מאי8866
איך יצא לי? תגידו באמת את מה שאתם חושבים. אתם בטוחים שכדאי לי להמשיך?
נ.ב.-יש חלק לפני זה, כדאי לכם לצפות בו. הוא נקרא : "אנשי האבן" . זה לא חובה פשוט שתבינו מה קורה שמה וזה.

אנשי האבן פרק 1

מאי8866 11/12/2012 655 צפיות 7 תגובות
איך יצא לי? תגידו באמת את מה שאתם חושבים. אתם בטוחים שכדאי לי להמשיך?
נ.ב.-יש חלק לפני זה, כדאי לכם לצפות בו. הוא נקרא : "אנשי האבן" . זה לא חובה פשוט שתבינו מה קורה שמה וזה.

היא, הלא היא רוני, ישבה בחדרה ומדדה תלבושת. לכבוד יום ההולדת לחברתה הטובה ביותר התכוננה לנסוע אל הים. כעת קיץ, מותר לצאת מן העיר וכמו כן מותר להתרחץ בים. הים היה במרחק של 50 ק"מ נסיעה.
"מה את עושה, בובה?" שאלה אימא כשנכנסה לחדרה של ביתה.
"הכל בסדר, אימא," אמרה רוני, "אבל אני צריכה את העזרה שלך. מה עדיף," היא הרימה שמלה פשוטה בצבע תכלת עם עיגולים שחורים, ושמלה מהודרת אדומה, "זה או זה?"
"המהודרת, כמובן." אמרה האם. "האם מותר לי לשאול, לאן את נוסעת?"
"לים, אימא." ענתה רוני בשקט.
היא כבר חזתה את התגובה של אימא שלה.
"מה?!" נשמעה צרחה איומה. "לאן את נוסעת?!"
"אני לא אתקרב למים, מבטיחה," התחנפה רוני וחיבקה את אימה.
לאימא לקח די הרבה זמן לעכל את הידיעה.
"את רצינית?!" שאלה לבסוף.
"אמא, בבקשה, אני מתחננת…" מלמלה רוני.
"שום ים!!!" צרחה אימה. "בים יש לחות, יש קצף של גלים, ואתם בטח תעשו מלחמות מים, ו… לא. שום ים!"
לא משנה כמה רוני בכתה והתחננה, אימה לא הסכימה לה לצאת. היא פשוט ננעלה.
לאחר כשעה, אימא הודיעה שהיא הולכת 'לעצום עין לרגע'. רוני כל כך כעסה שלא היה לה אכפת. למה אמא לא מוכנה לתת לה לצאת? למה היא לא יכולה להיות טיפה חופשייה?!
זהו זה.
היא החליטה לפעול לבד. היא חיכתה שאימא שלה תירדם, ואז התגנבה אל החלון, זינקה דרכו לחצר, קפצה מעל השער והחלה להתקדם לעבר חברתה. על מיטתה השאירה פתק:
"לאימא היקרה,
אני אוהבת אותך, ואת יודעת את זה. אני לא רוצה שנריב, אני רק רוצה לצאת לבלות.
אני רוצה להיות חופשייה. אני אחזור בשמונה. מקווה שתביני,
רוני (-:


תגובות (7)

בהחלט להמשיך! האמא הזאת דורשת מכות! ורוני חמודה. נחמד שהיא החליטה לפעול לבד.
יש לך כתיבה ממש טובה! D:
מחכה להמשך :)

11/12/2012 01:14

ואוו. מתח.
ממש יפה!
אהבתי! מחכה להמשך! :)
(ואגב, עצה קטנה, אל תמשיכי את הסיפורים (בהמשכים) *יותר מדי מהר*, לא דקה אחר דקה. כי פשוט, לדעתי ובשבילי, זה יותר מדי מהיר. אני אוהבת להרגיש ולחשוב על המתח שבפרק, ואם את ישר ממשיכה עם עוד פרק, את מגלה לי ככה את התשובות לשאלות שלי שנמצאות בראש. תמשיכי כמובן, אבל לא יותר מדי מהר.. מקווה שלא נעלבת, כי זו לא כוונתי בכלל! וזוהי רק הדעה שלי)
בכל מקרה, את כתבת יפהייפה ביותר! :) יום טוב שיהייה לך ♥

11/12/2012 01:16

ללוסי, את האמת שהאמא עשתה את זה מתוך אהבה ובהמשך את תביני למה אני מתכוונת,
ול'אנונימיT': אני אקח לתשומת ליבי. אני לא נעלבת! את האמת שציפיתי לתגובות הרבה יותר רעות…

11/12/2012 01:21

ציפית לתגובות הרבה יותר רעות?!
מה פתאום!!
הכתיבה שלך מקסימה והסיפור מרתק!
ושמחה שלא נעלבת :)

11/12/2012 01:28

ל'אנונימי', כן, ציפיתי להרבה יותר גרוע כי מעולם לא הראתי את הסיפורים האלה לאף אחד חוץ מהמשפחה, ומשפחה יכולה גם לשקר…

11/12/2012 01:30

חח צודקת בקשר לקטע שמשפחה יכולה לשקר.. חויתי את זה המווון.. :\
וקוראים לי רוז, אגב.. :)
אבל היי, כנראה שהמשפחה שלך לא שיקרה! עובדה, יש לך תגובות יפות! (ולא רק על הסיפור הזה!) D:

11/12/2012 01:43

( – :

11/12/2012 01:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך