להמשך כתבו תגובה

אילו הייתה לי מכונת זמן פרק 2

01/10/2013 573 צפיות אין תגובות
להמשך כתבו תגובה

… את עומדת פה ליופי או שאת צריכה לשירותים ? אני בשוק o_o ועוד לפני שהספקתי להגיב בכלל בוום מדביק לי נשיקה , עם כל זה שאני שיכורה ואחרי 4 כוסות וודקה רדבול אני עדיין לא מרשה לאנשים סתם ככה לנשק אותי כאילו מה נסגר איתך בנאדם ?! דחפתי אותו ממני וצעקתי עליו והוא די התבייש הוריד לראש התנצל וביקש ממני להקשיב לו, הרמתי גבה אחרי הכל איזה מין הסבר יכול לתרץ את זה , ניגשנו הצידה הוא ביקש ממני לשבת סירבתי גם ככה אני לא מתכוונת להישאר להרבה זמן אמרתי, הוא החליק את הלשון על השפתיים המשורטטות שלו לרגע שקעתי בהן אבל רק לרגע, עכשיו שהשפתיים שלו רטובות מספיק אנחנו בפינת המועדון, אפשר להתחיל היום אמרתי כן סליחה הוא ענה לא התכוונתי לנשק אותך בכוח פשוט הסתכלתי עלייך כבר 10 דק וחשבתי איך להתחיל איתך וברגע שנשענת לידי הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא ואמרתי לעצמי תגיד משהו תגיד אבל לא יצא לי כלום, תאמיני לי לא הרבה פעמים בחיים קורה שאני נשאר בלי מילים והנשיקה זה היה הדבר היחידי שחשבתי עליו סליחה הוא אמר . ברגע הזה הפה שלי פתוח אני בשוק אני בהלם אני המומה !! מה זאת החרטה הזאת אמרתי בלב מה הוא חושב אני טיפשה שאני קונה את זה פחח כאילו יש איזה שהוא סיכוי שהבחור ההורס עם השפתיים הכי מדהימות שראיתי יבחן אותי שאני נראת כמו שאני נראת. טוב אני סולחת אמרתי בקול הכל בסדר בנינו והסתובבתי, תפוס לי ת׳יד אמרתי בלב שיעצור אותי התחננתי עשיתי צעד עשיתי שתיים ובצעד השלישי הוא קרא אבל לא אמרת לי תשם שלך!! כי אתה לא אמרת לי את שלך אני נועם את? אני מאיה נסיכת המאיה הוא קרא לי מאיפה את בארץ ? אני אישית חושבת לשאול בחורה מאיפה את זה זאת שאלה מפגרת מה אתה עובד במשרד רישום אוכלוסין אם אני מבאר שבע אז מה לא תתחיל איתי טמטום אבל זה לא קשור עכשיו, לעניינינו אני משמש הוא אמר אני מירח אמרתי לו חחחחחח הוא צחק מה זה שמש? זה יישוב ליד ירושלים חחחח צחקתי אז איך הגעת לכאן על חמור ? מצחיקה את הוא אמר אני אוהב חוש הומור אצל נשים זה הדבר הכי יפה שיכול להיות לאישה שהיא כבר יפה הסמקתי בלב ואמרתי אני מנתניה זה קרוב לחדרה הוא שוב צחק אפעם לא שמעתי על היישוב שלך אז את חייבת לבקר בו. לא לקחתי ברצינות את ההזמנה שלו כי הסיכוי שאני ידבר איתו אחרי הערב הזה אפסיים אני רק יצאתי מקשר לפני יומיים לא באלי עוד אחד בא לי להיות לבד עם עצמי. התיישבנו בספות כי לא היה נוח לעמוד דיברנו וגילתי שלא רק אני מצחיקה גם לו יש חוש הומור בדיוק כמו שלי שחור הומור שחור זה בנאדם שיכול לצחוק גם על דברים נוראים כמו נפילה או מישהו שפתח תראש דברים שהרבה אנשים עושים פרצוף נדהם אני צוחקת מהם אז מיוחד לפגוש מישהו שהוא דומה לי בקטע הזה שוב אני סותה מן הנושא, צחקנו הרבה עד שכאבה לי הבטן ואז הוא הציע לצאת החוצה לנשום אוויר לשתות משהו שאין בו אלכוהול אחרי שעה עם ההורס הזה ושיחה כנה וכבר פחות או יותר אני כבר לא שיכורה אמרתי לעצמי צאי החוצה מה אכפת לך ויצאנו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך