וניל עוגיות
תודה :))

אפס- הקדמה והרשמה (חדשה אשמח לביקורת:))

וניל עוגיות 03/11/2014 913 צפיות 17 תגובות
תודה :))

אפס-

הקדמה-

אפס היא נקודת התחלה, המקום שממנו הכל קורה, מתחיל ומתפתח.
התחלה של קול או תנועה, רגע של התעלות לפני שהכל מתפוצץ או צומח.
מקום שממנו אי אפשר לרדת, רק לעלות.
שם. בנקודה הנמוכה הזו וגם הגבוהה הזו את יכול לגלות עם אתה יכול להתמודד עם דברים.
זה לפחות מה שאמרו לי בעבר, פעם האמנתי בזה, שאפתי לעלות מהאפס ולצמוח, למצוא את עצמי סוף-סוף. אבל אחרי שהגעתי לשם, ל'אפס' גיליתי שהכל שם שונה, הרבה יותר שונה ממה שחשבתי…
שמי הוא אנאיס, אני בת 17.
לפני חודש סבתא שלי הודיעה לי שאני עוברת לגור באפס, פנימייה לנוער עברייני.

הרשמה-
אני צריכה כמה בנים ובנות שיהיו חברים של אנאיס ויהיו גם באפס.

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:(למה הוא הגיעה לאפס(בלי מיקרי רצח וכאלה)
משהו נוסף:

בבקשה תרשמו ותעקבו אחרי הסיפור שלי, אני רוצה ללמוד פה כמה שיותר ובגלל זה באתי לאתר הזה. בכל מקרה תודה מראש:)


תגובות (17)

נשמע נחמד! אני אנסה לעקוב :)
שם: קאיה סיקוב
גיל: 15
מראה: שיער חום יחסית בהיר, בצבע עשיר כזה. מגיע בערך 10 סנטימטרים אחרי הכתפיים. עיינים אפורות-חומות, שמשום מה לרוב מדמים אותם לבוץ. אף שקצהו עולה למעלה, רוסי כזה. לסת עשינה אך מרובעת- מרמזת עם מוצא יותר מערבי- בלארוס או אוקראינה, אולי אפילו פולין. היא רזה וגבוהה,רגליים דקות, כתפיים צנומות. אצבעות ממוצעות, וחיוך יפיפה.
אופי: זורמת ומצחיקה, לפעמים מבליגה דברים יותר מידי, עוקבת אחרי טרנדים, ענקית סגכול מה שקשור למוזיקה, אכפת לה מהמראה שלה, מצבי רוח משתנים במהירות. בעלת רעיונות יצירתיים.
רקע: היא נקלעה לסיטואציה הלא נכונה בזמן הלא נכון, כמה מחבריה הבריחו כמה דברים לא חוקיים, ובדיוק באותו הרגע היא באה להסביר להם שהגיע הזמן להפסיק, אבל הם השאירו את הסמים אצלה והזמינו משטרה…
משהו נוסף- אין
מקווה שזה בסדר :)

03/11/2014 19:03

שם: קסנדרה (קס)
גיל: לבחירתך
מראה: שיער שחור עם שני פסים לבנים בחלק הקדמי ביותר של השיער, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, גבות מכווצות מעט ולא דקות, קימורים, משקל נורמלי, שפתיים ורודות וכמעט אדומות.
אופי: עקשנית, לוחמנית, חשדנית, מצחיקה, חדת הבחנה,מסודרת, מרדנית, מעשית, היא כל הזמן שוכחת שיחות ודברים דומים אך יש לה זיכרון צילומי בנוגע לכל מה שהיא רואה. היא לא אוהבת להיות במרכז תשומת הלב אבל היא לא נחבאת על הכלים, היא מהאנשים הנמוכים עם האופי של האנשים הגבוהים, לעולם לא מורידה את ראשה מול אף אדם, כנה.
רקע: היא מעולם לא אהבה את המערכת במיוחד, בין עם זה דורש הפגנה או מחאה שקטה במשרד כל עוד זה מתאים לעקרונותיה היא תהיה שם ותילחם על זכויותיה. הגישה הזו לא הביאה אותה רחוק, מסילוק מבית הספר למחוננים לסילוק מבית ספר עירוני רגיל וסילוק מעוד 3 ספרים בשנה אחת בלבד (היא סופרת) לא נראה שהמצב הולך להפוך טוב יותר בזמן הקרוב. ואז הכל החל לרדת במהירות האור, סבא האהוב שהיה האדם היחיד במשפחתה שבאת אהבה וכיבדה נפטר והכל פשוט התמוטט. אבא שלה החל לשתות שוב, ואמה מעולם לא הייתה בבית הרבה גם כך. היא מצאה את עצמה מוקפת בחלל של בדידות שחנק אותה בפנים, היא הייתה חייבת לברוח. וזה מה שהיא עשתה, היא ברחה ולמשך מספר שבועות אדם לא שמע ממנה ואדם לא ראה ממנה (היא ידעה היטב איך להיעלם), אבל אז חשבון קטן במכולת חשף אותה. אמה נתנה לה את הנאום המלא ואמרה שהתנהגות כזו בהחלט לא מתקבלת על הדעת, אבל שמכאך המצב יכול רק להשתפר. שהיא הגיע לנקודת האפס.

מקווה שאהבת :)
(ואם תצטרכי עוד דמויות אני פה :) )

03/11/2014 19:15

    הוספה למראה: יש לה משקפיים עבים ושחורים, לובשת הרבה שרשראות, יש לה חמישה עגילים בצד אחד ושישה בצד השני, יש לה קעקוע קטן על מפרק היד שבו כתוב "every man is an island", היא מטורפת על מעילים. יש לה אלפי מעילים שהיא לובשת לאירועים שונים וביום יום, היא שונאת את הצבע וורוד. ויש לה עיניים אפורות בגוון בהיר במיוחד עם קן שחור בולט במיוחד קצה העיניים.

    03/11/2014 19:46

נשמע בשבילי מאוד מעניין! יאלה אני אומרת
שם: אוולין בזרוב
גיל: 16
מראה: שיער ג'ינג'י' בהיר מאוד,נו משהוא אם תוספת חום.היא ילדה נמוכה,מגיע בערך עד הכתפיים. עיניים אפורות-חומות.יש לה פנים חמודות כמו לבובה.היא רזה
הרגליים ארוכות,וכפות רגליים קטנות.
אופי:היא ילדה מאוד ביישנית ,קשה לה למצוא חברים,אבל יש לה נשמה טובת לב.היא לא קרציה,אוהבת צעצועים רכים,אוהבת לקרוא ספרים ולצייר.יש לה תמיד מצב רוח טוב,היא כימאת ולא בוכה..היא תמיד מוכנה לעזור לחברות שלה בסיטואציה קשה.
רקע:כי שהיא הייתה קטנה ההורים שלה מתו ממחלה מאוד קשה ומאז היא נשארה לבד בלי הורים.ואז לאחר מכן לקחה אותה משפחה שרק האב המשפחה כיבד אותה,אבל האם והשני הילדים שלה לא סבלו אותה כל הזמן נתנו לה עבודה מאוד קשה כל יום,היא עבדה יום ולילה,היא סבלה כל הימים האלה..וככה זה המשיך עד גיל 11.היא ברחה מהבית ולקחו אותה לפנימייה כדי שהיא תגדל שם ותלמד
ולא היו לה שם חברים, והיא ניסתה לדבר איתם אבל הם כל הזמן דחפו אותה לפינה.אז היא התחילה להיות ילדה בלי הערה…
נוסף-אין לי
מקווה שאת תיכתבי את הסיפור בקרוב D:

03/11/2014 19:32

    (אם תצטרכי עזרה אני פו :) )

    03/11/2014 19:35

שם: ברוקלין
גיל: 17
מראה שיער חום די, כמו שוקולד מריר, לי-חלק עד למותנייה הצרות, שפתיים עבות בעלות צורה משורטטת וצרות וצבען אדום בטבעי , שיניים ישרות וצחורות, עור שזוף, עיינים בצורה מעט חתוליות, צבען אפור טורכיז בהיר ויש בהן פס שכמעט גובל בלבן, לעייניה יש הרבה צבעים וצבען לא ברור כלומר הוא נע כזה כמו שכתבתי מקודם, אפור, טורכיז לבן ואף גם תכלת, ניתן להרהר על זה שעות. יש עצמות לחיים גבוהות, עורה חלק, גופה בצורת שעון חול וכל בגד יבליט את קימוריה. יש לה שתי גומות עמוקןת בלחיים שמעניקות לה מראה מעט ילדותי לעומת צורך הלבוש והאיפור שלה. ריסייה צופפים ארוכים ושחורים. היא לרוב תלבש שמלות קצרות וצמודות שלקראת סופם מעט יתנפחן בעלות כתםיות דקות כמו בגופיה ותענוד הרבה תכשיטים, היא תתאפר באיפור עדין אך מושך. אפה קטן וסולד. היא יפה מאוד אך היא לא מיחסת לזה חשיבות רבה, למרות שיש לזה פלוס והיא מודעת לזה.
אופי: היא מאוד חשדנית וזה מה שיגרום לה לחשוד בכל מי שחדש וינסה לפלוש לטריטוריה שלה. היא מאוד אבל מאוד סקרנית ואם מסתירים ממנה משהו הוא לא תוותר עד שתגלה מה זה. היא נחושה בדעתה ולעולם לא תשנה את דעתה בגלל מישהו, יש לה חוש הומור והיא בכלל שנונה גם כשהיא עצובה ובדרך כלל כשהיא עצבנית היא תדבר בסארקיסטיות. היא אוהבת לחלק פקודות אך גם אוהבת לפעול בעיקר עם זה פעילויות עם אדרנלין. היא פלרטטנית ובכלל הביטחון שלה גבוה מה שמעניק לה מעמד חברתי די טוב למרות שהיא לא מייחסת לזה חשיבות. היא חדת הבחנה אך לא זהירה בעליל. היא פזיזה מאוד ולא תמיד תחשוב על כל צעד שהיא עושה. היא לא נפתחת בקלות, כלומר קשה מאוד לדעת מה מסתתר מאחורי הבחורה היפה, הפלרטטנית והצינית. ומה שבאמת מסתתר זה שהיא די רגישה וחסרת ביטחון במקצת. היא מורדת, ותמיד תמצא על מה למרוד, היא סוחפת איתה אנשים ובכלל הצד החזק שלה זה נאומים. היא לא מפחדת להיכנס לויכוח נגד מי שחזק ממנה וזה מה שבעצם גורמם חבנים לאוהב אותה. היא לא תשב בשקט נגד דברים הנוגדים לעקרונותיה. היא לא יודעת לרסן את עצמה ולכן היא מוצאת את עצמה נכלאת לריבים, עונשים, ומחאות לרוב. אם היא עצבנית לרוב ימצאו אותה מנקה משהו באובססיביות עד שלסוף תתפרק, תצעק או תשבור משהו ולבסוף כמובן תבכה. היא לא נוהגת לבכות מול כולם, היא לא מרבה להראות את החולשות שלה.
רקע: היא באה ממשפחה בעלת אם חד הורית וחמישה ילדים. לא היה להם כסף ועיצבן אותה שרק המעמדים הגבוהים יכולים לחיות באושר כי יש להם כסף. אז יום אחד היא פשוט עשתה מחאה מול בניין הערייה, מה שגרם לך שהיא ישבה יום בכלא. זה לא עצר אותה ואז היא החליטה לגנוב אוכל ותכשיטים יקרים מאוד בשביל שיהיה למשפחתה אוכל. לבסוף, מצאו אותה גונבת ועצרו אותה. היא התחילה לעשות בלגן ומהומה במשטרה והחליטה לנאום כמה שזה לא פייר. בסוף, הם החליטו להביא אותה לפנימיה מכיוון שהייתה צעירה מדי בשביל מאסר.
מקווה שזה בסדר.

03/11/2014 19:36

אין בנים?
שם: אוושן ברנדי
גיל: 18
מראה: לסת מרובעת, מעט גרגרת, גבוה ומעט שרירי… הוא כזה מוצק. שיער שחור מבולגן מעט, יש לו מעט זיפים, עורו די חיוור, שפתיים רחבות וחיוכו רחב ושיניונישרות ולבנות. עיינים ירוקות כהות וריסים ארוכים ושחורים.
אופי: טיפוס חברותי, הוא מתחבר מהר ומיד אחרי שידברו איתו ירגישו הרגשה שעליו אפשר לסמוך. הוא חייכן לרוב ויודע איך לשלוט בכעסיהם של חבריו ותמיד ירגיע ויפריד ריבים. הוא שנון וחכם, יחשוב כמה פעמים לפני שיעשה משהו, הוא מרסן את כעסו כמעט תמיד אך אם הוא כועס זה כנראה באמת רע. הוא תמיד יקבל בברכה אנשים חדשים באפס, הוא חביב על כולם, הוא ספורטיבי מאוד, וכמעט תמיד רגוע ושלו. הוא יגן על חבריומולעולםמלא ישאיר אנשים מאחור. הוא כמו מנהיג מלידה אבל לא באמת יציע את עצמו להנהיג או לא יחלק פקודות. הוא שנון ותמיד יצחיק אנשים שמצב רוחם לא מרומם.
רקע: הוא לא יספר את זה לאף אחד, רק למי שבאמת באמת קרוב אליו, אבל בגיל צעיר הוא התמכר לאכוהול והוא נשלח למקום הזה כי הוריו התביישו בו וכעסו עליו במקום לעזור לו, מה שעד היום נשאר כמו םצע פתוח בשבילו. כמובן שעכשיו הוא לא שותה ואך נגד זה ממש.

03/11/2014 19:47

והנה דמות של בן…
שם: אוון גרין
גיל: 16,17,18 לבחירתך.
מראה: שיער חום פרוע מאד, עיניים ירוקות בוהקות וחמות, לא שרירי במיוחד אבל נאה, חיוור, שפתיו רחבות אך דקות, עצמות לחיים בולטות מעט וגבוהות, חיוך שובב עם גובה אחת בצד ימין, משתמש הרבה בצעיפים וכובעים,יש לו מין מראה מסתורי שגורם סקרנות לאנשים שרואים אותו.
אופי: הוא ליצן. אבל לא במובן הילדותי והמעצבן, הוא מצחיק וחביב,שנון, טוב לב ונחמד. לא משנה באיזה מצב רוח אתה הוא יגרום לך לצחוק, לחייך, ולהרגיש טוב יותר בנוגע לעצמך. הוא מכנה את זה "הכישרון הסודי שלו", ו"הנשק הכי חזק ביקום.". הוא סקרן ומסתורי, פיקח אבל הוא לא מתמיד. הוא לא אחראי במיוחד ותמיד מאחר להכל.
רקע: הוא מעולם לא פגש את אביו ואימו היא לא אדם יציב במיוחד. הוא מעולם לא ראה אותה ללא משקה ביד, או סיגריה, והחברים שלה לא עוזרים. כל שבוע היה בחור חדש שעזב אחרי לילה אחד איתה ואמרו לו "נתראה אחר כך ילד" אבל אף פעם לא חזרו. בבית הספר הציקו לו וקראו לאמא שלו זונה, אבל הוא הצליח לשמור על רוחו המרוממת, הוא הצליח לשמור על היותו הוא עצמו עד אותו יום נורא ב-16 באפריל. הוא ואמו היו בטיול הראשון שלהם מזה הרבה זמן שבו הם יכלו להיות רק שניהם, בטבע וליהנות. הם ישנו באוהל והכל נראה לו כמו חלום ילדות שאולי סוף סוף ייקרה, אבל אז ב-16 באפריל, ביום האחרון לטיולם היא הודיע לו שהיא משאירה אותו שם, ועוזבת, כדי לראות את העולם. הוא לא האמין שאמו תאמר דבר כזה, האם היא התחילה לקחת סמים? חשב לעצמו, אבל דבר לא עזר, הוא ראה שחפציה כבר ארוזים באוהל ואז היא פשוט הלכה. עזבה אותו באמצע סוף העולם.
סבתו השמרנית מצאה אותו אחרי שבוע שבו היה לחלוטין לבד, ללא דבר שייקרא לו שלו והבינה שמפה הוא לא יכול להיות גרוע יותר, שעכשיו הוא באמת אפס. אפס בלי הורים, ונטייה להתמכרות לאלכוהול. ושלחה אותו לשם, למקום שבו כולם אפסים.

03/11/2014 20:03

תודה לכל מי שנרשם באמת שזה מעודד ממש^^ עד שני בנים ואני אתחיל את הפרק הראשון:)

03/11/2014 20:11

שם: ארתור
גיל: 16 17 18 לבחירתך
מראה: שיער שטני על גבול הבלונדיני, עיניים כחולות ירוקות, שזוף אבל רק מעט, לסת קשיחה ומעט מרובעת, פנים מעט שדוניים. אוהב להתלבש בסגנון מעט וינטג' כזה, עם שלייקס ודברים דומים.
אופי: הוא מסוגר מעט, אבל ברגע שבאמת מכירים אותו הוא נדיב וטוב לב. הוא נאמן, אך חשדן, הוא לא סבלני במיוחד, הוא פיקח אך חמום מוח, שנון, אחראי, סקרן, במצבים מסוימים הוא יכול להיות פלרטטן.
רקע: הוא שנא את בתי האומנה. אמרו לו ששני הוריו נהרגו בשריפה, אבל מה שגילה כשהיה בן עשר היה שלא רק שמתו בשריפה אלא שמתו בשריפה בהציתו בעצמם כדי להרוג משפחה נורמלית לחלוטין. מאז רדפו אותו המחשבות על המשפחה התמימה שהוריו לקחו איתם. המחשבות האלא לא נתנו לו לישון, לאכול לחיות כבן אדם ואז הוא לא יכל לסבול את זה יותר, הוא ניסה למות. והוא כמעט הצליח עם לא האומנת חסרת הבושה הזו שהצילה אותו. היא החליטה שזה לא מקום שיעזרו לו בו יותר, ושלחה אותו לשם אל האפסים.

03/11/2014 20:30

    זה לא מקום של אפסים ><
    פשוט מתחילים שם מחדש, מאפס!

    03/11/2014 20:58

שם: יאן
גיל: 17
מראה: שיער שמגיע קצת אחרי האוזניים, בצבע חום כהה, די שזוף, גומות בלחיים, גבוה, עצמות לחיים בולטות וגבוהות, שפתיים די עבות ורחבות, עיינים כחולות כים די ארוכות וממש מעט קטנות. שיניים לבנות וישרות, קעקוע של נחש על זרועו השרירית והימנית, עגיל באוזן אחת. ילבש בדרך כלל חולצות צמודות אשר מדגישות את שרירי בטנו ומכנסי ג'ינס יורקתיים.
אופי: הוא לא חברותי כלל. הוא עוקצני וחשדן. הוא ציני ומתרגז בקלות רבה. הוא פלרטטן ורודף שמלות. אבל הוא גם חכם ושנון ומי שזוכה להכיר אותו מגלה שהוא יודע לעזור ודווקא אוהב לעזור והוא די חברותי. הוא לעולם לא יתחברצלמי שדעותיו נוגדות לשלו.
רקע: הוא בן יחיד להורים עשירים ומפורסמים, הם שלחו אותו לאפס בכלל חוסר זמן שלהם לגדל אותו, בגלל שהם תמיד טסים ועסוקים. בגלל זה הוא כל כך שונא אץ הצקום הזה ואת ההורים שלו. הוא לעולם לא יספר מי ההורחם שלו אבל יכול להיוץ שיגלו את זה לבד ואז הןא די יכעס.

03/11/2014 21:04

אוקיי אני מתחילה לכתוב לא ללכת לישון^^

03/11/2014 21:15

אני יכולה גם?

03/11/2014 22:03

בטח כמה שיותר דמויות יותר מגניב^^

03/11/2014 22:05

שם: אלנה טימברלנד
גיל: 16
מראה: שיער חום כהה ארוך עד המותניים שיניים ישרות עור בהיר אבל לא יותר מידי גובה 1.60 וגוף גיטרה.
אופי: אוהבת לעזור אך עם זאת מאוד ביישנית וחסרת ביטחון. קשה לה ליצור חברים ולהתחבר לאנשים היא פוחדת שיצחקו אליה או שידחו אותה. היא מאוד רגישה ועדינה לא מחפשת צרות היא אמיצה ואוהבת להיסתכן ותמיד תסכן הכול בשביל חברים שלה, הולכת לפי האינסטינקטים שלה היא אופטימית ותעשה הכול פשוט הכול בשביל מישהו שבצרה.
רקע: האמת שהיא נראת עדינה והכול אבל.. היא גנבת. תפסו אותה כבר 5 פעמים באמצע גנבה וההורים שלה כבר התייאשו ממנה אז שלחו אותה לבית ספר הזה בתקווה שתשתנה לטובה שם

הסיפור נשמע טוב אני אעקוב אחריו (:

03/11/2014 22:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך