אני ירח-פרק 6

time machine123 29/05/2018 434 צפיות אין תגובות

ירח הביטה בה כלא מאמינה למה שלפיד אמרה לו, היא בסך הכול רצתה להגשים חלום שהיא כל כך רצתה שיתגשם.

" אני לא מבינה , לך מותר ולי אסור? אני בסך הכול רוצה להגשים את החלום שלי. אני מבינה שהייתה התחלה די גרועה ושדחפת אותי לבריכה, אנחנו יכולות להתחיל דף חדש ולהיות חברות. " ניסתה ירח להיות נחמדה.

" הדבר היחיד שאת צריכה לעשות עכשיו זה לצאת מהרחבה הזאת לתמיד. הרחבה הזאת מיועדת רק לטובים יותר. את מתרצת תירוצים כדי להישאר קרובה לחבר שלי אבל אני לא אתן לך את התענוג." הוסיפה לפיד בעצבנות.

" עידן לא מוצא חן בעיניי , אני כאן בשביל הגשמת חלום. את מאוד טועה. דווקא הבהרתי לו טוב שאני והוא רק ידידים. " אמרה ירח במחאה.

" אה , יופי ובגלל זה הוא הציל אותך? אני ראיתי טוב בעיניים שלי איך הוא מסתכל עלייך, ותאמיני שתתחרטי על כך שאת מתעסקת עם הנערה הלא נכונה. אני ועידן מלכי הרחבה. אז כדאי ללכת מפה כמה שיותר מהר. ולא את תסבלי." קראה לפיד בחיוך מתגרה.

" אני לא מבינה , בסך הכול היו לי כוונות מאוד טובות , אני מצטערת אם חשבת בכלל שביני לעידן יכול להיות משהו.. חבל שאת לא מאמינה לי. " הוסיפה ירח בחיוך נבוך ובדיוק כשפנתה ללכת לדרכה , עידן עצר אותה וביקש ממנה שתישאר כמה דקות.

" לפיד , למה את לא נותנת לירח להחליק, זה גם מקומה. תראי , אני מבין שאת כועסת. על מה? על שהאמנת שקורים דברים ביני לבין ירח? אני חוזר ואומר, שאני וירח ידידים. אם תרצי , אני וירח יכולים להתרחק עוד קצת. אנחנו צריכים אחת כמוה בקבוצה. " אמר עידן וחייך אל ירח.

" מה? עידן , אתה מדבר ברצינות? אתה השתגעת לגמרי! לצרף את הילדה הזאת לקבוצה שלנו? לא יקום ולא יהיה. כל עוד אני שולטת ברחבה , אף אחת , תקשיב אליי טוב אף אחת לא תיקח את הרחבה לה אני שייכת . " אמרה לפיד בקול שבור והלכה משם בבכי.

עידן הביט בירח ממושכות. ירח לא ידעה מה לעשות. זאת הייתה הפעם הראשונה שעידן ולפיד רבו מולה.

" אני מצטערת , עידן. מה אני יכולה לעשות בשביל לתקן את המצב? תשמע , אני הבנתי שהיא כועסת אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך. תראה , אני יודעת שזאת החברה שלך שחושבת שהמקום הזה שלה, המקום הזה שייך לכולם. אז למה היא עצבנית עליי מהרגע הראשון שהיא ראתה אותי?" לא הבינה ירח ודרשה מעידן הסבר.

" זה בסדר, אני מבין. אבל הפעם לפיד קצת הרחיקה לכת , זאת הפעם הראשונה שאנחנו רבים חזק ככה. היא תירגע קצת . תשתה מיים קרים ותשכח בכלל שהיא כעסה עליי. אני יודע שהיא רוצה להיות טובה ביותר בהכול. אבל פשוט לפעמים היא שתלטנית מדיי." אמר עידן וחייך אל ירח.

" אפשר לחבק אותך , אם את מסכימה?" שאל עידן בביישנות וחייך.

" אל תגיד לי , שאתה הנער הכי מקובל בבית הספר, עידן מסמיק כולו. אל תספר לי סיפורים . אני גמרתי להסתבך איתך , יודע? מספיק לי לדעת שחברה שלך בטוחה שקורה בינינו משהו.." הוסיפה ירח במבוכה.

" ואת , את לא שמה לב שהצלתי אותך ומאז אני לא יודע מה קורה לי. אני לא מפסיק לחשוב עלייך. תגידי , איך את לא רואה את זה?" שאל אותה והתקרב אליה.

" אה , אל תגיד לי שאתה מאוהב במישהי, במי אתה באמת מאוהב? נו , אתה לא תגיד לי? " שאלה ירח בסקרנות.

" את עוד שואלת במי? ירח , זה כל כך ברור שבינינו קורה משהו חזק ואנחנו לא יכולים להכחיש את מה שאנחנו מרגישים. למה את מנסה להתחמק?" שאל עידן בעצבנות ולפני שהיא בכלל הספיקה להבין מה קרה שם.

הוא הלך והשאיר אותה לבדה. ירח לא רצתה להודות שאכן קורה לה משהו עם עידן.

לפיד רתחה מזעם , הלכה לשבת על הספסל , היא חשבה על כל מה שקרה לה בזמן האחרון עם עידן, הריבים איתו היו חזקים יותר מהרגיל.

כאב לה לגלות שבכל יום שעובר, היא הבינה שהדברים פחות מסתדרים בינה לבין עידן.

עידן ניגש אליה לראות מה קרה לה ולמה היא כועסת.

" לפיד , אם יש משהו שמפריע לי לראות זה איך את מתייחסת לירח! כבר היא הגיעה והנה את רוצה למנוע ממנה להגשים חלום ישן שלה. אני לא אתן לך להרוס לירח את ההזדמנות היחידה שניתנה לה , היא תהיה בקבוצה שלך גם אם לא תרצי. " אמר עידן בתוקפנות.

" אה, זה מה שאתה אומר לי בעצם? שהילדה הזאת תהיה בקבוצה שלנו? אני מזכירה לך , עידן שאני ואתה מלכי הרחבה ושום ילדה מאיזו עיר נידחת לא תשנה את העובדה שאנחנו הטובים ביותר בזירת ההחלקה וכך יימשך." קבעה לפיד .

" אנחנו מסכימים לגבי כך שאני ואת נישאר לתמיד להיות מלכי הרחבה. את צריכה לדעת דבר אחד- אם זאת הרחבה שלנו, אז זאת יכולה להיות הרחבה של ירח. אני אומר לך , לפיד, אני רוצה שהיא תהיה בקבוצה שלנו." הוסיף עידן בהחלטיות.

" אם אתה רוצה אותה בקבוצה שלנו, אתה צריך להבטיח לי שאתה תתרחק ממנה , אני ואתה נועדנו להיות ביחד. " הוסיפה לפיד בהחלטיות.

" אז זה אומר שאנחנו חוזרים להיות ביחד?" שאל עידן בקול מקווה.

" כן , עידן . אני ואתה צריכים להיות ביחד. תבטיח לי שאף פעם לא ניפרד. אפילו לא בגלל ירח." אמרה לפיד בביטחון.

" אני עידן מבטיח לא לעזוב אותך יותר , לפיד!" אמר עידן וחייך אליה.

לפיד התקרבה אליו והדביקה נשיקה ארוכה על שפתיו.

ירח שבמקרה עברה שם , עקבה בסתר אחריהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך