Pixie
מקווה שאהבתן

אנה…-2-

Pixie 12/05/2014 584 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתן

אנה חייכה אליו וסיימה לנקות את המטבח, היא הגישה לו את המפתח ולקחה את הכסף מידו הרכה, היא יצאה לכיוון המכונית שחיכתה לה "נו אנה כמה כסף?" אנה ספרה באיטיות את הכסף וענתה תשובה מהוססת "500" הוא חייך, לקח חצי והוריד אותה בבית.
אנה נכנסה לביתה ולקחה את הכדור הכתום בדרך לכיור מלמלה לעצמה "ורוד לבוקר כתום לצהריים צהוב לערב" היא לגמה את המים במהירות ובלעה את הכדור המבחיל, ולאחר מכן הלכה למראה לבדוק אם היא באמת רזתה כמו שכתוב על חבילת הכדורים, העצמות שלה בלטו מכל מקום כמעט, היא נראתה כמו שלד אבל עדיין בחנה פינות קטנות שנראו לה לא מושלמות עדיין "הכל למען היופי" מלמלה והלכה לישון.
אנה קמה במהירות מהסיוט שתקף אותה "אני כועס עלייך" אמרה הדמות השחורה, אנה הרגישה חסרת אונים מסביב כולם צחקו, היא בכתה וקיללה בשקט את היום שהכירה אותו.
הטלפון צילצל ואנה רטנה וענתה בקול עצבני "הלו?" הקול השני היה מוכר, מוכר מידי "אני אוהב אותך אנה, אל תהרסי את זה, תפסיקי להרחיק מעצמך אנשים" היא חייכה חיוך קטן ודמעות יצאו מעינייה החומות "אנה, את בוכה?" שאל ואז הוסיף "העיניים שלך תמיד מביעות רגשות, אני מתגעגע לזה" היא בכתה, פרקה את כל העוול שישב עליה ב3 חודשים האחרונים וענתה חלושות "אני אוהבת אותך נתי" הטלפון התנתק היא פתחה את הדלת וחיבקה אותו.


תגובות (1)

תמשיכי:))))))

12/05/2014 20:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך