דאשיס
שגיאות כתיב\פספוס אותיות\בלבול מילים לפעמים מתפקססים לי :ס
אשמח להערות ושאלות! ^^
אני

אשמייק חלק 18~

דאשיס 02/09/2011 577 צפיות 49 תגובות
שגיאות כתיב\פספוס אותיות\בלבול מילים לפעמים מתפקססים לי :ס
אשמח להערות ושאלות! ^^
אני

אוקי!!
הנה ההמשך, ושוב תודה לכל המגיבות, מקווה שאתן נהנות P:

הבית של כריס הוא ענק. ענק מאוד, ומאיים.
ישבתי בזמן שכריס החליף בגדים בחדר הלבשה שלו. חשבתי על הארב קרפורט, ועל האנג'לה המזויפת.
בדף היה רשום שלהארב יש ילדים, אבל אני בכלל לא אחת מהם, ואין שום טופס של אימוץ או משהו. לא עניין אותי מי הילדים של הארב ואיך בדיוק יש לו אותם וממי, הדבר שהציק לי היתה העובדה שהוא השתמש בכפילה שלי.
משהו מסריח מתבשל מתחת לאף שלי, ובלי נוכחותי, הארב יכול לעשות מה שהוא רוצה ל"דמות" שלי.
מוללתי את הסדין שעל מיטתי של כריס, שהיתה ענקית ויכלה להכיל שבעה אנשים ועוד יהיה מקום. כשכריס יצא מחדר ההלבשה, שיערו פרוע, חולצתו קצרה ומכנסיו עוד יותר, הוא הציע לי בגדים.
"תודה," מלמלתי כשבדקתי שהבגדים לא יבליטו שום דבר נשי, ונכנסתי לחדר ההלבשה. נעלתי את הדלת והתחלתי לפשוט את התחתוניות והמחוח המעצבן (שלמזלי לא הבליט יותר מדי…), והתלבשתי.
בזמן ששמתי את החולצה הקצרה, בחנתי את החדר מלא הבגדים בהשתהות. מי צריך כל כך הרבה חולצות\מכנסיים\נעליים? כריס קנה את זה או שמחייבים אותו לחיות כמו ילד בונבוניירה?
כשחלצתי את האולסטר ואת הגרביים, שמעתי את כריס מדבר עם מישהו. סידרתי את חולצתי ופתחתי את דלת חדר ההלבשה, והבטתי לעבר קולות הדיבור.
וקיבלתי את השוק של החיים שלי.
"ראש חלמון?!"
ראש חלמון, שעמד ליד כריס ודיבר איתו בחמימות, הפנה אלי את פניו בהפתעה, "אתה..!"
בהינו זה בזה לכמה שניות, פיו פעור.
כריס החליף מבטים איתי ואיתו, "הספקתם להכיר?"
"אפשר לומר," חייכתי ופלטתי גיחוך. "אבל לא יותר מדי, אין לי מושג מה שמו."
"פורס," הוא אמר, "קוראים לי פורס." הוא דיבר כאילו מתוך טראנס, ואז התעשת. "מה אתה עושה כאן?!"
כריס הניף את ידו בביטול, "השם האמיתי שלו זה לא פורס."
"אל תגיד כלום!" ראש חלמון מלמל.
"קוראים לו באמת דורה." כריס החביא חיוך מרדני וחישק את שפתיו כדי לחנוק צחוק.
ראש חלמון הסתובב אלי באימה, "לא! קוראים לי פורס! פורס! אתה היחיד שקורא לי בשם המטופש הזה!"
"בואו נלך כולם…" מלמלתי.
"Everybody let's go" כריס המשיך, מבטו עדיין מושפל, משחרר צחקוקים שנוקים.
"בואו נשיר…-" המשכתי.
"די כבר," דורה השתיק אותי. "לא משנהף גם ככה היתה לנו הכרות זבל כבר מההתחלה…"
"דורה," פניתי אליו.
"פורס!"
"מה אתה עושה כאן?"
"הוא אחי הגדול," כריס אמר. "תכירו, מייק, זה דורה לונר. דורה, זה מייק…-" הוא השתתק והביט עלי, "מה שם המשפחה שלך?"
באתי לומר אבל הלשון קפאה לי בפה, כשהבנתי שאני כלל לא יודעת מי אני. מה אני בעצם? מי ההורים שלי? ממתי הארב עובד עלי? מה שם המשפחה שלי? מאיפה הגעתי? ולמה, לכל הרוחות, הארב שומר עלי אם הוא שונא אותי?
הרגשתי לחלוחית בלחיי ומיהרתי להרים שרוול ולנגב אותה.
כריס הביט בי מאובן, "דורה, צא החוצא."
"פורס!"
כריס דחק בדורה, המוחה על מעשיו, החוצה.
הוא בא ונופף בידו מול עיני, "מייק אתה בסדר?"
"כ-כן," לא הפסקתי לנגב שוב ושוב דמעות שלא הפסיקו לרדת. "רק… אני חושב שזו פריקת מתחים או משהו, אני לא מצליח לעצור את זה."
אוף לעזאזל, בוכה כמו מפגרת.
כריס התיישב על המיטה והורה לי לשבת גם, "זה קשור למסמך?"
קולו נשמע מהוסס ומתוח. הגיע הזמן שידע מה עובר עלי… טוב, חלקית.
פתחתי את פי, "אה…-"
דפיקה בדלת.
כריס התיישר והביט הבדלת במבט זועם, "כן?"
"אדוני," גבר לבוש שחור ולבן עמד דום בפתח, "יש לך שתי הודעות; אחת מאביך ואחת מאחיך הגדול."
"קרא לי אותן, התחל מההודעה של אבא."
"כן אדוני. 'צר לי שלא אוכל להיפגש איתך בטרם אטוס שוב למסע עסקים, אני יודע שאתה מבין שהתנהגת באופן בוטה וחסר אחריות בכך שנעלמת בזמן הפגישה. בתור בן למנהל החברה הראשי, אני ציפיתי ממך ליותר, ואיכזבת אותי מרות…'" המכתב המשיך והטיח בכריס האשמות שונות. כריס כל הזמן הזה בהה במשרת הראשי בדממה ובעיניים מזוגגות, לא זע מילימטר.
"ועכשיו להודעה של אחיך, אדוני."
"המשך."
"כן אדוני." הוא בא לקרוא את הכתוב אך נעצר ובהה בהשתהות בתוכן. הוא הרים גבה, אך מיד כיווץ אותם בכעס וצעק, "פורס!" הוא חזר להבעה האדישה המקצועית שלו כמו רובוט, "זה הכל נכון לעכשיו, אדוני."
"חופשי." כריס הפטיר ואז פנה אלי, "עכשיו לא אכפת לי שהבולדוג של נשיא אנטארקטיקה יפריע, ספר."
"אין שם בולדוגים." מלמלתי בחצי פה, הדמעות כבר יבשו לגמרי.
"נו?" כריס נשמע לחוץ, "אולי אתה מכיר כריס עדין ומתחשב ביותר, אבל נמאס לי לעבוד על עצמי, הסבלנות שלי מתפקעת."
חייכתי, "אולי אני לא אספר לך בסוף?"
כריס פער עיניים ונשף בחוסר סבלנות, "אה? ככה?"
הוא העיף אותי לאחור על המיטה, קיפל את ידיי ורגליי במהירות מדהימה, הפך אותי על בטני והתיישב על גבי.
"אני…לא…נושם…"
כריס נשמע רגוע ושליו, "אוה, מה אתה אומר?"
צחקתי צחוק מאולץ, וכריס התמתח, מוסיף עוד כמה קילוגרמים למסה.
"טוב טוב, אני אספר." צייצתי.
"אני מקשיב," כריס ירד ממני אבל לא נתן לי להתיישב.
"מישהו… מישהו שאני מכיר, ושלפיו ידעתי את זהותי… המישהו הזה לא מי שחשבתי שהוא, ואני לא יודע מה לעשות…"
"המישהו הזה, אני מניח, היה הגבר העצבני ששלח אנשים לרדוף אחרינו?"
"כן." מלמלתי, חשתי פתאום שהבעיה שלי היא כזאת קטנה, ושכל הקריזה שעשיתי היתה לחינם.
"אני מבין," הוא אמר בקול סתמי, ואז לפתע שחרר אנחת רווחה. "יופי."
"יופי?" שאלתי בתימהון.
"סליחה שאני שמח, אבל הייתי בטוח שאתה בטח חולה במחלה סופנית, וגילית שהתאריך למוות שלך הוא השנה או משהו כזה." פניו היו רציניות. הוא לחש, "לא ממש רוצה לאבד חבר… אם אתה מבין."
"אווווו…." חייכתי, "אז אני חבר שלך?" קמתי לישיבה.
"לא, מי אמר דבר כזה?" הוא דחף אותי בגסות בחזרה לשכיבה.
"אוח…" רטנתי, "אבל… מה אני עושה עכשיו? אני פוחד לפגוש אותו… והבנאדם הזה גם משלם לי על הפנימיה…"
"אוה זו קצת בעיה…" כריס מלמל, אבל אז פתאום קפץ, "אז תגור איתי!"
תליתי בו מבט מופתע, "מה אמרת?"
"במקרה הכי גרוע, תבוא לגור איתי." הוא החל לקפץ על המיטה, "אני אהיה ילד טוב." הוא חייך.
זהו?
הבעיה נפתרה…? כל כך מהר…?
"אה." אמרתי בהלם.
"אה תגיד אחר כך," מצב רוחו עלה בפתאומיות, "אתה ישן פה הלילה."
אלוקים אדירים.


תגובות (49)

או.קיי, לפני הכל, מי זה פורס/ראש חלמון?? הוא מוזכר בפרקים הקודמים? כי אם כן אז אני לא זוכרת אותו ואשמח לתזכור על מי הוא ואיך הוא ואנג'לה נפגשו…

טוב, כרגיל מדהים =]
ו… מחכה להמשך (ולנקודות מבט של כריס) O.O

03/09/2011 21:26

ראש חלמון מוזכר בחלק 12 XD
וכפי שקראת, קוראים לו באמת דורה, פורס זה רק שם חיפוי שלא יצחקו עליו P:

03/09/2011 21:37

נהנות ועוד איך P: !
הכי כיף לפתוח את הבוקר עם פרק מדהים כזה, באמת שעשית לי את היום !!! D:

"כן אדוני." הוא בא לקרוא את הכתוב אך נעצר ובהה בהשתהות בתוכן. הוא הרים גבה, אך מיד כיווץ אותם בכעס וצעק, "פורס!" הוא חזר להבעה האדישה המקצועית שלו כמו רובוט, "זה הכל נכון לעכשיו, אדוני." –
חחחחחחחחחחחחחח נשפכתי בקטע הזה, רק מלדמיין את הסיטואציה XDD

04/09/2011 08:03

איזה סיפור מהמם!!!
יש לך כישרון לא מהעולם הזה!!!
תמשיכי=)

04/09/2011 17:41

אחת ה-התפתחויות!…. סופסוף את מפנקת אותנו בפרקים, כמו שצריך ;]
אשמח להמשיך ולקרוא!
למרות שלא נראה לי שבזמן הקרוב יהיה לי זמן לשוטט באתר…
בחיים לא הייתה לי כזו מערכת שעות… >

04/09/2011 20:38

את בטח נהנית לדעת שגם אחרי שאת מזניחה אותנו במשך תקופה ארוכה (אהמ..אהמ..)
עדיין יש לך קוראים נלהבם :P

04/09/2011 20:40

יאאאא איזה יפה!!!!!!!

04/09/2011 20:45

כן אני יודעת שהזנחתי אתכם יותר מדי XD
ואני מצטערת XD
וגם לי יש מערכת שעות מפלצתית, 12 שעות לימוד זה לא צחוק, ויש לי מבחן על בראשית וישעיה ביום שלישי (!)….
הצילללללללוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!
אני אמשיך בקרוב מאוד, מחר או ביום שלישי P:
ותודה שוב לכל המגיבות!
והבנתי שיש כמה בנות שקראו את הסיפור שלי רק השבוע או משהו כזה, אז תודה גם לכן P:
תאחלו לי בהצלחה במבחן P:

04/09/2011 21:55

מסכימה עם שרלוט ועם כל התגובות שפה.
סיפור מדהים!
בהצלחה במבחן.
ותוכלי לעשות יותר פרקים מנקודת מבטו של כריס?
מחכה להמשך במהירות =]

04/09/2011 22:03

תודה תודה P:
אני אעשה עוד נקודות מבט של כריס, אבל בגלל שזה לא חלק מהסיפור עצמו (בונוס) אני אתן לכן כמה אפשרויות. אני אעשה 2 נקודות מבט של כריס מהסצינות הבאות:
1) כשאנג'לה נרדמה על הדשא, כשהם דיברו, וה"תרפיה"
2) מבט של כריס כשהוא היה קטן
3) קטע הומוריסטי של כריס בנשפים הקודמים (רדיפת בנות וכולי XD)
4) מלחמת העוגות
5) היחסים בין דורה לכריס (הפגישה, הייחוס וכו)
וזהו, זה מה שיש לי לחשוב כרגע, אתן מוזמנות להוסיף עוד רעיונות!
כל אחת תאמר 2 נושאים שהיא רוצה שאני אעשה עליהם, ה -2 עם הכי הרבה "הצבעות"
יראו אור בקרוב P:
יאללה אני עפה לבית-ספר!
סיונרה~~~

05/09/2011 07:32

3 ו-4!!!!!!!!!!!!!!

05/09/2011 18:00

2,3,4

05/09/2011 18:41

בינתיים:
מבט של כריס כשהיה קטן: 1
קטע הומוריסטי של כריס בנשפים : 2
מלחמת העוגות : 2
וד"א יהלה, אחלה תמונה P:

05/09/2011 20:09

יפהההההההה!!!!! האאאא מתה על כריס הבובי הזה!!!
ומתי כבר היה את דורה? אני לא ממש זוכרת…

05/09/2011 23:49

ראש חלמון מוזכר בחלק 12, כשאנג'לה ראתה אותו מתאמן/מאמן להקה, הוא אמר לה לצאת משם והם רבו קצת, זה הכל P:
ותודה על התגובה XD (בובי? XD)
~~~
בינתיים:
מבט של כריס כשהיה קטן: 1
קטע הומוריסטי של כריס בנשפים : 2
מלחמת העוגות : 2

06/09/2011 06:40

2 ו-5 :)

06/09/2011 14:23

מלחמת העוגות!!!!

06/09/2011 16:26

אוקיי כרגע אני עובדת על מלחמת העוגות, נשאר עוד קטע אחד לבחירה P:

מבט של כריס כשהיה קטן: 2
קטע הומוריסטי של כריס בנשפים : 2
היחסים בין דורה לכריס: 1

כעיקרון אסור לי להיות היום על המחשב, ומישהו יכול לתפוס אותי כל רגע!!
אז אני בורחת, ומקווה שאצליח לחברת מלחמת העוגות בצורה הכי טובה!
יאללה עפתי~

06/09/2011 20:15

היחסים בין דורה לכריס.
ומבט של כריס כשהיה קטן, פליזזז אם כבר נתת אפשרויות אל תשאירי אותנו במחשבה ותהיות על מה שהיה…

נ.ב: מה זה השם הזה 'דורה'? לא היה לך שם אחר לתת לו???O.0

07/09/2011 18:14

זה כל הקטע!
הוא מתבייש בשם שלו XD
וכן לא היה לי שם XD

07/09/2011 20:03

אני רוצה את מספר 1,2,ו- 5
ת-ו-ד-ה -!
לבקשה מצטרפת חברה D: אז זה 2 קולות לכל המוזכר לעיל…

07/09/2011 22:52

היי דאשיס
מסכימה לכל התגובות שזכית לקבל כי זה סיפור מדהים והכתיבה שלך מעולה
מקווה שיהיה המשך !!!

בידידות בקי

08/09/2011 09:48

דאשיס, אני באמת ובתמים לא יודעת במה לבחור!
מצידי תעשי מנקודת מבטו של כריס את כל הקטעים שאמרת =]
נו, טוב, אני יודעת שזה לא קל בשבילך, אז…
במה לבחור…
אני חושבת ש…
ש…
ש…
כשאנג'לה נרדמה והם דיברו על התרפיה! (מספר 1)
ו…
לא אכפת לי מה יהיה הקטע השני רק שלא יהיה על היחסים של דורה וכריס XD
ועוד משהו קטן: לבקשה הראשונה שלי ( קטע מנקודת מבטו של כריס כשהם דיברו על התרפיה) מצטרפת גם חברה שלי…

מחכה להמשך בקוצר רוח =]

08/09/2011 22:13

למה החלפת את תמונת הפרופיל שלך? היא הייתה ממש חמודה

11/09/2011 13:43

מתי ההמשך מגיע?

12/09/2011 09:08

מתי ההמשך?

14/09/2011 14:07

דאשיס, מתי את ממשיכה?

14/09/2011 14:07

בבקשה רק תגידי מתי….

14/09/2011 14:08

מה עם ההמשך?:(

18/09/2011 09:36

ממש אין לי זמן :/
מחר אני משתחררת אז אולי אני אעלה מחר.
סורי שוב :X

18/09/2011 12:07

יש!
או שמא עלי לומר: "הלוואי!"
בבקשה תפרסמי היום =]

19/09/2011 10:01

אני רוצה קטע בנשפים!!!!!!!
וכריס הוא בובי כזה….אם את רוצה אני מוכנה להתפשר על נושנוש.
3:

21/09/2011 10:31

עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דחוף אני מתה פו!

08/10/2011 11:55

מה עם ההמשך?!?!?! :( :0

09/10/2011 00:42

דאשיס!
עבר כבר חודש וחצי!
וזה מרגיש כמו חצי שנה!
כמה עוד נצטרך לחכות?
עוד מעט תאבדי אותנו כקוראות!
מילא אם יש לך מחסום כתיבה- שעליו את צריכה להודיע כדי שנדע מה הולך…
"אי הידיעה גרוע יותר מהידיעה הכי מרה"
או שאולי לא, אבל אנחנו עדיין מחכות להמשך!!!

16/10/2011 14:52

אני עומדת לררררררררצצצצצצצצצווווווווווווחחחחחחחחחחח אותךךךך!!!
מה נראה לך?!
בושה!!!
אין לי מילה אחרת!!!!!
אז תמשיכי ואז אולי אני יזור בעצמי על הכוונה להרוג אותך=)
אוקי??

20/10/2011 12:29

להתייאש?

22/10/2011 13:03

מיכל, אולי…
דאשיס, מחכה להמשך – ואת לא יודעת כמה…

30/10/2011 07:14

-_-ZZZZZ
ZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZ

06/11/2011 13:48

דאשיסססס!!!!1
למה את לא ממשיכהה??
אני כל פעם, נכנסת לאתר ורצה אל עמוד הבית שלך… כדי לראות אם המשכת!!!
אבל את לאאאא!!!
ללללללללללללללללללממממממממממממממממממההההההההההההההה????????????????

11/11/2011 07:00

אנחנו עדיין מחכות בציפייה….
המתח הורג אותנו…

26/12/2011 10:31

אני איתך, קדימה!!!!!!!!!!
חח כבר שנה עברה!!!

04/01/2012 12:40

וואו,איזה סיפור יפה!!!!
אין דברים כאלה

01/02/2012 08:41

או! סוף סוף אני נכנסת לאתר ורואה אותך פעילה, אז לפני שתעלמי לעוד חצי שנה.. :
מתי את מתכוונת להמשיך את הסיפור שלך??

01/02/2012 08:50

העלתי אתמול. עדיין לא אושר P:

01/02/2012 08:53

וואו תודה אפריל!!!!
איך הספקת לגמור את כולו?! XD

01/02/2012 08:56

יש ^^
כבר חשבתי שהיום הזה לא יגיע…

01/02/2012 08:56

סורי ענק XD

01/02/2012 09:06

יש המשך!

01/02/2012 09:56
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך