אין כניסה

מאיווש 2772 16/01/2012 624 צפיות 7 תגובות

הנחתי את העיפרון והרגשתי מרוצה. היום סיימתי עם החלק התיאורתי ומחר נעבור למעשה.
במשך שלושת השנים האחרונות חקרתי אגדות ומיתוסים שונים בכל מיני תרבויות עתיקות, את חלקן פסלתי מיד ואת חלקן רק מאוחר יותר… נותרתי עם חמישה נתונים שאולי יקנו לי את מה שאני צריכה.
הרעיון הזה עלה במוחי לאחר כמה ספרים גרועים על יצורים ומפלצות שהוצאו מאגדות מופרכות, החלטתי שאני חייבת לשנות את זה, להוכיח שחלק מהאגדות נכונות, או לפחות לכתוב עליהם.
תייקתי את הדפים האחרונים בקלסר ונשכבתי על המיטה. 'אם אני אצליח ואני אקבל את הכח הזה, הדבר הראשון שאעשה בו יהיה לשפד את אריק טונסון', עצמתי עיניים בתחושת סיפוק, מחר אני אגמור עם זה ואעשה את הניסוי הראשון של חיי! ועם המחשבה הזאת נרדמתי.
למחרת קמתי מלאת מרץ ואספתי את החומרים שאני צריכה: פחם, ברזל מגנטי, ברונזה ובדיל. לאחר מכן הלכתי לנפח ונתתי לו תיאור מדויייק של מה שאני רוצה, עם עוד כמה שטרות הוא הסכים ואמר שאקבל את זה עוד הערב, מצויין. עכשיו הייתי צריכה לודא ש"שפן הניסיונות" שלי מוכנה, האמת שהיא בעצמה ביקשה ממני לפני שנתיים לעשות את זה, אז לא התנגדתי. צילצלתי לקייט דוויס בתיקווה והיא ענתה, בקול לא מעט מנומנם:"הלו?", "הי קייט, רק רציתי לוודא שאת עדיין בעסק, עוד היום בערב היא תיהיה מוכנה", הקול בצד השני כבר לא היה מנומנם בכלל:"בהחלט, חיכיתי לזה זמן רב", "טוב, תודה", סיימתי את השיחה ותהיתי לגבי הציפייה שלה, למה היא כל כך מחכה? היא רק תבדוק, לא יותר מזה. הייתה לי תכנית גיבוי אבל העדפתי שלא לחשוב עליה… בערב אכן קיבלתי אותה- את החרב. לפי האגדה, שילוב של כל החומרים מהם החרב עשויה נותן כח עצום למשתמש בה, למעשה זהו כח הקיים באדם שבאופן טבעי לא יכול להוציאו גם עם אימונים רבים. לכח הזה קוראים "אקשה"שעד היום הזה נחשב ל"אנרגיה מסתורית". התכנית הייתה פשוטה: קייט תבדוק אם החרב אכן פועלת ואם כן, היא מחזירה לי אותה ואני מוכיחה לכל האנושות שזו לא רק אגדה, לא לפני ש"אבדוק" אותה על אריק, האדם שהכאיב לי כל כך ושהוא ממש במקרה החבר של החברה הכי טובה שלי- קייט.
***
קייט ישבה ושאלה בחוסר סבלנות בולט:"אנה, למה אש? אולי זה רק יהרוס את זה! ולמה אני צריכה להחזיק את החרב תוך כדי שהיא נשרפת??" , השבתי בשלווה, תוך כדי שאני מבעירה את העצים שאספתי:"כח האקשה- הרוח, משתלב באופן הטוב ביותר עם יסוד האש- טיאס שמקנה לו כוחות נוספים והגנה, למרות שאחרי הקטע הזה נכתב שבני אדם עשויים מדם ותירס כך שאני כבר לא יודעת…" קייט צחקה אך הייתה נראית לחוצה, זה רק בגלל זה?

-המשך יבוא-

מקווה שנהנתם!! ועכשיו… תגובות!!!!


תגובות (7)

מדהים!! כתיבה מעולה ועלילה מסקרנת
תמשיכי!!

02/02/2012 10:12

נוו… מתי את ממשיכה??
תמשיכי כבר! פליייז! :)

03/02/2012 07:28

יש לי עכשיו תקופה עמוסה במבחנים אבל אני אשתדל להמשיך בהקדם…
הפרק הבא כבר כתוב לי אני רק צריכה להקליד אותו,
תמשיכי גם את שלך!!!!!!!!!!

05/02/2012 12:28

המשכתי את שלי, אני רק מחכה שיאשרו אותו…

05/02/2012 12:36

ווואאאייי מדהיים!!!!

10/02/2012 11:29

ווואווו אהבתי את ההתחלה ממשיכה לקרא!

27/02/2012 10:08

יפה!!!!!!!

04/05/2012 08:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך