Alex_Love
בבקשה תנו לי ביקורת, ואם יהיו שלוש תגובות אני העלה עד היום את הפרק הראשון:)

אראה לי אהבה- הקדמה(סיפור אהבה בהמשכים)

Alex_Love 03/08/2015 722 צפיות תגובה אחת
בבקשה תנו לי ביקורת, ואם יהיו שלוש תגובות אני העלה עד היום את הפרק הראשון:)

שלום! השם שלי בדוי אבל אני אקרא לעצמי על שם הדמות הראשית בסיפור הראשון שלי אז תקראו לי אלכס, אני ממש אוהבת את האתר הזה והרבה זמן חשבתי לפתוח פה משתמש עד שעלה לי רעיון ומפה לשם החלטתי להעלות אותו לכאן.
בבקשה תנו לי ביקורת אבל זה הסיפור הראשון שלי אז בבקשה ברחמים :)

הקדמה-

שמי אלכס לוב וזה הסיפור שלי.
אני מאומצת, זוג מדהים של אנשים אימצו אותי לאחר שאימי הביולוגית נטשה אותי בפגיה של בית החולים. אבל עם נדלג על הפרק הראשון והעצוב של חיי נגיעה לעיקר.
הזוג שאימץ אותי מבית החולים הוא לא זוג רגיל, שני האנשים הם למעשה שני גברים, זוג הומואיים. שניהם הורים מדהימים שלא חסכו ממני דבר מעולם.
אבא אחד שלי הוא גייב, הוא גבוה מאוד ומוצק אבל למרות מה שניתן לחשוב עליו הוא נשמה טובה עם לב חם וידע עצום בכל מה שקשור לבישול ולמטבח, הוא עובד כשב במסעדה יוקרתית ממש מתחת לבית שלנו.
האבא השני שלי הוא אשטון, אשטון נראה סטרייטי לחלוטין ועד שלא מדברים איתו אי אפשר לדעת שהוא הומו, הוא עובד בתור שוטר מאז שהוא וגייב אימצו אותי והוא הגיעה למסכנה שהוא צריך עבודה מסודרת.
אז ככה שני ההורים שלי הם גברים, אני אוהבת אותם כל כך וכל זה. החיים שלי היו רגילים לגמרי מלבד העובדה הזו, כלומר חברים בילויים וכל דבר שנערה בתיכון יכולה לחלום עליו ולבקש.
פעם קראתי בעוגיית מזל שדבר אחד יכול להפוך חיים שלמים, הייתי בת שבע אז ורק למדתי לקרוא אז גיי הקריא את הפתק במקומי. בזמנו לא הבנתי מה משמעות הדבר, אבל עכשיו, אחרי כצילום טיפשי אחד מקלטת הבטחה הרס לגמרי את חיי אני מבינה.

הסיפור ידבר אל אלכס לוב, יש לה שני אבות אותם היא אוהבת בלי גבול. החיים שלי משטנים לאחר שאחד האבות שלה נתפס מבצעה עברה חמורה, בשל כך, וגם בשל העובדה שהיא מאומצת, רשויות הרווחה מתערבות ומחליטות לשלוח אותה לפנימייה לפחות עד שהעניין יסתדר.
מה יעלה בגורלו של אביה? מה מחכה לאלכס בפנימיה? האם הוריה יעברו את המשבר וחייה יחזרו למסלולם?


תגובות (1)

וואי תמשיכי! זה נשמע מעניין ואת כותבת בצורה טובה… אהבתי :) מחכה לפרק הראשון …

03/08/2015 21:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך