אנונימית
כן הפרק קצר אני יודעת אבל פשוט גם הייתה הקדמה , אני אפצה בפרק הבא ♥

אל האופק – הקדמה+דמויות+פרק 1

אנונימית 08/08/2014 710 צפיות 7 תגובות
כן הפרק קצר אני יודעת אבל פשוט גם הייתה הקדמה , אני אפצה בפרק הבא ♥

-דמויות-
אמבר ג'ונסון – בת 16,נולדתי בארצות הברית ולפני 10 שנים עלינו לארץ,יש לי שיער חום ועיינים כחולות , אני בגובה תקין ואני רזה,אין לי חבר ואני גם לא רוצה,לא אחרי מה שקרה עם… לא משנה בכל מקרה יש לי בי אף אף אחת והשאר סתם חברות.

ג'ק ג'ונסון – בן 18,עוד מעט מתגייס,יש לי חברה כבר שנתיים וחצי קוראים לה בר היא בת 18 והיא התגייסה לפני יומיים,יש לי קעקוע ביד שכתוב שם 'Live the life'.אה כן יש לי שיער חום,עיינים חומות וקוביות בבטן ואני גבוהה.

אמה ג'ונסון – בת 10,נולדתי בארץ (חודשיים אחרי שהמשפחה שלי עלתה לארץ)כולם אומרים לי שאני יפה, יש לי שיער שטני ועיינים בצבע הים ,אני רזה וגבוהה,שיערי גלי ומגיע עד הגב אני אוהבת לרוץ ברוח ולהצטלם כשערי מתנופף לכל הצדדים(זה כיף).

שני כהן – הבי אף אף של אמבר,בת 16 וחצי,יש לי שיער חום כהה ומתולתל,עיינים ירוקות ואני בגובה תקין,יש לי חבר וקוראים לו שוהם ואנחנו עוד מעט ניהיה חברים חצי שנה כבר.

פז לוין – יש לי קעקוע על הרגל של פרפר,אני לא רזה ולא שמנה,יש לי חבר כבר שנתיים וחצי,התגייסתי לפני יומיים ועד עכשיו סבבה,יש לי שיער בלונדיני חלק ועיינים בצבע הדבש ואני אוהבת את החיים.

רוי שם טוב – בן 16 וחצי,חולה על מזרחית,הכי מקבול בשכבה,יש לו שיער שחור ועיינים ירוקות,קוביות בבטן,גוף חטוב ושרירים כמובן,הוא מאוהב באמבר כבר הרבה זמן.

-הקדמה-
אמבר ג'ונסון נערה רגילה,גם לה יש אחים איתם היא רבה ,
אמה היא מנחה בתוכנית טלוויזיה מוכרת מאוד ואביה הוא מפיק של הזמרים הגדולים בעולם
אבל אמבר ביום אחד מגלה דבר שמשנה את חייה…

-♥-

הפרק הראשון ~> מנוקדת מבט כללית:

שיערה של אמבר התנופף בגלל הרוח,לבושה היה גופיה נופלת לבנה ושורט ג'ינס כהה ונעלה נעלי ואנס לבנות,היא ישבה על הספסל בגינה הציבורית לבדה בעודה מחכה ששני תבוא,היא לא הפסיקה להתסכל לצדדים לבדוק עם שני באה ולא הפסיקה לבדוק כל כמה דקות עם קיבלה הודעה ממנה,אבל לדבר אחד לא שמה לב ששם בצד מסתתר לו רוי ילד אחד שאיתה בכיתה,הוא התחבא מאחוריי הסלע הוא לא הפסיק להסתכל על אמבר היא הייתה כל כך יפה.
לאחר עשרים דקות אמבר ראתה מרחוק את שני הולכת היא לבשה שמלת מיני צמודה בצבע שחור עם חגורה לבנה ושרשרת לבנה וכך גם העגילים,נעליה היו נעלי עקב עם עקב קטן,אמבר רצה מהר לשני ושני רצה אל עבר אמבר,הן התחבקו חיבוק ארוך ולבסוף התנתקו והתחילו להתקדם אל עבר הקניון אשר נמצא מעבר לכביש.

רוי ראה שהן מתקדמות,הוא חיכה שילכו ויתרחקו ורק אז יצא מהסלע
הוא רץ מהר כדי לעקוב אחריהן,בכל זאת הוא רוצה לדעת מה אמבר אוהבת,כך הוא עקב אחריהן בכל הקניון עד ש….


תגובות (7)

הולה:)
חוחוחו, אני אלין ^~^
אכפת אם אני אעיר לך על כמה דברים? אני ממש רוצה לתת לך ביקורת ולשפר אותך.
אוהבת<3

08/08/2014 14:16

    אוקיי…

    08/08/2014 15:48

    ראשית, אני ממליצה לך למחוק את כל הכרת הדמויות [*הכרת דמויות מעולם לא הייתה תקינה*]. תשאירי את ההקדמה [העלילה] ותשפרי אותה. תתני פרטים נוספים שיכולים למשוך את הקורא לקרוא את הסיפור.
    לגבי הפרק, הוא קצר. ודיי נדוש. לא קורה בו כלום כמעט. תאריכי אותו, תגרמי לו להיות מעניין יותר [אפילו שמדובר בפרק ראשון].
    אל תגמרי באמצע משפט. אפילו שזה ליצירת מתח… זה פשוט לא תקין.
    מבחינה טכנית, אחרי פסיק צריך לעשות רווח.
    למשל-
    שנהב, את יותר חשובה לי. – נכון
    שנהב,את חשובה לי. – טעות
    [אחרי הפסיק- צריך רווח.]
    אל תעלבי ♥
    שבת שלום ובהצלחה לך;)

    08/08/2014 15:58

    אוקיי
    והפרק קצר כי רציתי לתת טעימה מהסיפור
    ותודה ♥
    ושבת שלום גם לך :)

    08/08/2014 16:10

    ואת גם לא צריכה את השלוש נקודות בסוף בשביל ליצור 'מתח' תסיימי בנקודה.
    אוקי שמתי לב גם שיש מקומות שדחפת פסיקים ויש מקומות שלא השתמשת בהם בכלל.
    וזה רק להבא –
    ״אלין, אני אבכה בגללך!״ – קריאה.
    ״אלין, את יותר חשובה.״ – נקודה.
    ״אלין?״ – שאלה.
    ״אלין,״ קראתי בשמה בשקט. ״את יותר חשובה.״ – פסיק ונקודה.

    08/08/2014 16:15

    אוקי,תודה רבה לכן.

    08/08/2014 20:02

תמשיכייי

12/08/2014 13:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך