סתם_אחת
אוקיי, זה רק ניסיון כי אני לא משהו בסיפורים בהמשכים (אני לא מצליחה להמשיך אותם, השיא שלי הוא פרק 8)

ערפילים – הקדמה – ניסיון

סתם_אחת 09/08/2014 710 צפיות 5 תגובות
אוקיי, זה רק ניסיון כי אני לא משהו בסיפורים בהמשכים (אני לא מצליחה להמשיך אותם, השיא שלי הוא פרק 8)

קולה מהדהד בחדר החשוך ואין עונה ואין שומע. היא נמצאת בתחתית, במקום שאף אחד לא אמור להגיע אליו. ידיה ורגליה כבולות, וגופה קשור לכיסא.
כנפיה השחורות מוחזקות בעזרת שרשראות ברזל, וסרט אפור שהיה אמור לסתום את פיה משתלשל מצווארה. היא זועקת, מתחננת לישועה. אחרי זמן שנדמה כנצח קולה נשבר והיא מתייפחת חלושות, נכנעת. היא מרימה את ראשה וסוקרת את הסביבה בעיינה הזוהרות. שפתייה נפשקות ושני ניבים לבנים נחשפים, היא רוצה שידעו מי היא, מה היא, ומה היא מביאה איתה.
היא מנידה בראשה הלוך וחזור עד ששערה משתחרר מהגומייה, הוא הוא מתפזר וכמעט נוגע ברצפה. יש לה שער חלק וארוך, כשהיא עומדת הוא מגיעה עד אמצע ירכה. עכשיו השער מוזנח ובכל זאת דבר לא גורע מיופיו, הוא שחור כמו הלילה. ענייה נוצצות כשהמצלמות מתמקדות בה, היא מתווה בשפתיה מילים בשפה שנשכחה זה מכבר, שהיא יודעת שאיש לא ישמע אותן. היא מספרת מה היא ואיך היא נוצרה, היא מספרת מה מטרתה. אחרי שהיא גומרת היא אומרת במילים שהם יבינו, שיוכלו לתרגם. "דינכם נחרץ," היא צועקת "יום יבוא ותשלמו על מה שעשיתם לבני מיני, כי בי אי אפשר לפגוע, אני פה לבקשתם!" בתום מילים אלו צבע של צללים בעלי כנפיים שחורות פורץ מהקירות, היא מנפצת את כבליה ועפה משם, להתחלה חדשה.


תגובות (5)

יש לי כמה רעיונות לשם של הסיפור-
1. בתחתית
2. התחלה חדשה
3. ניבים
4. שחורה כמו הלילה והכוכבים לקישוט
5. החיים שלי
עכשיו אני סתם יתחיל לחרבש חח
מאוד יפה תמשיכי♥

09/08/2014 11:44

תודה אבל זאת רק ההקדמה, הפרקים הבאים לא יהיו קשורים בכלל.
מתי שהו זה יתחבר עם ההקדמה, אבל לא בקרוב.

09/08/2014 11:50

זה כל הקטע,הקוראים לא יבינו למה זה קשור ואז הם ירצו כבר את ההמשך שיתקשר לההקדמה ולשם

09/08/2014 13:01

אם לא אכפת לך אני עושה סיפור ואני אקרא לו שחורה כמו הלילה והכוכבים לקישוט

09/08/2014 13:02

אין בעיה, יש לי כבר כמה שמות אפשריים.

09/08/2014 13:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך