דאשיס
סורי שלא המשכתי... אבל הנה אני כאן!
מקווה שתהנו!

אשמייק חלק 20~

דאשיס 27/03/2012 364 צפיות 26 תגובות
סורי שלא המשכתי... אבל הנה אני כאן!
מקווה שתהנו!

-הארב קרפורט-
החדר היה חשוך, הארב היה במצב רוח קודר. הוא הציץ בשעונו בעצבנות. הוא שנא להיות בחדר הזה, חשוך ואפל כאילו בנו אותו בשביל סט צילומי סרט אימה.
הוא הציץ בשעונו שוב בחוסר סבלנות. הוא פשפש בכיסו והוציא את הסיגר השישי שלו להיום. הוא פשוט שנא, תיעב, מאחרים. אולי אפילו יותר מאנג'לה הזאת, שגרמה לו לבעיות חסרות תקדים.
הכל בעצם בגללה בכלל. טיפשי.
רחש נשמע מחוץ לחדר החשוך, הארב הסתובב לעבר הרחש. הוא מצמץ בעיניו כדי לנסות לראות בעלטה הסמיכה. הוא הבחין בדלת זזה, מסתובבת על ציריה בגניחה.
הארב בלע את רוקו והתייצב בכסאו. נוכחות הדמות הזאת גרמה לו לצמרמורות הכל גופו, טמפרטורת החדר כאילו צנחה לאפס, והוא הזיע. הארב מעולם לא ראה את הדמות שדיברה אליו. היא תמיד בחרה בחדר המזוויע הזה, ותמיד לבשה ברדס. הדבר היחיד שידע עליה, היתה העובדה שהיא אישה.
"גבירתי." הוא ניסה לא להיחנק, "רצית להיפגש?" הוא היכה בסיגר בכיסא, מתפלל שיכבה כבר. הוא שנא את הפגישות האלו, שנא אותם בדמו. העובדה שלא יכל לראות את פניה עצבנה אותו עוד יותר.
"זה בעניין הילדה." קולה המתנגן והרך שידר קרירות וכפור. "אנג'לה."
זה תמיד קשור אליה, הארב חשב לעצמו. הוא ניסה לשוות לקולו שמץ של רצינות תהומית שהיה טוב בה כל כך. "האם אני… ממשיך לקבל את החלק שלי בדבר?"
שקט מהצד השני. הארב פחד מהשקט הזה, הוא הכיר את השקט הזה קצת יותר מדי טוב.
"כמובן." היא לבסוף אמרה, והארב הצליח להמשיך לנשום. "לעיניינו." יד לבנה שנראתה בברור בחשכה, הגישה להארב קופסא עשויה זהב טהור.
הארב השתנק וכמעט חטף אותה. הוא פתח את הקופסא בזהירות. מוחו כמעט התפוצץ למראה התכולה. יהלומים. הוא שלח את ידו בחרדת קודש כדי לברר שהם אמיתיים.
"הגש לי דיווח מלא." הדמות סגרה את הקופסא על ידו.
הארב נשך את שפתיו בכאב, משך את ידו וסידר את מקטורנו. הזיעה הקרה לא משה מאצבעותיו, "בוודאי."

-אנג'לה-
קמתי מנומנמת. לא הייתי צריכה להביט במראה כדי לדעת ששיערי פרוע והזדקר לכל קצות תבל. שפשפתי את עיניי, פקחתי אותן ומצמצתי. פרצופו של כריס הביט עלי ממרומי המיטה, פיו מעוקל בחיוך בוגדני.
"איך אפשר ליפול ממיטה בגודל כזה?" כריס שאל, משועשע.
הבטתי בו בהלם לרגע. "איפה אני?"
"בבית שלי." כריס ענה, "אתה לא זוכר?"
התיישבתי. ישבתי כך למשך חצי דקה, עד שמאורעות אתמול היכו בי, "אה!"
"אה-הא." כריס נראה נהנה מהעניין.
היה קצת מוזר פתאום להרגיש שהכל מאחורי, כאילו עניין הגילוי המפתיע כבר לא כל כך מפתיע. נזכרתי במצבי רוח המשתנים שלי אתמול וחשתי איך הבושה שוב מציפה אותי. בהיתי בפרצופו של כריס, קיוויתי שאוכל להבין על מה הוא חושב כרגע, אבל פניו לא הסגירו דבר. נזכרתי בדורה, אחיו של כריס, ולא יכלתי שלא לחייך.
"מה אתה מחייך לעצמך? הפנים שלי כל כך יפות שאתה לא שולט בעצמך?"
"פניך יפות מתמיד, ציפור דרור שלי." זרמתי.
כריס נופף בידו בתנועה של נערה מתבגרת, "כמה מתחנף מצידך…"
סירקתי את שיערי באצבעותיי, "כמה זמן אתה כבר ער?"
כריס העיף מבט בשעונו, "אמ… חצי שעה בערך."
שקט.
כריס כבר היה לבוש בחולצת טי ומכנסי ג'ינס מעוצבים למידתו. הבטנו אחד בשניה למשך פרק זמן ארוך ומוזר. משום מה חשתי אי נוחות להסתכל בעיניו. מבטו לא היה סתם מבט, כמו מבטיהם של דייב וראלף, היה במבט הזה משהו שונה. משהו… חזק.
ידו שתמכה בראשו לפתע זזה ממקומה. קפאתי במקומי. אצבעו נעה לכיוון פני, התמקמה מתחת לסנטרי, ואגודלו נח מתחת לשפתי התחתונה.
"אה.." גמגמתי. "אז אה…. אה…חוזרים לפנימיה?"
מבטו של כריס לפתע התמקד, ושפתיו נקפצו. הוא קירב את פני במהירות לעברו ו…..
ופרע את שיערי בפראות, "כמה אני אוהב לעשות את זה!!" הוא צחק בקול.
כמות עצומה של אוויר פרחה מריאותיי. כריס הזה לא בריא לי. הרמתי את פניי, ונפגשתי פגישה נחמדה עם מכנסיים וחולצה שכריס זרק עלי. "אל תטרח להחזיר לי." הוא אמר, "יש לי די והותר."
הורדתי את הבגדים מראשי והבטתי בגבו של כריס, שישב על המיטה והתעסק עם החגרה שלו. היה מוזר לחשוב על לחזור לפנימיה, לשגרה. לפעמים זה נראה כאילו רק אני וכריס חיים, כמו על אי בודד עם כמה קוקוסים.
הוא הסתובב, "מוזר, נכון?" שפתיו התעקלו בחיוך, "לחזור לשגרה, לחזור לעשות שטויות… יש הרגשה של חוסר טעם… אני צודק?"
עיקמתי את פניי. די הבנתי עכשיו למה כריס נראה כל כך מת בפנימיה, "אתה רוצה להגיד לי שאתה עובר חוויות כאלו כל יום?"
כריס משך בכתפיו, "בערך. אבל הפנימיה היא כמו מקום נופש כזה. אף אחד לא ממש מצפה ממני לעשות משהו, וכולם שם בנים, ולאף אחד לא איכפת באמת עד כמה יפה אתה."
הנהנתי בפיזור נפש, "תגיד… איך זה שלדורה אין… עבר… כמו שלך?"
כריס הניף את ידו בביטול, "אמא שלו בחיים. אבא לעולם לא יעז להרים עליו יד. חוץ מזה, אבא שלי אוהב אותו."
כריס לפתע השתתק.
"כריס?" שאלתי, מוכנה לעוד התקף.
אבל כריס רק הניד בראשו, "זה בסדר. רק קצת יותר מדי לחץ."
חייכתי, "אני מקור לצרות, מה?"
כריס הרים גבה, "חיים הם לא חיים בלי אקשן. ותאמין לי, אני מעדיף את הצרות שאתה מביא מצרות אחרות."
"כי אני מיוחד." אמרתי בגאווה עילאית, "אין כמוני."
כריס חייך והביט בי ממושכות, "מיוחד."
המבט שלו שוב הלחיץ אותי, "כ..כן. אתה לא חושב?"
הוא הנהן, מביט על המיטה ומחייך חצי חיוך. "אתה יותר מזה," הוא אמר ושוב הביט בי באופן מוזר שגרם לי לצמרמורות.
"אה…" צחקתי כמו עילגת, "חדל קשקשת. אני צריך לשירותים."
כריס הפנה בידו לעבר דלת ליד חדר ההלבשה, "תהנה."
"תודה."
הלכתי לכיוון החדרון, מועדת פעמיים בדרך. אחרי שנכנסתי וסגרתי את הדלת, הרשתי לעצמי לצנוח לרצפה. זאת פעם שניה שאני נרדמת ליד כריס… לא, השלישית.
פרעתי את שיערי בעצבנות ונשפתי, אני נסחפת קצת הרבה יותר מדי אחרי הרגשות שלי. אני צריכה להירגע. עצמתי את עיני ודמיינתי את אנג'לה טובעת, נכלאת בתוך כלא ונשרפת, ואז את מייק קם מתוך האפר.
עכשיו אני מייק. ולעזאזל עם התגובות הנשיות שלי.
פקחתי את עיני וקמתי מהרצפה. בזמן שסידרתי את בגדי ואת שיערי, תקף אותי כאב בטן מוזר ומוכר להחריד. אוי שיט. הלכתי לעבר המראה ובדקתי את פני. כן הוא היה שם. חצ'קון גדול ולבן, סימן היכר מובהק של התופעה האדומה הזאת.
אוי לא… למה עכשיו!??!?!?
הסיוט של כל נערה שתמיד בא בזמנים הכייי תקועים שיש… מסתבר שאצטרך יותר לשמור מרחק, להתקלח מאה פעמים ביום, ולהשמיד את הזבל בשירותים בעצמי לפח הזבל…
אני מקווה שלא לכלכתי שם את הריצפה…
אוי איזה מתסכל….
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!


תגובות (26)

ראשונההההההההההההההההההההההה.
יוהוווווווווווווווווווווווו.
עפה לקרוא!!!!!!!!!!

27/03/2012 14:48

יש!
יש!
יש!
סוף-סוף המשכת!
אני ראשונה שמגיבה!!!
אהבתי ברמות!!!
במיוחד את החלק האחרון- הצחקת אותי =]
אבל למה כל כך קצר???
באמת!
דאשיס, אחרי כל הייבוש הזה את חייבת לפצות אותנו.
אני רוצה המשך!-!-!

27/03/2012 14:53

חי…חי…חי…
אפריל, כנראה ששתינו ראינו באותו זמן =]
אבל אני ראשונה כי כבר קראתי!
XD

27/03/2012 14:54

פרק חזק ברמות!!!!!!
שנים חיכיתי לפרק הזה!!!!!!!
שנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב נו… אבל זה היה שווה את זה:)
ולדעתי גברת הפרק הזה קצר!!!
מאוד קצר!!
הכי קצר שיש!!!!
מדהים, מושלם וחזק!!!!!!!!!!!!!!!
אח אח אח…. חצ'קון… חברנו הטוב…
תמיד נמצא איתנו.. לא משנה מתי… תומך בנו לכל הדרך..
או שהוא פשוט תומך את הפרצוף שלנו בשביל לא ליפול!!!!!!!!!
חח שיהיה לה בהצלחה!!!
וגברת!! בפעם הבאה לא להזניח!!!
רוצים המשך! ורוצים עכשיו!!
יופי:) חחח

27/03/2012 14:58

ואוו. איזה מדהים!
איך התגעגעתי לסיפור המטריף הזה!
איזה צחוקים, בהתחלה לא הבנתי מה נסגר עם כריס שהוא תפס אותה….כבר חשבתי שהוא הולך לנשק אותה/אותו….חחח….
ו..מחזור, באמת תמיד מגיע בזמנים הכי תקועים. לעזאזל, אני אמורה לקבל בחג!
דאשיס, בבקשה תמשיכי מהר, אל תהיי רעה ותמתחי אותנו!
אוהבת'תוך…אפריל:)

27/03/2012 14:59

קלואי, בלי תרוצים!
*אני ראשונה*, תני לי להתלהב מזה….חחחחחח….

27/03/2012 15:00

חחחח תודה על התגובות!
וכן אני אמשיך (בין ניקיון לניקיון…. 7 וחצי בבוקר וכבר אני צריכה להתחיל לקרצף! @%$#%#%^$&@$%T!#^%#$%) בפסח.
חוווווווופפפפפפפפשששששששששש!!!!!
יששששששששששששששששששש!!!!

27/03/2012 23:24

@אפריל וטלי
לא אכפת לי מי ראשונה העיקר שתגיבו! לראות שאוהבים את הסיפור שלך זה הכי מעודד XP
דרך אגב, יש לי עוד 2 סיפורים – אבל לא גמורים. אני חושבת על להעלות אחד במקביל לאשמייק… אבל אני לא יודעת בדיוק איזה.
אחד פנטזיה כזה שיש לו 100+ עמודים כבר.
השני לא פנטזיה ויש בו רק 30 עמודים +… אבל אני צריכה בו הערות…
עזרה בבקשה XD

28/03/2012 01:34

יייאאאיי!!!
המשכת!!!!
יופלידידו!!!
תמשיכי !!!
איזה פרק מהמם!!
(ותפרסמי את הלא פנטזיה עם ה30 + עמודים ונעיר לך עליו.. מקסימום-הוא לא יהייה טוב!!(לא שזה יקרה כן? חחחח וכן התחנפתי עכשיו.. חחח סתם סתם סתם..)
בהצלחה בקירצופים!! (חחח)
אני מתילה לנקות רק מחר.. היום זה יום חופש בשבילי בכל במובנים.. אני לא עושה כלום היום אבל מחר אני אקרצף את הקירות ואת התקרה ויעשה ספונג'ה לכל פינה בבית , ובסוף בסוף- אסדר את החדר שלי . וזה לא יהייה טוב!!!
אף אחד לא קורא את מה שאני כותבת כאן בטח ואני לגמרי מבינה אתכם. יש לכם לקרצף את הבית, אתם לא צריכם גם חפירות בנוסף לזה….
יואאוו!!
אני אוהבת לחפור!! סתםסתם.. חחחחח (אתם חושבים כזה – "כן. היא צריכה שיקום. ודחוף!!!" ) מספיק חפרתי.. חחחח :)))

28/03/2012 04:47

ליאן, אני זקוקה לאנשים חופרים!
החפירות שלך דווקא משמחות אותי XP
ובנתיים 1 לבלי פנטזיה
0 לפנטזיה.
אני אחכה יומיים :P

28/03/2012 05:30

הסיפור מדהים פרק א' א' א' ולענין החפירות של ליאן ☺☺ תרשו לי לעדכן אתכם מה אומרים היום בענין זה "לדפדף לדפדף לדפדף" מעניין שאינכם מודעים לכך , ומה עם המשכו של הספור היפהפה הזה ♥♥ ממני בקי ♥

28/03/2012 05:38

דאשיס, ממש לא אכפת לי מה תפרסמי- העיקר שתפרסמי!
אני במתח נוראי!
בבקשה תמשיכי כמה שיותר מהר.
נ.ב- מתי תעלי פרק מנקודת המבט של כריס?

28/03/2012 05:45

האמת שכבר כתבתי אותו על נייר, אבל אני לא מוצאת אותו!@#!@#!@#!@#
טוב נו אני אנסה לחפש אותו שוב.
וכנראה שאני באמת אפרסם את הלא פנטזיה… אני צריכה בו עזרה ^^
תודה שוב לכל המגיבות!!

28/03/2012 05:48

מה????
איבדת אותו?
אוף!
באסה!!!
טוב, לפחות לאבד זה פחות גרוע מזה שהוא יימחק (כמו שקרה לי…)
אני רוצה המשך!!!
את תמשיכי בפסח?

28/03/2012 05:53

ברור!
אני הולכים לפסח למין מקום תקוע כזה… אז יהיה לי הרבה זמן חופשי XDD

28/03/2012 05:59

יש!
=]

28/03/2012 06:02

דרך אגב…. עשיתי מה שאנג'לה עשתה… הסתפרתי ק-צ-ר!!!
אולי אני אעלה תמונה שלי ^^

28/03/2012 06:04

זה יהיה נחמד =]
דאשיס, שלחתי לך אימייל. אשמח אם תקראי אותו XD

28/03/2012 06:07

רגע!
דאשיס!!
לא אמרתי שאני מעדיפה שתעלי את הסיפור 'לא פנטזיה'!!!!!!!!!!
התכוונתי שתעלי את שתיהם !!!
(חח )
אבל את פשוט אמרת שאת צריכה ביקורת רק על הסיפור לא פנטזיה שלך!!!
*לא הייבנת אותי!!!*
בסדר?
יופי!!!
חחח
ואנחנו נהייה פה לכל דבר שתצטרכי!!
(לפחות אני.. חח .א יזה דרמטית אני במשפט הזה..חחח)
יצאתי מפודחת.. חחח ואני שמחה שאת אוהבת את החפירות שלי!! כי אני עושה את זה שוב!(חופרת..) ועכשיו!!! בלייב!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תחשבו מה ייקרה כשאנייהייה ליד חומרי ניקיון.. בלי חומרי ניקיון אני משוגעת אז איתם.. אוי לי.. לא רוצה לחשבו על זה בכלל!! חחח :))) Mביווש !
♥- lian

28/03/2012 06:10

קראתי ועניתי P:

28/03/2012 06:11

לא נורא ליאן אני גם מלכת פאדיחות XD
אנחנו צריכות לפתוח מועדון XD

28/03/2012 06:14

יאללה!!!!
ונקרא לו 'מועדון הפדיחות של דאשיס וליאן!'
או בקיצור – ' מהשד"ו ' !!!
וכל מי שיירצה יצטרף אבל רק אם הוא ייראה לנו שהוא באמת פדחן אמיתי, ו- – טוב נסחפתי קצת… חחחחח עזבי.. (וכאן את יכולה לראות עוד פדיחה קטנה.. חח) D:

28/03/2012 07:44

ושמתי ♥ , שאני לא יכולה לכתוב רק מילה אחת או רק משפט אחת כתגובה. אלא לפחות 3 משפטים (אם לא יותר..) ואז אני כבר מתחילה לחפור ואנשים מתייאשים ממני מרוב חפירות , כי אי חופרת עכישו למשל , על זה שאני חופרת , וזה לא ניראה לכם מוזר שאני חופרת על זה שאני חופרת ? כי אני פשוט א-ו-ה-ב-ת לחפור! צכמו שאתם רואים, אין לי מה לעשות בחיים אז אני חופרת ! שמתם ♥ כמה פימים אני אומרת מילים מהשורש – ח.פ.ר. ? כי אני כן! בואו תקראו את מה שכתבתי מההתלחה ואז תבינו!! חחחחחחחח חפרתי מספיק?! לא ניראה לי.. טוב עזבו.. ואתם לעולם,אבל לעולם לא תגיעו לרמת החפירה שלי!!!!!!!! מוחעחעחעחעחחעחעחע!!!(בשבילכם זה דבר רע לחפור נכון? אבל אני אוהבת את זה !! ואפילו מאוד!!) חחחחחחחח ביייי! תהנו במחלקת-
'טראומות מחפירה' בביה"ח!! אני אבוא לבקר !! או שאתם לא רוצים כי אז אני אחפור.. אוי נו לא משנה!! פשוט תגידו לי כתובת ואני יבוא!!! (פתאום רואים אותכם מביאים לי כתובת לעזאזל.. ואני באמת אלך לשם ו.. טוב ביי! חייבת לזוז(אתם:" יש אלוקים!!!!".. חחחחחחחחחחח)
♥-lian- ואל תשנאו אותי על זה .. בבקשה .. אני סתם אוהבת לעשות את זה !! סורי עצום!!

28/03/2012 07:51

באנה איזה חופרת אני.. וכמה שגיאות כתיב !! יאבה.. חח

28/03/2012 07:52

ווווווואווווווווווווווווו!
את ניצחת אותי בחפירות XD
אני ואת נסתדר ביחד… אני בנאדם שמקשיב ^^

28/03/2012 08:15

חחחח תודה !
איזה כבוד!!!! :))

28/03/2012 09:45
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך