1Selenator
טוב זה סיפור חדש הוא קצת שונה :)
אם מישהי רוצה להיות דמות אז שתרשום בתגובות ותיתן תיאור ואז אני יוסיף..
מקווה שתאהבו <3

אליסון בשבילך -הקדמה

1Selenator 21/09/2013 763 צפיות 7 תגובות
טוב זה סיפור חדש הוא קצת שונה :)
אם מישהי רוצה להיות דמות אז שתרשום בתגובות ותיתן תיאור ואז אני יוסיף..
מקווה שתאהבו <3

קוראים לי אליסון גונסון אני בת 17 , יש לי שיער בלונדיני ועיינים כחולות-ירוקות.
אני גרה בקליפורניה.

לעומת כולם אני מודעת למציאות אז כן אני כלבה אבל ממש לא אכפת לי אני לא יתן לאף אחד לדרוך עליי , אני לא בוכה מהשטויות האלה ואני דורשת את הכבוד שלי , זה חוק.
אני אוהבת צומת לב , להיות במרכז העיניים אז מה זה דבר טוב להיות במרכז שכולם יודעים מי אתה.
אני בחבורה של בנות שהן החברות האמיתיות שלי אני באמת סומכת עליהן למרות שהן לא חושבות ככה , אני רק מנסה שיהיה להן טוב והן לא רואות את זה.
אני אוהבת קניות טוב מי לא?
אני אוהבת מאוד מוזיקה אני חושבת שבלעדיי מוזיקה אין חיים ,הכל נראה חסר טעם בלעדייה.
החברות הקרובות קוראות לי אלי , אבל רק הן.

זה בעיקרון החיים שלי , ובשביל כל השאר זה אליסון אל תשכחו.


תגובות (7)

לא הבנתי את הקטע של ה"כלבה".
אה, ונשמע נחמד, אני שניה ירשום תיאור <:

21/09/2013 10:37

את תביני בהמשך לאט לאט את תראי כי זה רק הקדמה

21/09/2013 10:38

כאילו הכוונה מישהי רעה כזאת …

21/09/2013 10:40

הו'
אוה, תיאור:
שם:אן
גיל:מה שאת רוצה
אופי: אן היא ילדה שקטה. היא לא אוהבת להיות בסביבתם של אחרים. היא אוהבת לשבת בטבע, היא אוהבת בעליי חיים, אבל אהבה חזקה מאוד, היא מתבודדת ולא נוהגת לדבר הרבה. היא ילדה ביישנית, בת לשניי הורים עשירים, יחסית. אן לא אוהבת שמפריעים לה, היא תולעת ספרים מגיל 6, בערך. היא לא ממש מנומסת מי יודע מה (כדי שלא תצא מרי סו), היא אוכלת את האוכל רק עם מזלג. אם מישהו יפריע לה, היא תוציא עליו את כל המילון שלה, עם קללות יצירתיות כפי יכולתה, כמו "חגב!" "סוס!" "צרצר!" ועוד קללות מוזרות. אן אוהבת לחייך, חצי מחייה היא סבלה ביריונות מהילדה הכי מקובלת בשכבה, שנתיים אחר כך היא עזבה את בית הספר ועברה לאחד אחר.
רקע: אן נולדה לאנני הירש, אמא יפהייפה, כמעט כל גבר רצה בה, היא הייתה עדינה מאוד, אבל חזקה. היא לא התחתנה, כך שאן נולדה מגבר אחר. אן תמיד שאלה את אימה "למה אין לי אבא?", שאלה שהפסיקה אן לשאול בהיותה בת 12. אן עדיין מחפשת את התשובה, מכיוון שאימה לא רצתה לספר לה, בגלל שאן עוד ילדה קטנה ותמימה, התמימות של אן נהרסה בהיות בת 13, שראתה פרסומת שעליה לא ממש כדאי לי לפרט. (פרסומת סוטה). אנני לא מסכימה לאן להתקרב יותר לטלוויזיה, או מחשב, ואם כן אז רק בהשגחתה. בלילות, שאן הייתה בת 7, היא הייתה נעלמת (כאילו, יוצאת החוצה), והייתה חוזרת בשלוש בלילה, או אפילו יותר. אן עברה אירוע קשה מאוד, שהייתה בת 9 בחור שיכור תפס אותה, גרר אותה לסמטה ריקה וניסה לאנוס אותה. אנני עברה וראתה את האירוע, תחילה היא קראה למשטרה ואז צרחה על אן שתיזהר ובפעם הבאה לא תיעלם ככה. לפי החוקים שאנני קבעה בבית, אסור לאן ללכת למקום כלשהו בלי השגחתה של אנני. אן לא אהבה את החוק הזה, היא המשיכה לצאת החוצה לבד והתחילה לפתח נטייה ללצאת החוצה. אן יודעת לבשל, והיא אוהבת את מה שהיא מבשלת. תמיד שיבחו את אנני על בתה הצייתנים והשקטה, אבל אז אנני סיפרה לאן שנמאס לה מהחפירות של האנשים, אן הקשיבה והתחילה להתנהג בצורה מזוויעה, מאז לא משבחים את אנני ובכללי, אן ואנני סוף סוף קיבלו שקט.
מראה: אן לא ממש מיוחדת, אבל תמיד אמרו לה שהיא יפה. עורה בצבע שמנת. אין לה פציעות או משהו, הוא פשוט חלק. עייניה של אן הן חומות בהירות, עיינים קטנות, אן נוהגת לשים עדשה כחולה\ירוקה על עייניה, מכוון שהיא טוענת שחום לא ממש מתאים לה. היא הפסיקה לשים עדשות בגיל 13. שיערה של אן שחור כליל ומגיע עד אמצע גבה, לא ממש אכפת לה מהשיער שלה, הוא לא ממש פרוע והרוס. היא נוהגת להשאיר אותו פזור, או לאסוף אותו לזנב סוס ארוך.
פחדים: חושך, ג'וקים, סרטיי אימה ועוד.

21/09/2013 10:42

אני ישתמש בה כדמות אבל אני יקח רק חלק מהתיאור לפי איך שזה יתאים לסיפור :)

21/09/2013 10:57

שם:מקס
גיל: מה שצריך
מראה: שיער חום אדמדם עניים ירוקות חודרות פנים נאים וגוף טוב
אופי: זועף חשדן לא ממש מחבב אף אחד הוא נסגר כדי להגן אל עצמו ולא מודה בזה
הוא חיי בצלו של אחיו הגדול שהוא שחקן מפורסם
הוא לא מספר לאנשים מה השם משפחה שלו ואם שואלים הוא אומר בוייד
(השם משפחה האמתי שלו זה גרין) הוא שכר דירה משלו ובקושי מדבר עם ההורים שלו שתמיד העדיפו את אחיו אל פניו הוא לא נפתח בקלות ולא חברותי אוהב שעוזבים אותו בשקט
שותה הרבה ויש לו נטייה לאלימות ברגע שהוא מתחבר למישהו הוא ילך איתו באש ובמים
כשהוא מתחבר לאנשים הם בדרך כלל השקטים
רקע: בזמן שהוא גר לבד עברו אליו הרבה חויות קשות חלק מהן השאירו אותו אם טראומה
(אני נותנת לך חופש יצירתי בעניין הזה)

21/09/2013 12:44

המשכתי :)

22/09/2013 06:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך