CutyCuty
טוב אז תגיבו! ותגידו לי אם שווה לי להמשיך.
אחרי חמש תגובות וזה מספיק. אני אמשיך : )

אין עדיין שם – אם אתן רוצות שאני אמשיך אז תגיבו : )

CutyCuty 30/08/2011 637 צפיות 3 תגובות
טוב אז תגיבו! ותגידו לי אם שווה לי להמשיך.
אחרי חמש תגובות וזה מספיק. אני אמשיך : )

"ילדה מטומטמת, סתומה, מפגרת! מה את עשית? למה הרבצת ליוהן? את תשלמי על זה!"
תכירו, דודה שלי ! תה תה דא דא.
לי קוראים איימי וכרגע יוהן הכה אותי לפי מערכת רגילה אז כמה שזה מפתיע, החזרתי לו.
כך קורה כל יום כשאמו לא בבית הוא פשוט מנצל את הזמן בלהעניש אותי. אך כשדודתי נמצאת בבית הוא לא עושה לי כלום. וכך בעצם יצא הרעיון שהוא מלאך, למרות שהוא ממש ההפך: השטן בכבודו ובעצמו.
מה הוא חושב לעצמו? אני לא יודעת. טוב יודעים מה? בואו נתחיל הכל ממהתחלה.
שנת 1995 אני נולדתי = )
ועכשיו בואו נקפוץ כמה שנים קדימה. שנת 1997, התקיים פיגוע בו נהרגו המון אנשים וביניהם הורי. כן, כן אני יתומה. וביום מותם הייתי רק בת 2 כך שמיד עברתי לבית דודי, איש טוב לב. ועכשיו בואו נעבור עמוד.
שנת 2005. בשנה זו האדם הטוב לב הזה מת. כן פשוט מת. זה היה היום הכי נורא בחיי. ביום הזה הוא השאיר אותי לבד להתמודד עם דודתי, זאת שצעקה עלי עכשיו. זאת שאפילו קשר דם אין לי איתה.
יש לה שלושה ילדים. שתי בנות ובן אחד, יוהן. והיא עשירה, מאוד מאוד עשירה. יש לה אחוזה ענקית כך שלי אין צורך ללכת לבי"ס. טוב, זאת לפחות דעתה. כך שיצא שין לי חברים, אני יתומה ואני לא הולכת לבי"ס. אושר גדול! והיא עוד חשבה שזה לטובתי ובלה בלה בלה. אפילו יומולדת במשך 6 שנים היא לא טרחה לחגוג לי. ועכשיו? בואו נחזור לשנת 2011.
"ילדה קטנה ומטומטמת! את, את, איך את מעיזה לתקוף את יוהן חמוד שלי?!" הווו ועכשיו היא סטרה לי, איזה אישיות יש לה, פשוט מתה עליה!
וכשצעקתי עליה מצאתי את עצמי בחדר שאני הכי פחות אוהבת. כן, כן זה החדר בו דודי מת. ואם כבר שאלתם, אז כן אני מפחדת מרוחות רפאים ומאוד. אפילו אם אתם תגידו לי שהם לא קיימות, אני אמשיך להאמין בהן.
"לא! תוציאו אותי מפה" כנראה שבגלל כל הצרחות שלי שכל פעם ופעם חוזרות על עצמן, כבר לא קשה לנחש שבשבילי זה העונש הכי חמור בעולם.
כן, טוב לפחות הפסקתי לדפוק על הדלתות.
כרגע אני ממש משקשקת מפחד! אני בפאניקה ענקית. המוח שלי לוחץ. איייההה הוא שורף אני… אני…… התעלפתי!
ועכשיו בואו נקפוץ על כל הדקות שהייתי מעולפת ובואו נעבור לדקה שהתעוררתי בבי"ח. כן כן בבי"ח.
"איפה אני?" שאלתי. כנראה שלא הייתי ערה לגמרי כי בשניה אפשר להבין שאתה בבי"ח לפני המחט המעצבנת הזאת שתקועה לך בווריד.
רגע, עכשיו אמרו לי חדשות מעולות.
כנראה שדודתי הנחמדה לא רוצה לבקר אותי ( כמה שזה לא מפתיע ) אהה וכן, היא העבירה אותי לפנימייה.


תגובות (3)

ממש מגניב… אהבתי :)
תמשיכי בבקשה

31/08/2011 17:22

ואוו אהבתי תמישיכייייייייייייייייייי

31/08/2011 17:55

"אני "מתה שתמשיכי" אהבתי מאד מאד !!!

תודה ואנא תמשיכי

ערב טוב ובהצלחה בשנת הלימודים החדשה ♥♥♥♥♥
ב ק י

31/08/2011 20:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך