אריות במחיר חיסול – פרק 2-💖

The angel of love13 11/02/2020 365 צפיות אין תגובות

דניאלה לא יכלה להתרגל לרעיון שגורי האריות שגדלו עד עכשיו בחווה הביתית, איך ילדה בת עשרה כמוה תתן לעסקים של אבא שלה לעשות את העניינים שלו מאחורי גבה, עד כה היא לא הגיבה.
אבל המראות שראתה בתור ילדה קטנה בת שמונה סירבו לעזוב אותה גם עכשיו כשנהייתה לנערה .
דניאלה לא הבינה איך בעזרת גידול אריות בחווה נסיונית הופך פתאום למכונות הרג עוצמתיות.
לא, זה לא יכול להימשך ככה, בצורה הזאת שאבא שלה משתף פעולה עם העבריינים האלה.
בישראל של שנת 2020, איך ייתכן שדבר כזה קורה מתחת לידיעתה של המשטרה, והכול בגלל נסיבות לא ידועות ומסתוריות, כי האנשים שמבצעים את המשלוחים אלה החברים הכי טובים של אבא שלה, למה אבא שלה משתף פעולה עם הנוכלים שרק נהנים מהכסף שהם מקבלים לאחר שהאריות מתים, אז בטח לא אכפת להם לרגע, כי הם רק עשו זאת מלהעביר עסקאות ולא יותר.
דניאלה חדלה מלהאמין שהעניין הזה ייעצר מעצמו, אבל היות והמסע הזה המשיך למרות שאחרי השיחה עם אבא שלה, המצב הזה אכן ישתנה לטובה.
אחרי שראתה שהמצב הזה רק ילך ויהיה הרבה יותר גרוע, היא דמיינה איך שהאימפריה הזאת תתרסק , היום או בעוד שבוע , השותפים שלקחו חלק נכבד בהריגה של האריות חסרי האונים.
" אבא, למה אתה משתף פעולה איתם?" שאלה אותו באחת השיחות שלה איתו, היא לא הבינה למה כל זה קורה.
"אני רוצה שתביני, זה רק בגלל שאני עושה עסקים עם אותה החברה. זה רק יעצור אותי מלפתח עוד דרכים איך ניתן לשלוח אריות יותר ביעילות." הוא התעקש.
" תגיד, אתה מבין מה אתה מדבר?"
היא הרגישה איך לחייה נעשו אדומות.
היא יצאה משם נחושה לעצור את המסע בכל מחיר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך