אלת הדרקונים
אשמח לתגובות ותיקונים ואם אתם יכולים תדרגו. השמח לשמוע אך הסיפור?.

אקדמיה לזאבים פרק 2

אלת הדרקונים 23/12/2015 782 צפיות 4 תגובות
אשמח לתגובות ותיקונים ואם אתם יכולים תדרגו. השמח לשמוע אך הסיפור?.

איש מסתורי: "רוצה לראות משהו שאולי יעזור לך להחליט או לבטוח בי לפחות"
אופיר: "השמח אבל אני לא מבטיחה כלום"
איש מסתורי: "סבבה אף אחד לא דורש ממך להחליט עכשיו"
אופיר: "אוקיי"
איש מסתורי: "לקחתי אותה ליער ערמונים את יודעת כאן נולד הזאב הראשון שהתחיל את מחזור הזאבים שקיימים עד ימינו".
אופיר: "אבל חשבתי שאין יותר זאבים בעולם כי בני האדם ארגו את כולם".
איש מסתורי: "גם נכון, את מבינה כאשר הזאב הראשון נולד הוא נשך אחרים שנשכו אחרים ככה נוצר שבט שלם של זאבים צמאי דם, לכן בני האדם הרגישו מאוימים ותקפו את הזאבים וניסו להשמיד אותם, אבל הזאבים יותר חזקים מבני האדם אז כדי לשמור על שקט וכמה שפחות הרוגים אז אוחלט שזאבים ילמדו לשלוט בכוחות שלהם באקדמיה לזאבים בתמורה למזון ושלא יהרגו אותם בקיצור שיחיו בשלום".
אופיר: "זה נוראה!!!"
איש מסתורי: "לצערי זה זוועתי כמו שזה נשמע, ולכן זה החזיק מעמד זמן קצר מאוד. אחרי זמן קצר פרצה מלחמה בה אף אחד לא הרוויח. {זאבים איבדו כחצי מהם ובני אדם איבדו כיותר מחצי ב-2 נדמה לי}".
אופיר: "אז מה בני באדם מקבלים?"
איש מסתורי:"הזאבים לא מסומנים יותר כמטרה ויוצאים מכלל סכנה בתמורה עם לא תוקפים את בני האדם וכמובן שזאבים מקבלים אוכל חינם מהאקדמיה לזאבים והם לא מנוהלים ע"י בני האדם כאילו הם עידונים לעצמם הזאבים הרוויחו מכל בחינה,בני האדם קצת פחות".
אופיר: "למה בני האדם הרוויחו פחות?, ומה הם קיבלו?"
איש מסתורי: "בני האדם מוציאים החשו אלפי שקלים על האקדמיה כדי שלא תהיה אוד פעם מלחמה קשה ומספר הזאבים גדל. בני האדם מקבלים שלום ופחות אחוזי מוות ואת הידע שיש לזאבים לדוגמה, ציד,ראיה טובה,שמיעה טובה וידע היסטורי".
אופיר: "אז שני הצדדים מרוויחים אז מה זה הסימן שיש בקטף שלי?"
איש מסתורי: "את זה תגלי באקדמיה עם תצטרפי כי שם מסבירים על הסימן והיה חבל לארוס לך את כל הכיף".
אופיר: "אם הצטרף מה מחכה לי?"
איש מסתורי: "את זה תצטרכי לגלות לבד. אני רק יכול לאבטיח לך שתאני מכל רגע. ואולי תגלי דברים חדשים על עצמך שלא ידעת."
אופיר: "טוב אני באה רק הפרד מחברים שלי" .
איש מסתורי: "חשבתי שלא סיפרת להם".
אופיר: "נכון, אבל צריך להיפרד מהם אל תדאג השקר להם והגיד להם שאני טסה לאורים שלי שגרים בלונדון".


תגובות (4)

זה לא טקסט , אל תכתבי מי אמר מה בצורה כזאת , זאת אומרת אל תכתבי את השם ואז נקודתיים (אופיר : ) , נגיד אופיר אמר משהו אז תכתבי אותו כך – ״אני רוצה שתקשיבי לי״ אופיר אמר בכעס . הבנת? אבל בגדול , הסיפור מעניין מקווה שתמשיכי :)

23/12/2015 19:35

כל הכבוד על ההקשבה לביקורות,אני רואה שהתחלת לפסק מעט ולעשות גירשיים בציטוטים,ככה מתקדמים!
אבל,אל תרשמי סיפור כמו תסריט,כמו שהמגיבה לפני אמרה…
״אוקיי״ענתה אופיר,
חשוב להוסיף גם פרטים על איך הדמות מרגישה בנוגע לדו שיח.
לדוגמה,
״אוקיי״ענתה אופיר,והמחשבות הטרודות בנוגע לנושא,וההתלבטות האם להצטרף לאקדמיה החלו להציף אותה…
בנוסף,בלשון עתיד משתמשים באותיות א.י.ת.ן.
לא-השתדל,אלא-אשתדל.
לא-הינתן,אלא ינתן.
וכו׳,ה-ה׳ הזו שאת רושמת בפעלים בעתיד,היא חלק מהשגיאות כתיב היותר חוזרות על עצמכן במקרה שלך.
(נורא לא רושמים עם ה׳ בסוף…)
שוב,אני חושבת שאת צריכה לקרוא כמה שיותר סיפורים פה,גם ככה תוכלי להשתפר בנושא שגיאות הכתיב שלך,ולאט לאט יכנסו לתת מודע שלך המילים בצורת הכתיב הנכונה.
ובנוסף תלמדי כישורים חדשים בכתיבה,כיצד לתאר דמויות ושיחות בינהן וכו׳.
אשמח שתגיבי לי פה אם את צריכה עזרה במשהו,ואני אשמח להשיב לך בתגובה נוספת!
אבל אכן מופיעה השתפרות,ישר כוח!

23/12/2015 20:37

את יכולה בבקשה בבקשה בבקשה להמשיך את הסיפור

31/07/2016 19:13

כן

04/08/2016 16:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך