זאת שיודעת
אין לי בעיה שתכתבו לי את הדעה שלכם. רוצים לשלוח אלי משהו כל דבר אפילו דעה או בקשה או רצון לשתף ולעזור בטיפים שאני כותבת אז תשלחו לי הודעה :)

טיפ ראשון בכתיבת סיפור!

זאת שיודעת 06/12/2014 533 צפיות 3 תגובות
אין לי בעיה שתכתבו לי את הדעה שלכם. רוצים לשלוח אלי משהו כל דבר אפילו דעה או בקשה או רצון לשתף ולעזור בטיפים שאני כותבת אז תשלחו לי הודעה :)

אין הרבה אנשים שיודעים לכתוב שבאים והסיפור מוכן להם בראש יש כאלה אבל לא הרבה.
אז הכי חשוב זה להתחיל בכלל את הסיפור ואיך עושים את זה?
תכתבו תקציר של מה שאתם רוצים לכתוב עליו על דף. תראו אם צריך להוסיף משהו או להוריד בכלל.
יש כאלה שכותבים סיפור ומוסיפים את הרגשות שלהם באותו רגע ואפילו בכלל אז תשלבו את זה גם כי רגשות יכולים לגרום לצד השני שקורא להיתחבר אל הסיפור שלכם.
אתם יכולים גם לכתוב על דף את כל הרעיונות שעולים לכם לראש ואז תיצרו ממנו סיפור. כמו שמש אסוציאציות.
או שפשוט תכתבו סיפור שבא לכם באותו רגע. אבל לא כולם יכולים לעשות את זה.. יש כאלה שיכולים להתקשות.
לא כתבתי לכם את הטיפ לכותרת ראשון כי בכל זאת הרוב מתחילים את הסיפור ואז כותבים את הכותרת.
אני באמת מצטערת אם אולי יהיה לי שגיאת כתיב כי זה יכול לקרות לכולם גם לאלה שאין להם אף פעם..


תגובות (3)

תודה על הטיפ

06/12/2014 19:49

תודה לך, אבל אני לא כותבת בצורה כזו.
אני כותבת מתוך איזה רעיון שמגיע מתוך התת מודע שלי, או התחושות שלי באותו הרגע, וזה זורם לי בצורה אמנותית לרוב, עם דימויים ומטאפורות ובלה בלה בלה.
זו השיטה שלי:)
העלאת*
זה הציק לי אז תיקנתי.

06/12/2014 20:03

    יש לי התעלמות משגיאות כתיב בבית ספר ;)
    יש כאלה שזה בא להם באותו רגע אבל תחשבי על זה שיש כאלה שנתקעים אבל רוצים לכתוב משהו.
    יש לי חברה שזה בא לה בקלות בעוד שאני צריכה לחשוב הרבה בגלל זה התחלתי לנסות שיטות חדשות שחלקן עבדו וחלקן לא.
    אבל אני באמת מודה לך על התגובה. :)

    06/12/2014 23:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך