מאי8866
היום + אתמול לא הייתי מחוברת רוב הזמן, והחל מיום שני אני בביצפר (או כמו שכולם כותבים 'בית ספר') אז אני אהיה רב בערב כנראה.

ארבעה נגד יער פרק 4

מאי8866 14/12/2012 642 צפיות אין תגובות
היום + אתמול לא הייתי מחוברת רוב הזמן, והחל מיום שני אני בביצפר (או כמו שכולם כותבים 'בית ספר') אז אני אהיה רב בערב כנראה.

בחלק הקודם של הפרק ("ארבעה נגד יער פרק 4 חלק 1) התחלתי לספר על הבנות. כעת הגיע תור הבנים. נתחיל מקני.
קני, או בשמו המלא, קניוספור הלורני פרדני, בן 16, והוא רוצה להיות מתאבק. חוץ מסומו וקראטה, למד את כל סוגי הלחימה האפשריים בזכות הכסף הרב שהעניק לו אביו העשיר.
הוא היה די מפונק, ואביו דאג מכיוון ששמע שמפונקים לא משתלבים טוב בחברה, אז הוא שלח אותו למחנה הכי זול שיכול היה למצוא, ושלח אותו ברגל, כדי לא להתבלט בעושר שלו.

כעת תורו של דיינור. דיינור, הלא הוא דיינור סוופטונסטי, (אל תתאמצו לבטא אותו נכון, אפילו אני לא הצלחתי) בן ה-15, היה בודד מאוד בילדותו, ולא בגלל שהילדים הציקו לו או משהו, אלא שלא היה לאימו כסף לשלוח אותו לביצפר/לגן.
למרות זאת הוא אהב את החיים, וכל יום עבר בשבילו כיום חג, חוץ מהימים שבהם אביו חזר שיכור מהשוק בו עבד. הוא היה חוזר ומכה אותו. זה היה כואב, וכשאימו גלתה זאת, לפני כשנתיים, החליטה להתגרש מאביו.
כשפוטרה מעבודתה לפני חודשיים לא היה בכוחה עוד להאכיל ולטפל בדיינור בגלל המחסור בכסף, ולכן שלחה אותו לפנימייה הזו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך