איך הידרדרתי – פרק 3

02/12/2012 569 צפיות אין תגובות

היסתכלתי אחורה ו… הוא לא היה שם…
חזרתי להיסתכל על דנה
" סופי קרה משהו?"
הייתי בלחץ כמו שאמרתי , אז כניראה היא ראתה לי את זה על הפרצוף …
" לא… לא חחח… רציתי לספר לך משהו .."
הלכנו לשבת על הספסל
"נו דברי" דנה אמרה לי…
" היום ההורים שלי רבו בבוקר.."
" נו , זה לא חדש לי "
"סיפרתי לך כבר למה פיטרו את אבא שלי מהעבודה?"
" לא,ספרי"
" אבא שלי עבד עם שותף לפני כמה זמן… ואבא שלי המציא רעיון חדש (פטנט ), השותף הזה אמר לו שזה רעיון טוב ואמר שכדי להשקיע בזה כסף כי עם הרעיון היתפתח ירויחו אפילו פי חמש ממה שהשקיעו , אז זה באמת מה שקרה אבא שלי השקיעה כל שקל ושקל , כל מה שהיה לו הוא השקיע בפרויקט הזה וכשראו שהפרויקט באמת עובד .השותף שלו לקח את הרעיון ולא נתן לו טיפת קרדיט , אז אבא שלי רב איתו כי מה הוא כבר יכל לעשות חוץ מיזה?
אחרי הריב השותף פיטר אותו…"
"תמשיכי"
" אז את אתמול אמא שלי הביאה אותו הביתה והחריכה את אבא שלי לדבר איתו.."
"למה?! ומה זאת אומרת החריכה? הוא לא רצה לדבר איתו?"
" אני לא יודעת למה היא הביאה אותו כי אבא שלי כבר אמר לה מזמן ,שגם עם הוא יתחנן לו על 4 הוא לא יסלח לו ולא ישכח את זה והוא בחיים לא יחזור לעבוד איתו!
והשותף שלו קיבל עוד כסף בעבודה בגלל הרעיון "שהוא המציא" . העובדים שם מתיים עליוו ביגלל הרעיון של אבא שלי!"
"אוקי… אבל למה הבאת את התיק שלך?"
" על זה באתי לדבר איתך.. ביגלל הריבים של ההורים שלי אין לי כח ואין לי עצבים להישאר בבית ולשמוע את הצעקות , אז אפשר לישון אצלך לפחות ליומים? לפחות לילה אחד , אחרי זה אני יסע לחברה שלי בתל אביב .. בבקשה … "
" אוקי אני ישאל את אמא שלי …. "
אני ודנה הלכנו אליה הביתה וקראנו ללירן , ילד מהכיתה שדנה אוהבת…
אבל הבעיה שגם אני אוהבת אותו , אבל דנה לא ידעה מיזה …
הייתי מעדיפה לא לספר לה , כי כשהיא סיפרה לי שהיא אוהבת אותו לא רציתי להידחף בינהם ולהגיייד
" העיי גמאני אוהבת אותו!"
אני מאוהבת בו כבר חצי שנה , אני ראיתי אותו סתם במיסדרון והיסתכלנו אחד על השני 2 דקות בערך…
אבל זה לא עיניין אותי …
אחרי זה בסוף יום כשירדתי במדרגות ניתקעתי בו והספרים נפלו לי מהידים …
אז הוא הרים לי אותם והתחלנו לדבר… בסוף, הוא גם ליווה אותי הביתה.. והתחלנו לדבר בפייס וככה היה.. היה פעם שגם כימעט היתנשקנו אבל דנה הפריעה…
היו דפיקות בדלת..
דנה אמרה לי ללכת ליפתוח את הדלת כי לא היה לה כח ללכת וליפתוח…
פתחתי את הדלת..

האאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!! ~צרחתי~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך