אי האהבה- פרק 3

ספרים 04/05/2012 742 צפיות תגובה אחת

"אוקיי.. אז, נועה אנחנו בינתיים דיברנו על תאילנד ועל התרבות.. יש לך משהו להגיד על תאילנד?…"
מלי הסתכלה עליי כאילו אני איזה חייזרית מהחלל החיצון..
"סוואדיקה?" (שלום, בתאילנדית..) השבתי לה כשאני מרעידה את רגלי מתחת לשולחן…
"מצחיק מאוד.." עכשיו היא פשוט נהייתה ילדותית..
"לא ניסיתי להצחיק.." לא שמתי לב שכולם בכיתה צוחקים מה"בדיחה" שלי…
היא התעלמה מהתשובה שלי והמשיכה לדבר על תאילנד ועל כל מיני דברים משעממים..
הפעמון צלצל, ניסיתי ללכת כמה שיותר מהר מהכיתה..
"נועה, בואי שנייה.." שיט! ידעתי שזה יקרה! אוחח' לא יכולת להיות בשקט ולא לענות לה "סוואדיקה"?!
יש לך פשוט פה גדול!
"כן?" באתי אליה ושאלתי בתמימות..
"אני יודעת מה את עושה.. את לא רוצה שהמורים יבואו איתך ועם כל הכיתה שלך לתאילנד כדי שתוכלו לעשות כיף חיים נכון?!" מאיפה היא הוציאה את זה?! "סוואדיקה" זה שלום! אולי בישבילה זה "אני אשטוף לך את המוח מוחעחעחעחע!!"?
"אוקיי.." "אני אשתדל" הוספתי.
יצאתי החוצה וראיתי את ברנדון ליד הלוקרים..
"תודה אלוהים שנתת את הלוקר של ברנדון ליד הלוקר שלי" לחשתי לעצמי כשאני מסתכלת למעלה ועוצמת את עיניי.
"היי ברנדון" נראיתי אדישה, לא רציתי שהוא יחשוב שאני דביקי ומעצבנת, אז פשוט הייתי אדישה..
ברנדון הוא הילד החדש והוא גר במושב שלי ליד שכונת העצים.. זה דיי קרוב.
כמובן.. הוא חתיך אחרת לא הייתי נדלקת עליו..
"היי נועה!" הוא נראה יותר מדי נרגש..
"היי אממם.. רציתי לדעת אם אתה רוצה ללכת איתי לסרט ביום שישי?" המילים יצאו לי מהפה.. התכוונתי לשאול אותו בעוד 23 שנה שעוד הייתי מתחתנת איתו אבל עכשיו?!
"בטח, למה לא?" הוא חייך את החיוך המקסים שלו עם השיניים הלבנות והישרות ושפתיו נראו כל כך רכות שרציתי לישון עליהן! והגומות שלו? הגומות שלו הקסימו אותי… יש לו שתי גומות למטה שכל פעם שאני רואה אותו מחייך אני מתעלפת..
אז בשע.." רציתי לשאול אותו באיזו שעה אבל בדיוק הפעמון צלצל, יש לו חוש תזמון שחבל על הזמן!

המשך יבוא.. אם תרצו בכך..


תגובות (1)

פרק נחמד :)

05/05/2012 12:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך