Dead_angel
יודעת שהוא קצר ומשעממם אבל כתבתי אותו בשלוש בלילה XP
מקווה שתהנו

אחוות טהורי הדם-פרק שבע [פרק מכיל מעט תכנים מיינים]

Dead_angel 29/06/2013 787 צפיות 6 תגובות
יודעת שהוא קצר ומשעממם אבל כתבתי אותו בשלוש בלילה XP
מקווה שתהנו

-נקודת מבט של אריק-
הבטתי בה מתנשקת בלהט עם זכר אחר,לא אני.
זעמתי,הרגשתי כעס רב ואינני יודע למה,מה יש לי בימים האחרונים?.
לאחר כמה דקות של גיפופים עם הבן אנוש היא יצאה מהמכונית,ניגשת לביתה במהירות ולא מביטה אחורה,יכולתי לחוש את הפחד שלה נוטף בעסיסיות רבה.
הטלפון אשר קטע את מחשבותיי הרבות היה עם לא אחר מג'ון,אחד מחברי אחוות טהורי הדם.
"הלו" סיננתי בכעס,שונא שמפריעים לי באמצע במיוחד מתי שאני באמצע משימה.
"יש בעיה בוא מהר" אמר במהירות וניתק,לאחר דקה נשלח ממנו הודעה "רחוב צארסון 12".
נכנסתי לרכבי והתנעתי,נוסע במהירות מעל המותר לכיוון היעד.
"מה רצית?אין לי את כל היום" סיננתי בכעס ,מתקדם לעבר ג'ון אשר חייך חיוך "עסוק יותר מידי בנקבה שלך?"
צחוק נפלט מפי "מצחיק מאוד,אתה יודע שבחיי יש יותר מידי נשים בשבילי כדי להיות עסוק באחת ספציפית" .
"אוקי פלייבוי לא רציתי להכעיס אותך,בוא נהיה רציניים לרגע" קולו הפך משעשו לקול קודר,שתאמת די הלחיץ.
"אני חושב שזארד אחראי לכל גל הרציחות לאחרונה" סינן וניגש אלי,מגיש לי כמה תמונות של נשים ערומות המסומרות לקיר בצורת צלב.
"אתה בטוח?" שאלתי ,מקווה שזה לא נכון.
"שנינו יודעים שהוא סדיסטי והעבודות האלה מזכירות את ימי צעירותו" גיחך ,לוקח את התמונות מידיי.
"אני יברר את זה לעומק אך בינתיים אל תעשה כלום בלי פקודתי"סיננתי בטון מצווה והוא הנהן וכעבור שנייה אינני הייתי באותו רחוב אלה מול ביתה של קאתרין.
קפצתי מקומה לקומה,מדלג על המדרגות המזורגגות האלה.
הגעתי לקומה של קאתרין אשר הייתה פתוחה לרווחה,שקטה למידי מעט לקול הדוש.
הוא נכנס בשקט לדירתה,מתיישב על מיטתה ומלטף את החתול הלבן אשר התיישב לו על בירכיו,מתחנן לליטוף.
לאחר כמה דקות הבחין כי קול המים השתתק ונהייתה דממה
"היא סיימה להתקלח" חייך לעצמו,זה הולך להיות משעשע.
לאחר מספר דקות היא יצאה עטופה במגבת קצרה אשר הגיע לחצי ירך ושיער השחר והרטוב היה מעט פרוע,מראה זה העניק לה סקסיות לא יכל לשקר.
היא מרחה באיטיות ועדינות קרם גוף על רגלה,גורמת לי להזיל ריר עד כמה שהיא סקסית.
גופי לא שלט יותר והרגשתי את חברי הקטן עומד,רוצה שארגיע את הרעב למין .
נשמע צרחה בחלל הריק,היא הבחינה בי ומיהרה לברוח אך תפסתי ביד והצמדתי אותה למיטה.
גופי היה מעליה,לא נותן לה לברוח לשום מקום.
אני לא ישקר שבסיטואציה הזאת ממזמן הייתי מזיין אותה אך יש לי כבוד לביל.
"מי אתה?" סיננה בפחד,דמעות זולגות מעיניה .
"שלחו אותי כדי לעזור לך טרנספורמציה" חייכתי ,מוחק את דמעותיה החמות.
"טרנספורמציה?מה זה?" שאלה בבלבול
"את יודעת שבן אדם הופך לערפד ובלה בלה בלה ,לא ראית סרטים?" גיחכתי
"אתה על סמים?אדוני בבקשה תעזוב אותי" התחילה להשתולל.
חשפתי את ניביי ואמרתי "עכשיו עדין חושבת שאני משקר?" נהמתי בכעס,שונא שמפקפקים בי.
"או מי פאקינג גאד" סיננה,שולחת את ידה ונוגעת לי בניבים.
"מתוקה אני יודעת שזה מדלק אבל קלטנו כבר שזה לא פלסטיק" גיחכתי והיא השפילה את מבטה בפחד
"אתה הולך להרוג אותי?" שאלה בפחד,עוטפת בזרועותיה את גופה .
"אמרתי לך שבאתי לעזור לא?את ממש קשת הבנה,כמו אבא שלך"חייכתי,קם מעליה ונותן לה לנשום אוויר.
"אבא שלי?הכרת אותו?" אמרה בטון מבולבל לגמרי,מזכירה לי את הסדרה מרקו.
"הוא זה שביקש ממני לעזור לך" חייכתי חיוך מרגיע והיא חייכה חזרה אך לאט לאט חיוכה נמחק
"הצילו !מנסים לרצוח אותי" רצה לחלון במהירות וצועקת.
לא חשבתי לרגע ומיהרתי אליה,תופס אותה ומצמיד אותה לקיר,סותם את הפה שלה עם נשיקה עמוקה.
היה לה טעם טעים,פעם ראשונה שהרגשתי ככה.
"תעוף ממני" בעטה למפשעתי בורחת לקצה השני של החד,מחזיקה במגבת ומצמידה אותה לגופה שלא תיפול.
אך זה רק הדליק אותי ובהבזק של שנייה הייתי כבר מולה,אוחז בפנייה ומעמיק את הנשיקה,גורר אותה למיטה והיא עונה ברצון.
היא קרעה את חולצתי במהירות שהפתיע אותי והורידה את מכנסי במיומנות רבה.
פשטתי את המגבת ונצמד אליה,מרגיש את חום גופה אשר הרטיט אצלי משהו "לא זה רק זיון!לא יותר מזה" חשבתי בכעס לעצמי.
חדרתי לתוכה וכך התגלגל לו ערב של סקס פרוע,ומה שהפתיע שהיא זאת ששלטה פעם ראשונה שבחורה שולטת בי כך.
קמתי למחרת בבוקר,מגלה את עצמי ערום כיום לידיתי ומחובק לאישה אשר התגלתה לי כקאתרין.
מיהרתי לקום ולהתלבש ולעוף מפה אך לא יכולתי לא להשאיר פתק .
שמתי את מכנסי וויתרתי על חולצתי השחורה אשר הייתה קרועה לחתיכות וניגשתי לשולחן הכתיבה .
"אני יחזור הערב" השארתי לצידה במיטה וקפצתי מהמרפסת,נוחת נחיתה מושלמת ונכנס למכונית,מתניע ונוסע לביתי.
מחשבות רבות טרפו את ראשי בדרכי לבית,רובם היו על קאתרין.
נכנסתי במהירות לבית לאחר ששמעתי את קול ההמולה.
"מה קרה?" שאלתי בכעס מחפש את המתרחש.
"ג'ורדון נפצע קשה" סינן רב המשרתים ורץ לכיוון הגופה הפצועה והגוססת.
"פנו מקום" שאגתי בציווי וכך הם עשו,נותנים לי לעבור.
חתכתי את מפרק ידי,משקה את ג'ורדון במעט מדמי ומקווה לטוב.
מי שאחראי לזה ישלם על זה!


תגובות (6)

אעאעאעאעאעאעאעאעאע סוף סוף הם התנשקווו!!!!
ואיי אני ממש ממש אוהבת את הסיפור הזה!!!
תמשיייכייייי :)

30/06/2013 02:15

תיקון אחד : " אני אחזור בערב " ולא "אני יחזור בערב"
אבל ממש אהבתי את הפרק *~* טוב כמו כול פרק,
הם סוג של יחד הפעם?! ^.^
ותמשיכי!!

30/06/2013 03:51

חחחח תגלי בהמשך :]

30/06/2013 04:10

תמשיכי (:

30/06/2013 05:50

חחח תמשיכייי

30/06/2013 06:03

תמשיכייי

30/06/2013 06:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך