צלי בקר ברוטב יין לבן עם פטריות ובצלים קטנים,כוס דם טרי בטעם שקדים " סינן במהירות את כל המאכלים שיכול או הכין כבר.
"דם שקדים?" שאלתי,מבט מוזר עלה על פניי.
"כן זה בת אדם שחייה חודשיים על שקדים וניקזנו מדמה ,אל דאגה היא עדיין חייה" אמר בעליזות
"אז אני ישמח לטעום את זה" חייכתי,מנסה להתאפק ולא לשחרר שאגת רעב שתרעיד את החדר.
"הנה" הגיש לי כוס דם שקדים וחתיכה מצלי הבקר ביין.
טעמתי מהיין "הזין הזה טעים" התפלאתי,ממשיך לשתות ללא הפסקה ולבקש מילוי.
"אני מפוצץ" סיננתי,מחזיק בביטני,קם מהמקום והלך לכיוון חדרי אשר הנחה אותי אדריאן כאשר פיטם אותי בכל מיני מאכלים.
נכנסתי לחדר,מתעלם לגמרי מהעיצוב והולך למקלחת מרגיעה,מוריד ממני את הזיכרונות הערב בה חברי מת,חברי הטוב.
לאחר חצי שעה בים קפואים כקרח יצאתי מהמקלחת,עוטף את גופי במגבת לבנה ויוצא לכיוון הארון.
פתחתי את הארון והופתעתי לגלות כי יש רק את בגדי העור הרגילים שלי,הופתעתי.
לאחר שהוצאתי אותם פניתי למגירת הלבשה התחתונה כשגיליתי כי רק תחתוני חוטיני לגברים נמצאים שם,אוי זמיר מה עבר לביל בראש שהוא לבש כאלה.
ללא בררה שמתי מעלי את בגדי העור,ללא תחתונים או במילה אחרת החבר שלמטה לא נהנה.
"פריץ" צעקתי בכעס ותוך שנייה הגמד המזוקן הופיע מול פני "כן אדוני" סינן בעליזות יתר
"אני צריך שתסדר לי תחתונים ראויים ולא חוטיני לגברים" סיננתי בכעס.
"בסדר אדוני"סינן בחיוך ויצא מחדרי החדש.
עברתי מול החדר של ג'ניפר בו דלתו הייתה סגורה,כנראה התמקמה כבר.
ירדתי במדרגות,ניגש למכונית, מתניע אותה ונוסע לביתה של ביתו של ביל,זה היה מעניין.
שהגעתי הופתעתי לראות שכונה די זולה ואפלולית,איך אפשר לגור כאן?.
קפצתי למעלה לדירתה,מדלג על המדרגות הרבות והמעצבנות,מזל שהשאירה את חלונה פתוח.
נכנסתי לדירתה וקיבל אותי החתול הקטן שלה,חמוד של ממש.
הלכתי למיטתה בה נחהףרוכן מעליה ומביט בה,היא הייתה יפה ללא ספק,מראה לא נראה אנושי אלה אלוהי.
שערה השחור הרך כמשי וגופה הרזה אך לא כלכך עטוף בבייבי דול שחור שגרם לי לרטט בגופי,להתחמם.
"עם היא לא הייתה משימה ממזמן הייתי מזיין אותה" חשבתי לעצמי .
לא שמתי לב שניבי יצאו החוצה מרוב להט,כלכך חשקתי בה.
לפני שהבנתי מה קורה היא פתחה את עיניה בבהלה מביטה בי וצורחת,משתוללת .
היא קמה ממיטתה רצה לכיוון חדר האמבטיה ואני רץ אחריה "חכי" צרחתי בזעם,מנסה לאחוז בידה אך לא עזר,היא נכנסת לפניקה ונופלת על כד הזכוכית,חותכת את רגלה.
דמה הסמיך התחיל לנזול בעדינות,גורם לי לרטט בגופי הלהט שלאכול,דמיינתי איך אני מזיין אותה ולוגם ממנה את טיפות דמה המתוקות.
"אסור לי "חשבתי לעצמי,נכנס לפוקוס ואוחז בה.
מסתכל לתוך עיניה וכופה עליה ללכת לישון ולא לזכור שום דבר מהלילה הזה.
היא מהנהנת ועוצמת את עיניה בעדינות,אני אוחז בגופה ומוביל אותה למיטתה,מניח אותה וחובש את רגלה .
"להתראות בלה" סיננתי בחיוך וקפצתי למטה,עשרה מטר פחות או יותר.
"כנראה הלחצתי אותה " גיחכתי לעצמי "תמיד יש מחר" סיננתי והתנעתי את מכוניתי,נוסע לכיוון ביתי החדש.


תגובות (10)

להתראות בלה ?
תמשיכייי !

25/06/2013 12:15

שכחתי להוסיף אבל בלה זה יפה איטלקית או ספרדית שכחתי XD

25/06/2013 12:18

יאיי זה כזה מהממממם !
אווופ אני במתח :)
תמשייכייי דחווווווופ ❤❤❤

25/06/2013 13:00

מהמם

25/06/2013 13:39

וואוו זה ממש יפה!!! ממש אהבתי את הסיפור ואת הרעיון..
תעשי פרקים יותר ארוכיייםם :))
ואני כבר רואה שהולך לקרות משו בינה לבין אריק.. ;)

25/06/2013 14:01

נחמד….תמשיכי :)

25/06/2013 23:57

אוליי שאתרים תיהיה השליאן שלו…
תמשיכי !!

26/06/2013 04:11

שאתרים? :] מה?

26/06/2013 05:37

ניראלי היא התכוונה לקתרין… חחחח :D

28/06/2013 11:15

חחחח קייי ועם אתם רוצות אז עלה פרק חדש :]

28/06/2013 11:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך