זאת עם המשקפיים P:
מצטערת שהפרקים כלכך משעממים אבל זה פשוט בגלל ההתחלה... סורי בכל מקרה בקשר לעדן ולאחרים שלא התכוונתם שיהיה להם סיפורי אהבה, מצטערת כבר בניתי עליהם. ללורין לא יהיה סיפור אהבה אבל אני לא יכולה להבטיח שום דבר בקשר לאחרים ^^

אפריל- פרק שלישי :)

מצטערת שהפרקים כלכך משעממים אבל זה פשוט בגלל ההתחלה... סורי בכל מקרה בקשר לעדן ולאחרים שלא התכוונתם שיהיה להם סיפורי אהבה, מצטערת כבר בניתי עליהם. ללורין לא יהיה סיפור אהבה אבל אני לא יכולה להבטיח שום דבר בקשר לאחרים ^^

פרק שלישי-

עיניי נפקחות בבהלה, ריח בלתי מוכר עוטף את אפי, אני מביטה סביב ורואה שאני לא נמצאת בחדרי. פחד ובהלה ממלאים את ליבי, אבל כשאני שומעת את הקראת התרנגול ממקום כל שהוא בחוץ אני נזכרת, פנימייה חקלאית איפה שהוא בצפון הארץ, ההורים שלי שלחו אותי לכאן והגעתי אתמול בערב.
אני מתיישבת על המיטה הלא מוצעת שלי בזהירות, התקרה קרובה יותר משזכרתי, במרחק מה, על המיטה שלה בקצה השני של החדר, אני רואה את ליהי, או ליתר דיוק את קצוות השיער החומות שלה מבצבצות מחוץ לגולם השמיכה שהיא בנתה לעצמה במהלך הלילה.
מתחתיי נערה חדשה, לורין, אני מניחה, ממלמלת קלות וקופצת את גבותיה מתוך שינה. שיערה של לורין צבוע בכחול, והיא הסתובבת כמה פעמים מצד לצד לפני שעיניה נפקחות בחדות.
"הכל בסדר?" אני שואלת בשקט, אני שוכבת על הבטן ושיערי החום והארוך מגיע עד למיזרון שלה.
היא ממצמצת לרגע ומביטה בי זמן ממושך.
"מי את?" היא שואלת, קולה צרוד משינה.
"אפריל, אני השותפה החדשה שלכם ו-"
"הו כן, ליהי סיפרה לי שהגעת אתמול, מצטערת על חוסר הנימוס אני אדם שונה בבוקר," היא מחייכת במבוכה וקמה ממיטתה. "שמי לורין, השותפה שלך. ליהי הספיקה להראות לך איפה השירותים?" שאלה בחיוך.
אני מנידה את ראשי בשלילה, הייתי כל כך עייפה ומדוכת אתמול שביקשתי ממני לדחות את כל ההסברים למחר.
"אז בואי איתי." אני מחווה בידה לעבר הדלת והולכת לכיוונה באטיות, שומרת על שקט ככול האפשר.
אני יורדת מהמיטה העליונה שלי והולכת אחרי בשקט עד שאנחנו יוצאות מהחדר. מחוץ לו, המסדרון שהלכתו בו עם רותי, שקט אבל יש כמה בנות שממהרות לכיוון לא ברור.
"השעה מוקדמת בגלל זה אין פה הרבה בנות, אבל בדרך כלל בשעות מאוחרות יותר אי אפשר לזוז פה." היא אומרת, רגליה יחפות והיא לובשת מכנסיים קצרים וגופיה למרות הגשם שירד אתמול והעובדה שחורף עכשיו.
אני מהנהנת לא מוצאת מה לומר.
"ליהי אמרה שרותי אמרה לה שהמערכת שלך זהה לשלנו, את יכולה למצוא אותה באתר של בית הספר, אם אין לך מחשב אישי או טאבלט את יכולה ללכת לספריה בהפסקה ולהציץ בה, אבל בינתיים שני השיעורים הראשונים שלנו שם תנ"ך אזל כל מה שאת צריכה הוא מחברת ועט, ספרי תנ"ך אנחנו מקבלים בכיתה ו-" לורין המשיכה לדבר ולדבר ולדבר עד שהגענו לשירותים שהוא בסוף המסדרון שמאלה. שהגענו השירותים היה די מלא, אבל בסופו של דבר כל אחת מאיתנו תפסה לעצמה כיור והכלה לצחצח שיניים, לאחר מכאן פניתי אל השירותים עצמם.
כל ההתארגנות לקחה לי חצי שעה ובכל זאת נשאר עד המון זמן לתחילת הלימודים.
"מה את מתכוונת לעשות עד ארוחת הבוקר?" שאלתי את לורין כששנינו פנינו מהשירותים המשותפים אל החדר שלנו.
"אני אצא לריצה, זה די הקטע שלי." ענתה בגיחוך כאילו אני אמורה להבין מזה משהו.
כשהגענו אל החדר ליהי עדיין ישנה בשלווה. לורין לבשה במהירות חולצה טי ישנה וטייץ, נעליי ספורט ויצאה מהחדר בנפנוף יד קל.
נשארתי לבדי, אז החלטתי להתקשר אל האדם הקרוב אליי בעולם, כפיר, אחי הגדול.


תגובות (5)

פרק נחמד, אבל למה כל כך קצר?

05/04/2016 19:22

רק שאלה קטנה, למה לורין מלמלה מתוך שינה? היה לה סיוט? (כי כתבתי ברקע שהיו לה סיוטים מאביה).

05/04/2016 20:55

    מצטערת בקשר לאורך של הפרק אשתדל להאריך אותך, בקשר לשאלה השנייה אני מתכננת משהו בקשר לזה בהמשך, זה כן זה בגלל זה :)

    06/04/2016 14:46

*שלכן
*ממנה
*היא/לורין (כתבת 'אני', אז אני לא בטוחה למה התכוונת)
*שהלכתי
*אז
*היו די מלאים (כתבת את זה ביחיד במקום רבים)
*והחלה
סליחה שאני כל הזמן מתקנת, זה הצד הביקורתי שלי…
***
הפרקים טובים, אבל ממש קצרים וכן, קצת משעממים. אבל ככה זה תמיד בהתחלות כך שלא ממש אכפת לי.
לא ידעתי שלאפריל יש שיער כל כך ארוך 0-0 איך היא מסתדרת איתו?
ליהיה ישנה הרבה? או שהן סתם קמו מוקדם…
טוב נו… שיהיה לו סיפור אהבה -,- אני רק מקווה שזה לא יהיה בולט מדי.
אשמח להמשך :)

05/04/2016 21:16

אני מצטערת שאני מגיבה ככה, פשוט רק עכשיו שמתי לב לזה.
את כתבת שלורין לבשה בגדים קצרים, וללורין יש צלקות ולכן היא לובשת בגדים ארוכים כדי להסתיר אותן.

05/04/2016 21:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך