אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
תנו שמות לסיפור , אני עדיין לא בטוחה לגבי השם ,
אם אהבתם תגיבו " תמשיכי"

מקווה שנהנתם <3

אין שם – פרק נסיון : הקדמה + פרק 1

תנו שמות לסיפור , אני עדיין לא בטוחה לגבי השם ,
אם אהבתם תגיבו " תמשיכי"

מקווה שנהנתם <3

הקדמה-
היי שמי חן ולפני חודשיים עשיתי את הטעות של חיי ,אני אצטער על זה כל החיים….
התנגשות בנער מסתורי וחתיך , דייט שהתגלה כאסון אחד גדול , דמות מסתורית מפחידה , שיחת טלפון מטרידה , ובחיים לא האמנתי שהסיפור הזה יגמר כך ….
———————————————————————————————————–

פרק אחד –
( לפני חודשיים) קמתי בבוקר עם חיוך על הפנים כמו תמיד והלכתי לאמבטיה , צחצחתי שיניים ובמראה ראיתי את השתקפותי עם החיוך המהממם ואז שמעתי את הצרחה של אמא מהמטבח " תמהרי או שתאחרי לבית הספר " וברגע ששמעתי את המילה בית ספר … החיוך ירד לי מהפנים .
שטפתי את הפה שלי וירדתי למטבח , אכלתי ארוחת בוקר ועליתי לחדר, הוצאתי את כל בגדיי מהארון ולא ידעתי מה ללבוש , היום תהיה תמונת המחזור , לבשתי ג'ינס בהיר מהמם עם קרעים וחולצת אדידס זרוקה לבנה וג'קט עור שחור .
חטפתי את התיק מהמטבח ונשקתי לאימי , ויצאתי מהביית , בבית הספר ישבתי משועממת כמו תמיד וחיכיתי שיקראו לנו לתמונת המחזור , ואז הרגע המרגש הגיע … תמונת מחזור .
אחרי שהיום המשעממם \ מהממם הזה, נגמר עם טון שיעורי ביית .
יצאתי בריצה מבית הספר כי רציתי לסיים אותם מהר ואז פתאום התנגשתי בנער חתיך עם עיניים כחולות מדהימות ושיער חום כהה גולש וחיוך מדהים … (לצאת מהפנטזיה) התיק שלי נפל ולצערי … הוא היה פתוח( אני והעצלנות שלי..) , כל חפציי יצאו מהתיק , התחלתי להרים את החפצים במהירות ואז הנער עזר לי להרים אותם.

נער : סליחה …
אני : על מה??
נער : על שהפלתי את חפצייך
אני : לא נורא , זה בסדר הם תמיד נופלים לי ..
נער : מה שמך ?
אני : חן , חן חזן
נער : שם יפה
אני : ומה שמך ?
נער : תום , תום אזרף
תום : רוצה להיפגש איתי היום בפארק בערב ?
~ ומאז לא שמעתי כלום , הייתי בעננים .. לא חשבתי על שום דבר , רק על כך שתום החתיך הזמין אותי לפגישהההה~
אני : אממממ . כן ברור למה לא
עניתי בחשש
תום : סבבה היום בשמונה וחצי בפארק , ותבואי יפה …
אני : טוב

~ ומאז שהסכמתי התחיל האסון שלצערי לא נגמר … ~

המשך יבוא


תגובות (4)

תמשיכי

29/01/2014 08:00

החיוך ה׳מהמם׳ שלי, ג׳ינס בהיר ׳מהמם׳, יום משעמם/ ׳מהמם׳
כדאי לך להמעיט עם זה…

29/01/2014 09:12

שמעי הרעיון נשמע מושלם אבל קצת תשני את הכתיבה;)
בלי לפגוע כמובן .. כששני אנשים מדברים תוסיפי "סליחה." אמר הנער שעמד מולי .
"על מה?" שאלתי מופתעת . תוסיפי כמה שיותר תיאורים ותתארי שהם עושים משהו
בזמן שהם מדברים .. ומסכימה עם אנונימיתב שכדי להמעיט על המילה מהמם ..
בכול מקרה מקווה שתמשיכי :)
את יכולה לקרוא לסיפור "אסון אפל" או "אסון מסתורי" סתם נותנת לך רעיונות ..

29/01/2014 09:34

תמשיכי

29/01/2014 12:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך