ההמשך יבואא 4 תגובות ואני משיכה :-)

אילו היית לי מכונת זמן 4

03/10/2013 624 צפיות תגובה אחת
ההמשך יבואא 4 תגובות ואני משיכה :-)

אז אביב בשוק השותפה שלי בשוק. אותו נפנפת תגידי את נורמלית ?! רוצי תביאי תמספר שלו לפני שיתחרט. לא חשבתי הרבה ודפקתי ספיד אחריו דין דין צעקתי ואני ככה מתנשפת ואומרת וואי וואי אין לך מושג כמה חיפשתי אותך והוא ענה וואלה כבר חשבתי שכחת ממני נראה לך אמרתי לו בוא נשב רגע. כבר מאוחר בואי אני ילווה אותך למונית הוא הציע כרגיל ג'נטלמן הוריד ת'חולצה והביא לי שאני לא יקפא למוות . התיישבנו בספסל ושוב השיחה זרמה לה הוא היקש ממני תמספר שלי ופשפש בכיס ולא מוצא ת'מכשיר אני נבהלתי בשבילו ואז הוא נזכר שחבר שלו שומר עליו בשבילו נרגעתי ואז הוא ביקש ממני לכתוב את המספר שלו זה ישמע מטומטם אבל אני לא לוקחת מספרים מגברים אני מעדיפה לתת ושיתקשרו אליי אמרתי שאם הוא רוצה הוא מוזמן לנסות לזכור תמספר בע"פ הוא הסביר לי שהוא מפקד בצבא ויש עליו הרבה אחראיות ביום יום הוא לא מצליח לזכור דברים פשוטים והוא נאלץ לכתוב הכל בפנקס אז אין שום סיכוי שיזכור את המספר שלי. גם אין סיכוי שאני זאת שתתקשר ראשונה דילמה ! הצעתי לו לשלוח לי בקשה בפייסבוק אמרתי לו איך אני כתובה ושיחפש אותי אם הוא יזכור יזכור אם לא אני יבין . טוב המונית הגיעה התנשקנו ועליתי ונפרדנו לשלום . הגעתי לדירה עם השותפות שכמוהן לקחו קרדיט על הערב המוצלח שלי כי לחצו עליי לצאת איתן באותו רגע נישקתי אותן על זה היום, היום הייתי רוצה מכונת זמן כדי לבטל ת'יום הזה .


תגובות (1)

תמשיכיי :)

03/10/2013 14:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך