אלת הדרקונים
תודה על התגובות : )

אקדמיה לזאבים פרק 3

אלת הדרקונים 04/08/2016 716 צפיות תגובה אחת
תודה על התגובות : )

סיפרתי לחברים שלי על זה שאני טסה ללונדון שזה בעצם שקר אבל נראה לי שקר לבן והלכתי אחרי האיש המסתורי לאקדמיה לזאבים וקצת חששתי. האקדמיה הייתה יפה ושורצת בזאבים בעלי רמות לימוד שהרמה המקסימלית 5. האיש המסתורי לווה אותי ואמר לי שהוא הולך עכשיו ושיהיה בסדר. מנהיגת בית הספר לקחה אותי ואמרה "אני מקווה שזה בסדר שאני היועצת שלך". אמרתי לה "אני מניחה שזה בסדר".היא הראתה לי את המקום זה היה מקום ענקי עם מלא כלבים ליד כול בנאדם. היא אמרה "הכלב בוחר בבין האנוש המתאים לו ביותר". אבל לכולם היה קעקועה כמו לי אבל רק שלי הקעקועים היו בכול הפנים ושלעם בחצי פנים והמנהיגה אמרה "זה מיוחד ויוצא דופן." ואז היא סיפרה לי סיפור על ונוס המנהיגה הכי חשובה של הזאבים. ונוס היא נערה לא רגילה שננשכה בידי זאב ואז הפכה לאדם זאב הראשון בגיל 16 אחרי שהפכה לזאב בגלל שאביה ראה שהיא מסוכנת כביכול ברצון שלה לבשר חיי ושפיכת דם הוא הרג אותה ומאז היא מסמנת נערים\ נערות בני\בנות 16 והופכת אותם לזאבים חלקם שורדים את מהלך השינוי אבל רובם מתים תוך כדי השינוי מכאבי תופת למרות שאנחנו מנסים להקל עליהם. אלה שעברו את השינוי הם החזקים מבינינו. ואז היא אמרה "עכשיו אקח אותך לחדר השינה שלך". היא לקחה אותי ואז עצרנו ליד דלת והיא פתחה אותה, ילדות ישבו על הספה וחיסלו פופקורן ואז ילדה צעדה לעברנו בעל שער בלונדיני מטולטל, עניים כחולות, וצבע עור חום בהיר מושלם כזה. הכוהנת אמרה "זו אלינור מנהיגת כת הזאב הנסתר והיא תהיה פה עם תצטרכי משהו." אלינור המרה "השרשרת הזו מראה שאני המנהיגה ואני בעל כוח מיוחד מהאלה אם תבואי לטקס מחר בערב תראי את הכוח במיוחד שקיבלתי מונוס הכוהנת הגדולה. מנהיגת בית הספר עדן הצביעה על החדר שלי ונכנסתי עליו ואמרה שעם אני צריכה משהו לפנות עליה. לקחתי נשימה עמוקה ונכנסתי לחדר שהשותפה לא נכנסה לחדר עדיין. שמתי את דברי על המיטה הפנויה ונכתי כי הייתי עייפה ושהתעוררתי רצתי לחדר אוכל. עדן אמרה "איחרת" והציגה אותי לשער התלמידים שנעצו מבטים בקעקוע שלי. עדן אמרה זו אופרי היא סומנה לא מזמן, אני מקווה שתקבלו אותה בברכה. הלכתי לשבת בשולחן לבד שפתאום הלינור באה משום מקום והתיישבה לידי ואמרה "אני השב פה…" אמרתי "טוב… לא שממש אכפת לי."


תגובות (1)

מהממם את חייבת להמשיך

04/08/2016 19:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך