אחרי 20 שנה – פרק 1

פרק 1:
"אז מחר זה היום" אמרתי לגיא, הוא נורא התרגש ואמר לי שהוא כבר מת לפגוש את כולם שוב ואת טום החבר הכי טוב שלו.
היינו חבורה כזאת "החבו" קראנו לעצמנו ומחר, מחר ניפגש שוב כולנו אחרי 20 שנה.
אני וגיא חיפשנו את הדרך להעביר את הזמן עד מחר ב10 בבוקר אז העלנו זכרונות מימי החבו, נזכרנו שלי תמיד הייתה אומרת "יש לך סכין? אני רוצה לדקור אותו" על כל מיני אנשים שניסו לסכסך בינינו ושבני כלכך אהב לשחק במשחקים של הפוקימון, נזכרנו שבר תמיד הייתה שומעת מוזיקה בקוריאנית ושמור תמיד נפלה וכמובן שאי אפשר היה לשכוח את החיזורים של טום אחרי בר ואת האהבה שהייתה בין בני לאור ואת מיקה הכלבה של אור ואת דני, דני שתמיד היינו עובדים עליו שאנחנו רבים איתו כי הוא היה בוכה מכל שטות העלנו זיכרונות עד אחד בלילה ואז הלכנו לישון.
התעוררנו שעתיים לפני הזמן כדי להספיק להתארגן ואז יצאנו ליער שקבענו להיפגש בו בדרך ראינו את לי בוכה שהיא לא תצליח להגיע ליער כי יש לה פנצ´ר באוטו היא תמיד הייתה כזאת פולנייה פחדנית, הלכנו אליה והתחבקנו ואז לקחנו אותה איתנו ליער וכולם כבר חיכו לנו שם התחבקנו כל החבו וגילינו שטום ובר התחתנו, אור ובני התחתנו וגם מור ודני ולי אמרה "אמרתי לכם שאני אשאר רווקה בודדה" וכולנו צחקנו, שאלנו את אור על מיקה והיא התחילה לבכות ואמרה שמיקה נעלמה לפני שנתיים ושלא מצאו אותה בשום מקום.

המשך בפרק הבא…
2 תגובות ואני אמשיך :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך