אמבר זה השם שליייי פרק 1

Sunflower 23/08/2013 570 צפיות אין תגובות

סגרתי את האייפון והתחלתי ללכת למכונית , ג'קסון כבר היה במכונית והניע נכנסתי ונסענו .
הגענו אני נכנסתי לכיתה והוא המשיך לים או משהו כזה … בכיתה כולם כבר היו , חלק התארגנו להבריז (אני אחת מהם) וחלק סידרו את הדברים מהלוקר . הנחתי את התיק והתיישבתי מאט בא לידי הוא התחיל לחפור על ההברזה , השתעממתי אז אמרתי לו שאני הולכת החוצה , יצאתי וג'קסון היה שם הוא חיבק אותי , ראיתי מאחוריו ילד חיוור שאלתי מי זה ? הוא אמר שזה חבר שלו שנסע לשליחות והיום הוא בא לשיעור ניסיון בכיתה שלנו כי הם עוברים לפה בחופש . "היי איך קוראים לך ? " "הוא ענה "נייתן ",אני מודה שהוא היה חתיך הורס … חזרתי לכיתה וראיתי את לוק ולורה יושבים אם ליאו ושומעים את החפירות של מאט , ניגשתי אליהם , איך שניגשתי כולם השתתקו מאט הסמיק לורה וליאו רעדו ולוק נראה מבוהל , שאלתי בדאגה "מה קרה?" "כלום שום דבר, הכל מצוין" ענתה במהרה לורה ומאט הוסיף "למה שיקרה משהו?" "לא יודעת , איך שהגעתי השתתקתם " פתאום הבנתי שמאט מחזיק בתמונה מאחורי גבו "מה יש לך שם מאטטא?" (ככה אני לורה ובריאנה קוראות לו) "כלום " הוא הסתיר את התמונה בידו התחלתי לחשוד , אז פשוט משכתי בשליפה את התמונה מידו ומיד הצתערתי שלקחתי לו את התמונה , ירד לי במהרה החיוך מהפנים ושאלתי בדאגה "זה ג'קסון ?" דמעות נצנצו בעייני מה שהיה בתמונה זה: ג'קסון מתמזמז אם בריטני . כן בריטני החברה שלי עוד מהגן לא האמנתי שאלתי אותם מאיפה הם השיגו את זה הם אמרו שהמנהל קרא למאט אליו אז בזמן הארצאות המשעממות שלו הוא הסתכל במצלמת הבטחה וראה את ג'קסון , הוא ביקש מהמנהל לקחת את התמוננה כדאי לראות מיותר קרוב את הפרקט שהוא רוצה לביתו (סתם סיפור כיסוי ) והוא הביא לו את התמונה . לורה מילמלה שהיא כל כך מצטערת אבל כבר לא יכולתי לשמוע רצתי לשירותים נעלתי את עצמי והתחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי אף פעם לא הרגשתי בגידה וזה כל כך כאב , שמעתי שכבר התאספו מסביב לדלת בנות שרוצות לדעת מה קרה אבל לא היה לי אכפת התקשרתי לבריאנה והיא באה בסי המהירות הכנסתי אותה וסיפרתי לה הכל , שפכתי לה את הלב היית כל כך מבואסת ,היא היתה בהלם מוחלט שגמרתי , אבל היא הציעה לי לצאת החוצה ולתת כפה לג'קסון זה ישפר לך את המצב רוח היא אמרה טוב לא היה משהו אחר שהיה לי לעשות אז רצתי החוצה מצאתי אותו ליד השירותים הוא בטח שמע שאני בוכה שם ,לפני שהוא הספיק להוציא מילה נתתי לו את הכאפה של החיים שלי הוא שרפלכס נתן לי בוקס בראש התחיל לרדת לי דם בכיתי והתעלפתי .
התעוררתי בבית חולים שלידי אמי עומדת ובוכה דיברתי היא פתאום היא קרנה אותו סיפור אם אבי בריאנה היתה שם וצרחה מאושר שאני חיה , קמתי מהמיטה וביקשתי מהרופאים לצאת החוצה האחות נתנה לי כיסא גלגלים כי עדין הייתי מותשת מהמכה ראיתי שיש לי תפרים בראש הנחתי שג'קסון פתח לי את הראש כשיצאנו החוצה מצאתי את ג'קסון הוא נראה מודאג ביקשתי מהאחות להניח לנו לדבר בשקט הוא ישר פתח בהתנצלות ממושכת על המכה אבל הפסקתי אותו שאמרתי לו שלא על זה בכיתי אלה על זה שהוא בגד בי ,הקול שלי היהצרוד אבל משאריותיו צעקתי ,הוא אמר "מה פתאום שאבגוד בך?" הוצאתי את התמונה בבכי והוא הסתכל בפה פעור ומילמל אני כל כך מצטער , באמת זה פשוט קרה אני יספר לך את הסיפור המלא , בבקשה רתחתי מבפנים אבל רצית לשמוע מה יש לו להגיד אז אמרתי טוב .והוא התחיל :


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך