זואי מאליק
אני וחברות שלי המצאנו בדיחה שזה לא נייל הורן אנחנו אומרות שזה נייל הורס

איבדה הכל-פרק 3

זואי מאליק 17/02/2013 748 צפיות אין תגובות
אני וחברות שלי המצאנו בדיחה שזה לא נייל הורן אנחנו אומרות שזה נייל הורס

חזרתי מבית הספר לבית החדש שלי.הגעתי הביתה נייל היה שם ואמר לי ״היי סתיו איך עבר היום שלך בבית הספר?״ ״אתה יודע יום רגיל.״ ״איך רגיל?רגיל טוב או רגיל רע?״ ״באופן מפתיע רגיל טוב.״ ״בלי התפרצויות?״ ״בלי התפרצויות״ ״מצוין!אני רעב את רעבה״ ״כשחושבים על זה אני באמת קצת רעבה״ ״יופי!רוצה ללכת למקדונלדס?״ ״הייתי שמחה אבל אי אפשר במקדונלדס.״ ״למה?״ ״אני צמחונית!״ ״מה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!???????!???!???!״ הוא צעק ״את צמחונית?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!״ התחלתי להילחץ להתפרץ ולצעוק איבדתי אוויר והתעלפתי!נייל נכנס להיסטריה לא נורמלית!!!!הוא בא להתקשר לחברים שלו והם בדיוק נכנסו. ״היי ניי.. מה קרה לסתיו?!״צעק זאין ״אני לא יודע אני צעקתי משהו ו…ו…שכחתי מכל הבעיות הנפשיות שלה ושהיא לא מגיבה טוב במצבי לחץ והיא התחילה לגמגם ואז לאבד אוויר ואז היא התעלפה!״ ״נייל!״ ״מה?!״ ״אתה צעקת על סתיו?!״ ״אממ״ ״טוב מספיק צעקות לא יפתרו כלום בואו נתקשר לבית החולים והם יעזרו לסתיו!״ אמר הארי ובזה קטע את הויכוח.הם התקשרו לבית החולים והם הגיעו תוך 3 דקות!העלו אותי על אלונקה והבנים עלו איתי זאין לחץ לי את היד כל הדרך ומילמל ״תישארי חזקה אנחנו נעזור לך תמיד נהיה איתך כאן״ הגענו לבית החולים וחיברו אותי למכונת הנשמה.אחרי שעה לאט לאט חזרתי לעצמי הכל היה מטושטש בהתחלה ואז התפקס. ״את בסדר?״ זאין שאל אותי ״כן״ ״ממה התעלפת?״ הארי שאל ״אמממ אמרתי משהו לנייל והוא התחיל לצעוק בגלל מה שאמרתי אבל זה לא היה משהו רע ואז התחלתי להילחץ לצעוק להתפרץ ולאבד אוויר ואז התעלפתי!״ ״טוב זה לא משנה העיקר שאת בסדר״ ״כן תודה.״ ״הרופא אמר שאת תצטרכי לנוח כמה ימים ולשתות הרבה מים,הם עדיין רוצים להשאיר אותך במעקב בימים הקרובים.״ ״בסדר״ נשארתי שם עד בוקר שבת וכמו שהרופא אמר נחתי ושתיתי הרבה.ביום ראשון הלכתי לבית הספר וסקיי פגשה אותי בשער.ושאלה אותי ״למה לא באת בשבוע שעבר?״ ״לא הרגשתי טוב.״ סתיו אמרה לי משהו אבל לא שמעתי הרגשתי צביטה בלב על זה שאני משקרת לה,אבל מה אני אמורה להגיד לה?!שאני גרה עם וואן דיירקשן ושנייל צעק עליי ושאז התעלפתי ושלקחו אותי לבית חולים?!לא!ממש לא!היה צלצול ונכנסנו לכיתה אבל לא הייתי מרוכזת חשבתי כל הזמן על מה שקרה לי כשנייל צעק עלי.אחר כך היה צלצול לסוף היום וקיבלתי הודעה מנייל ״אני אוסף אותך היום חכי עד שכולם יצאו מבית הספר ואז תבואי.״ ״בסדר״ עניתי לו חיכיתי שכולם יצאו ונכנסתי לאוטו של נייל ונסענו.אחר כך הגענו הביתה עשיתי שיעורים סידרתי את התיק וישבתי לראות טלוויזיה ואז הייתי צריכה ללכת לישון.אז נכנסתי לחדר שלי ובבוקר הלכתי לבית הספר וסקיי שאלה אותי ״עם מי נסעת אתמול באוטו?״ ״אממ עם אפחד למה?״ ״אל תכחישי אני יודעת שנסעת עם מישהו באוטו מי. זה היה?!״ ״טוב אני אגיד לך״. ״אז מי זה היה?״ ״נייל הורן!״ ״מזת׳ומרת נייל הורן?!איך נסעת איתו?! ״זה סיפור ארוך אני אכתוב לך בהודעות טוב?״ ״טוב״ היה צלצול נכנסנו לכיתה והיה יום נהדר בבית הספר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך