אני לא רציתי אבל הם הכריחו אותי

01/07/2017 575 צפיות תגובה אחת

סנטה בת ה16 עוברת לארץ אחרת ולעיר אחרת היא מתחילה חיים חדשים עם אמה קלרה ואביה סטיב.
סנטה עוברת לתיכון לוואל (פנימיה) יוקרתי
להורייה אין כסף לכן הדרך היחידה שלה להיכנס לבית הספר הוא מלגה היא מקבלת אותה.
סנטה בטוחה שישלו אותה וייפלאו אותה כיוון שלהורייה אין כסף והיא על מלגה היא עוברת לכיתה י'4 "הצד האפל של בית הספר" כפי שכולם מכנים את הכיתה הזאת כולם בטוחים שהם נוראים.
שסנטה מגלה שהיא בכיתה י'4 היא לא יודעת מה נפל עלייה מרוב צער אך להפתעתה היא מגלה שהם לא כל כך נוראים כפי שכולם חושבים סנטה היא מגלה חברים אמיצים שלא יהססו לעזור לה וגם לומדת מהי חברות אמיתית וכנה
וגם מכירה אהבה חדשה אך אל עבר האושר הזה היא נאלצת לעבור מכשולים סכנות וסודות רבים.
האם סנטה תצליח לעבור את כל המכשולים שמצפים לה?
האם סנטה תצליח להשתלב בכיתה הנוראית הזאת שכולם לא אוהבים?
ואהם סנטה תבין סוף סוף מהי חשיבותה הגדולה של אחדות?…


תגובות (1)

אם זו הקדמה הרעיון יפה מאוד, ונשמע כמו משהו ששווה להמשיך. כמה דברים שהפריעו : א. כתיבה בזמן הווה- משהו שבאופן אישי לא חביב עליי, לשיקולך. ב. אין כאן שום תיאורים- כשמתרגמים מחשבות כתיבה לרוב כדאי לתאר יותר מהניסוחים הפשוטים שעולים לנו לראש כדיי ליצור מאין אוויר שהיא לא שיחה בוואטסאפ או שיחה, אלה ספרות. ג. השם- אני ממליצה לך לשנות למשהו שמושך יותר עיניין (בכנות- אני נכנסתי כיוון שהיה לי ברור שמדובר בכותבת חדשה באתר ואני אוהבת סיפורים של רשומים חדשים). אני ממליצה לך לשנות את השם למשהו יותר מושך עין ומסקרן. כמובן שהכל בגדר המלצה. מחכה להמשך ובהצלחה! 3> :)

01/07/2017 23:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך